مقام آمریکایی: تصاویر گرافیکی تیراندازی‌ها منتشر شود

وزیر امنیت داخلی سابق آمریکا پیشنهاد داد تصاویر گرافیکی برای هوشیاری عموم مردم از وحشت واقعی تیراندازی‌های مرگبار منتشر شوند.

به گزارش مشرق، پس از تیراندازی مرگبار در یک مدرسه ابتدایی در تگزاس آمریکا و کشته شدن ۱۹ دانش آموز، «جه جانسون» وزیر امنیت داخلی سابق آمریکا پیشنهاد داد تصاویر گرافیکی برای آگاهی و هوشیاری عموم مردم از وحشت واقعی تیراندازی های مرگبار منتشر شوند.

وی در یادداشتی در واشنگتن پست نوشت: من پیشنهاد انتشار تصاویر خاصی را نمی دهم اما نوعی تصویر گرافیکی باید منتشر شود تا عموم مردم از وحشت واقعی تکرار این گونه تراژدی ها آگاه شده و هوشیار شوند.

جانسون اظهار کرد اگر از والدینی که فرزندانشان در حوادث تیراندازی کشته شده‌اند بخواهیم تا تصاویر آنها را منتشر کنند، درخواستی غیراخلاقی است اما انتشار تصاویر گرافیکی می تواند باعث توجه بیشتر عموم مردم نسبت به این حوادث شود.

وی معتقد است تصاویر خاص تاثیر مثبتی بر درک وقایع تاریخی آمریکا دارد و در برخی موارد مانند تصویر فشرده شدن گلوی «جورج فلوید» با زانوی یک پلیس سفید پوست، باعث برافروخته شدن دامنه اعتراضات درسراسر آمریکا شد. تصور کنید اگر این تصویر منتشر نمی شد، مردم، گزارش اولیه پلیس را باور می کردند که گفته شده بود جورج فلوید پس از حادثه‌ای در جریان درگیری با پلیس کشته شد.

جانسون اظهار کرد مدرسه ابتدایی راب پس از تیراندازی تبدیل به یک صحنه جنایت شد. اگر پیگیری این حادثه در دادگاه انجام شود، بازرسان باید مدارک و تصاویر حیرت انگیز این حادثه وحشتناک و مجرم آن را منتشر کنند.

حدود دو هفته پیش بر اثر تیراندازی یک جوان ۱۸ ساله در مدرسه ابتدایی راب در شهر اوالد تگزاس، ۱۹ دانش آموز و ۲ معلم کشته شدند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۳:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۵
    0 0
    کشتار مسیحیان وکودکان در امریکا توسط اسرائیل وعوامل نیابتی اسرائیل انجام می شود.اسرائیل ذاتا کودک کش است -برایش کودک مسلمان فلسطینی یا کودک مسیحی امریکایی فرق ندارد.اسرائیل انتقام هولوکاست را از مسیحیان امریکا شروع کرده.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس