افزایش رشته های تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور پیگیری می شود

سرپرست دانشگاه پیام نور گفت: افزایش رشته‌های مقاطع تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور در راستای رسالت دانشگاه و بازار کار به جد پیگیری می‌شود.

به گزارش مشرق، قاسم عمو عابدینی با اشاره به طرح تحول نظام آموزش عالی، از عملکرد دانشگاه پیام نور در اثربخشی و توسعه عدالت آموزشی و بسط آن در مناطق محروم و کم برخوردار ابراز رضایت کرده و ایفای نقش دانشگاه پیام نور در تمدن سازی مد نظر گام دوم انقلاب را حائز اهمیت دانست.

معاون آموزشی وزیر علوم تحقیقات و فناوری همچنین با اشاره و تمجید از سیستم آموزشی دانشگاه پیام نور، هدف گذاری و تلاش برای ارتقای کیفیت آموزشی در زیر نظام مجازی را در اولویت خوانده و تقویت و تکثیر منابع علمی دانشگاه پیام نور را به عنوان مرجع داخلی و خارجی خواستار شد.

در ادامه این جلسه ابراهیم تقی زاده با تبریک دهه کرامت و آرزوی توفیقات برای همکاران، رسالت و رویکرد آموزشی دانشگاه را در راستای کاهش و رفع دغدغه‌های دانشجویان و همسو با نظام آموزشی کشور اعلام کرد.

وی افزود: رسالت و رویکرد آموزشی دانشگاه را در راستای کاهش و رفع دغدغه‌های دانشجویان و همسو با نظام آموزشی کشور پیش خواهیم برد و در این راستا تقویت منابع علمی غنی مجموعه را در دست بروز رسانی قرار داده‌ایم.

سرپرست دانشگاه پیام نور در این نشست به همکاری‌های تخصصی و کارشناسی شده با مجموعه وزارت علوم و شورای گسترش اشاره نموده و عنوان کرد، افزایش رشته‌های مقاطع تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور در راستای رسالت دانشگاه و بازار کار به جد پیگیر می‌شود.

دل افکار معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور نیز در این جلسه به جایگاه رفیع اعضای هیئت علمی اشاره کرد و تلاش برای احراز شرایط و امتیازات آموزش و پژوهشی مد نظر برای تبدیل وضعیت را حائز اهمیت دانست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۱۲:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۵
    1 1
    مرگ بر پیام نور، دانشگاه بی صاحبی که کارمندانش هر غلط غیر قانونی و ..انجام‌میدن دائما از زیر کار در رو هستن و در خیابان و کوچه پرسه میزنن
  • IR ۱۳:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۵
    1 1
    پیام نوری می شناسم که مثل مخفیگاه های ساواک می مونه!!منشی در حضور دانشجو با رئیس و کارمندان حرف نمی زند روی کاغذ می نویسد بدست همکار یا رئیس و معاون میدهد !!کارمندی که جاسوس یک هرزه ی دختر باز بود حتی بدوبدو میمومد پاکت دست دانشجو را از دستش می گرفت که ببینه چی توش بعد میرفت به اون هرزه ی دختر باز اطلاع میداد البته این یک نمونه بود تیم و گروه خراب کار و جاسوس بازی در داخل و دانشگاه کثیف دارد
  • IR ۱۳:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۵
    1 1
    کارمندان پیام نور فوق العاده بی تربیت و بی ادب و بیسواد هستن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس