کد خبر 1383700
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۷
واکنش استراماچونی به شایعات بازگشت به استقلال

سرمربی ایتالیایی استقلال نسبت به شایعات مطرح شده مبنی بر حضور به عنوان سرمربی در جمع آبی پوشان واکنش نشان داد.

به گزارش مشرق، اخبار معتددی مبنی بر احتمال بازگشت آندره استراماچونی به استقلال به گوش می رسد.

بر این اساس گفته می شود این سرمربی ایتالیایی سابق استقلال و فعلی الغرافه، جزو یکی از اولویت های آبی ها برای حضور در این تیم است.

در همین رابطه آندره استراماچونی در فضای مجازی یک استوری منتشر کرد و نوشت: حدس و گمان هایی درباره بازگشت من به استقلال مطرح شده است، من هر گونه قرارداد با استقلال را تکذیب می کنم. من چندان علاقمند به این گمانه زنی ها نیستم. هواداران استقلال در قلب من جای دارند و از قهرمانی استقلال در لیگ خیلی خوشحال شدم، امیدوارم روزی در موقعیت مناسب از آن ها قدردانی کنم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سعید IR ۲۳:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۵
    4 2
    استراماچونی با تیم الغرافه قرارداد داره و تا قراردادش تموم نشه بهش اجازه نمیدن جایی بره مثل ایران نیست که طرف یکسال دیگه قرارداد داره با تیم اون وقت می زارنش بره به امان خدا واقعا شرم اوره .
  • علی IR ۱۱:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۶
    1 0
    در این سالها استقلال هر ضربه ای خورده از خودی بوده. فرهاد مجیدی خودش تیم و بست و قهرمان شد اما میوه ای که داشت به ثمر می نشست و ول کرد و رفت که پیش خودش فکر کنه فقط او بود که این کار و انجام داد. با این کارش نباید دیگه استقلال به اون تکیه کنه. مریی که با تیم قرار داد داره هیچوقت تیمش ول نمیکنه بره جای دیگه‌. خودش میگه آدم پولکی نیستم اما یکی ازش بپرسه اگه رفتن به تیم اماراتی با وجود قرارداد با استقلال اگه بخاطر پول بیشتر نبود پس برا چی هست تازه از اون طرف داره بازیکنان استقلال و وسوسه میکنه که تیم و رها کنن و برن.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس