کد خبر 1383628
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۵
پایان شایعات؛خرید جدید پرسپولیس سرباز نیست!

علیرضا بیرانوند مشکلی برای همراهی پرسپولیس ندارد.

به گزارش مشرق، پرسپولیس بعد از عملکرد ضعیف گلرهایش در این فصل ، به سراغ جذب علیرضا بیرانوند رفت و در نهایت موفق شد با قراردادی ۳ ساله گلر شماره یک تیم ملی را به خدمت بگیرد. با این حال بعد از رسمی شدن پیوستن بیرانوند به پرسپولیس شایعاتی مطرح شد که علیرضا سرباز است و از آخر شهریور این بازیکن باید برای یک تیم نظامی بازی کند.

اما پیگیری‌های ما نشان می دهد علیرضا فعلا سرباز نخواهد شد و مشکلی برای پیوستن به پرسپولیس نخواهد داشت.

شاید خیلی‌ها این موضوع را ندانند ولی علیرضا بیرانوند یکی از تحصیلکرده‌های فوتبال ما به حساب می‌آید. گلر تیم ملی که در تیم بوآویشتا پرتغال بازی می‌کند لیسانس تربیت بدنی دارد و سال قبل هم در آزمون مقطع کارشناسی ارشد شرکت کرد و قبول شد.

علیرضا هم اکنون در رشته فیزیولوژی ورزشی دانشگاه خرم آباد مشغول به تحصیل است و با توجه به این موضوع بیرانوند سرباز نخواهد شد. البته لازم به ذکر است به دلیل حضور بیرانوند در فوتبال اروپا، او به صورت غیر حضوری تحصیل می کند. همچنین طبق قانون نظام وظیفه، علیرضا بعد از ۳۰ سالگی به خاطر متاهل بودن و داشتن ۲ فرزند، می تواند برای گرفتن معافیت اقدام کند تا مشکل سربازی اش به طور کامل برطرف شود. به این ترتیب و با توجه به دانشجو بودن بیرانوند، یکی از نگرانی‌های پرسپولیسی‌ها برای فصل آینده برطرف خواهد شد و علیرضا می تواند بدون مشکل برای تیم جدیدش به میدان برود.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۹:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۵
    4 1
    جمع کنید این سربازی رو
    • IR ۲۱:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۵
      0 0
      باشه بهش میگیم! یه کاری نکنید کمک سرپرست سابق کیسه رو هم بفرستیم سربازی!
  • zohreh IR ۱۹:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۵
    1 0
    هواداران پرسپولیس یادتون باشد الاستقلال در یک بازی 12 نفره بود و باید سه هیچ بازنده اعلام شود و دو امتیاز گل گهر هم برگردد و الاستفلال می شود 63 امتیاز و با پرشپولیس هم امتیاز می شود و گل زده پرسپولیس بیشتر است و فهرمان واقعی پزسپولیس است. اما متاسفانه در فوتیال الاستقلالی ایران عدالت نیست و مجیدی هم فرار کرد.
    • دخی IR ۲۲:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۵
      0 0
      الشیخ الفرناز الپودری! این اسمو هر کی روی اون گذاشت واقعا جام را باید به اون طرف اهدا کرد!
    • IR ۲۲:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۵
      0 0
      ترسید جام اهدایی رو ازش بگیرن. هرچند فدراسیون و کمیته عنضباطی بخاطر‌اینکه ۱۰ سال قهرمان نشدن خواستن ۱ کاپ اهدا کنن تا خرج هایی که کردن هدر نشه!!!!!!!!!
  • IR ۱۹:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۵
    0 0
    عددی نیست از ترس حسینی اومده پرسپولیس
    • آذربایجان IR ۲۱:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۵
      1 0
      بوی کیسه سوزی به مشام میرسه.
  • تخت جمشید IR ۲۲:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۵
    0 0
    علی آقا خوش اومدی به تیم بزرگ پرسپولیس و امیدوارم مثل گذشته در پرسپولیس بدرخشی. حق نگهدار همه بازیکنان و هوادارن پرسپولیس.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس