کد خبر 1384363
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۷

طبق آمارهای جهانی امروزه بیش از نیمی از افراد مایحتاج زندگی خود را از طریق سفارشات آنلاین تهیه کرده و از مزایای خرید اینترنتی بهره‌مند می‌شوند. انتخاب یک عطر مناسب، دغدغه بسیاری از افراد خوش‌سلیقه و سخت پسند است؛ چراکه مواجهه با تعداد زیادی عطر و بوییدن آن‌ها هنگام خرید افراد را سردرگم کرده و انتخاب را مشکل می‌کند.

در ادامه مطلب در مورد برخی از مهمترین فواید خرید اینترنتی عطر و نحوه خرید اینترنتی مطمئن، نکاتی را به شما آموزش می‌دهیم.

چطور اینترنتی بدون تست کردن یک عطر خوب بخریم؟

مزایای خرید اینترنتی چیست؟

امروزه بیش از هر زمان دیگری مردم به سمت خریدهای اینترنتی روی آورده‌اند. فروشگاه‌های اینترنتی امکانات متمایزی در مقایسه با خرید حضوری همچون تنوع بالا، امکان مقایسه گسترده و... را در اختیار مصرف‌کنندگان قرار می‌دهند.

صرفه‌جویی در زمان

اگر شما نیز برای خرید حضوری زمان کافی ندارید و یا حوصله رفت و آمد در ترافیک را ندارید، عطر نیز یکی از انواع محصولاتی است که می‌توانید اینترنتی آن را تهیه کنید و از مزایای خرید اینترنتی بهره‌مند شوید. با استفاده از یک گوشی یا لپ‌تاپ می‌توانید به انواع فروشگاه‌های اینترنتی معتبر سر بزنید و تنوع محصولات را ببینید و به‌راحتی عطر مورد نظر خود را سفارش دهید و درب منزل تحویل بگیرید.

صرفه‌جویی در هزینه

در خرید حضوری برای انجام یک خرید باصرفه و مقایسه‌ی قیمت‌ها مجبورید به تک‌تک فروشگاه‌ها سر بزنید تا به قیمت موردنظر خود برسید. اما در خرید آنلاین به راحتی و در یک زمان کوتاه می‌توانید قیمت عطر موردنظر خود را در چندین فروشگاه اینترنتی مقایسه کنید و آن را با قیمت مناسب‌تر تهیه کنید.

تنوع بالا

برای خرید یک محصول پیچیده مثل عطر دیگر نیازی نیست به چندین فروشگاه حضوری سر بزنید. فروشگاه‌های اینترنتی به علت عدم محدودیت مکانی تنوع بالایی را از انواع عطر از برندهای مختلف برای مشتریان فراهم می‌کنند. بنابراین در خرید آنلاین شما صرفاً چند کلیک با عطر دلخواه خود فاصله دارید.

نکات خرید اینترنتی عطر

با وجود پیچیدگی‌ها و دشواری‌هایی که خرید یک عطر دارد، دانستن یکسری نکات به شما کمک می‌کند که بدون تست عطر در خرید اینترنتی، آگاهانه‌تر عمل کنید.

  • آشنایی با نت‌های رایج عطر

شاید اساسی‌ترین مشکل در خرید آنلاین عطر این باشد که نتوانید رایحه یک عطر را از نزدیک تشخیص دهید و در انتخاب عطر سردرگم شوید. اما جالب است بدانید که هر عطر از سه نت آغازی، میانی و پایانی تشکیل شده است که در اکثر فروشگاه‌های معتبر رایحه‌ی هر یک از نت‌ها در کنار هر عطر نوشته شده که کمک زیادی به شما در انتخاب عطر خواهد کرد.

نت ابتدایی: نت ابتدایی شامل رایحه‌ای می‌شود که از زمان اسپری کردن عطر تا 15 دقیقه بعد به مشام شما می‌رسد.

نت میانی: حدود 15 تا 45 دقیقه بعد از اسپری عطر، آنچه استشمام می‌کنید نت میانی عطر است.

نت پایانی: نت‎‌های پایانی حدود یک ساعت پس از اسپری کردن به مشام می‌رسد.

همچنین آشنایی با نت‌های رایج و محبوب عطرها مثل رایحه ترش و شیرین مرکبات، بوی نوشیدنی، رایحه گل‌ها، نت‌های میوه‌ای، بوی آجیل (بخصوص بادام)، نت علف، نت‌های ادویه‌ای، نت‌های حیوانی مانند مشک آهو و عنبر، نت‌های فانتزی مانند شیر، خاویار، چرم، چوب یا جیر خرید عطر را برای شما آسان می‌کند.

  • به رنگ شیشه‌های عطر دقت کنید

علاوه بر توضیحات درج‌شده برای هر عطر، رنگ و بسته‌بندی آن‌ها نیز اطلاعات زیادی را درباره رایحه آن به ما می‌دهد.

شیشه آبی: عطرهایی با شیشه آبی‌رنگ اغلب دارای رایحه‌ی خنک و دریایی بوده و طراوت آب و حس نمک دریایی را در خود دارند.

شیشه طلایی: معمولاً عطرهایی با رایحه کلاسیک که مناسب مجالس و مهمانی‌ها هستند دارای شیشه طلایی رنگ می‌باشند. رنگ طلایی جهت نشان دادن یک عطر غنی با ترکیبات غلیظ به کار می‌رود.

شیشه زرد: اگر شیشه عطری دارای تم زرد یا نارنجی باشد، به این معنی است که عطر دارای طبع شیرین و گرم بوده و حاوی عطرهای مرکبات است. رنگ زرد در بسته‌بندی یک عطر به خودی خود شادی، خودانگیختگی و روزهای گرم تابستان را به نمایش می‌گذارد.

شیشه تیره رنگ: اگر شیشه عطری که می‌خرید سیاه یا دودی رنگ باشد، عطر دارای طبع تلخ و تند است. همچنین رنگ مشکی یعنی عطری که میزنید بوی غلیظی دارد و برای شب مناسب است.

شیشه قرمز: نماد انرژی و احساسات زیاد و بوی تند و تیز است و احساساتی مثل شادابی و سرزندگی را القا می‌کند.

از فروشگاه معتبر خرید کنید

بسیاری از فروشگاه‌های اینترنتی برای ارائه بهترین برند با کیفیت بالا به مشتری، با یکدیگر رقابت می‌کنند. بنابراین خرید اینترنتی انواع عطر می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. یکی از معتبرترین فروشگاه‌ها در زمینه فروش لوازم آرایشی، فروشگاه اینترنتی خانومی است. در سایت خانومی می‌توانید عطر موردعلاقه خود را خریداری کرده و به همراه ضمانت اصالت آن را تحویل بگیرید.

برندهای برتر عطر را بشناسید

یکی دیگر از راه‌های خرید مطمئن عطر، آشنایی با برندهای معتبر و معروف عطر است. در این صورت بجای گشتن میان صدها برند بی‌نام و نشان صرفاً در میان چندین برند مطرح و مشهور به دنبال عطر موردنظر خود می‌گردید. در ادامه شما را با تعدادی از برندهای مطرح در زمینه عطر آشنا خواهیم کرد.

چطور اینترنتی بدون تست کردن یک عطر خوب بخریم؟

ادکلن اجمل

اجمل یک برند آشنا در زمینه عطر و ادکلن در خاورمیانه و دارای مجموعه وسیعی از بهترین و جذاب‌ترین عطرهای موجود در منطقه است. عطر و ادکلن اجمل به دلیل ماندگاری بالا و قیمت مناسب معمولاً در بازار عطر و ادکلن جز محبوب‌ترین‌ها هستند. ادوپرفیوم زنانه مدل Sacrifice for Her اجمل، با رایحه شیرین و ملایم خود گزینه مناسبی برای استفاده خانم‌ها در فصل پاییز و زمستان است.

ادکلن سکریفایس زنانه در اولین پاف اسپری خود رایحه گل یاس را در فضا پخش می‌کند و پس از مدتی رایحه معطر پرتقال و وانیل به مشام شما می‌رسد و در نهایت پس از گذشت یک ساعت رایحه مشک و عنبر بر روی لباس شما باقی خواهد ماند.

ادکلن لانکوم

عطر لانکوم به دلیل اهمیت به حس و حال زنانه با شعار "ما ماموریت داریم تا زنان را زیباتر و شادتر کنیم" حسابی خود را در دل خانم‌ها باز کرده است. بی شک برند با این حجم از موفقیت و محبوبیت در زمینه لوازم آرایش و عطر، تنوع بالایی را در زمینه تولید انواع عطر دارد. شما می‌توانید با مراجعه به سایت خانومی، مجموعه کامل محصولات لانکوم را بررسی کرده و عطر دلخواه خود را با ارسال رایگان خریداری کنید.

ادکلن کوکو مادمازل

ادکلن کوکو مادمازل زنانه جز محبوب‌ترین محصولات برند فرانسوی شنل محسوب می‌شود که کمتر کسی را می‌توان یافت که نام این عطر را نشنیده باشد. این عطر با  طراحی زیبا و کلاسیک از برند شنل با رایحه شیرین و خنک برای تمامی فصول مناسب بوده و ماندگاری و کیفیت رایحه‌های آن بی‌نظیر و دلربا است.

خانومی اولین و جامع‌ترین فروشگاه اینترنتی تخصصی لوازم آرایشی و عطریات است که از سال 1392 با بهره‌گیری از کادری مجرب، جوان و شاداب فعالیت خود را آغاز کرده است. خانومی که با داشتن نمایندگی رسمی بیش از 250 برند آرایشی و بهداشتی، کلیه محصولات را به صورت مستقیم و بدون واسطه مستقیماً از تولید کننده اصلی یا وارد کننده رسمی برند دریافت و عرضه می کند. برای خرید انواع عطرهای باکیفیت خارجی و ایرانی با خیال راحت می توانید به فروشگاه اینترنتی خانومی مراجعه کنید و با مطالعه در مورد هر یک از برندها محصول مناسب خود را تهیه کنید.


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس