ساخت دستگاه "رگ‌یاب" موبایلی توسط فناوران دانشگاه آزاد

مدیرعامل یک مجموعه فناور در حاشیه رویداد فناورانه گام دوم گفت: ما دستگاه "رگ‌یابی" را ساخته‌ایم که به موبایل‌های اندرویدی وصل می‌شود و کار شناسایی رگ‌ها را انجام می‌دهد!

به گزارش مشرق، "مارال باباعلی" مدیرعامل یک شرکت فناور در مرکز رشد در حاشیه رویداد فناورانه گام دوم اظهار کرد: اعضای این شرکت دانش‌بنیان یک تیم مهندسی و پزشکی از دانشگاه آزاد علوم و تحقیقات است که دستگاه "رگ‌یاب‌" را تولید کرده‌ایم که این دستگاه در سه مدل اختراع و تولید شده است.

وی گفت: یکی از این مدل‌ها برای نخستین بار در جهان تولید شده است که به موبایل‌های اندرویدی وصل می‌شود و کار شناسایی رگ‌ها را انجام می‌دهد ضمن آنکه این "رگ‌یاب "کوچکترین رگ‌یاب موجود در جهان است.

مدیرعامل این مجموعه فناور گفت: این دستگاه نمونه خارجی در جهان ندارد و قیمت آن ۲.۸ میلیون تومان است. این دستگاه به پرستاران، پزشکان و آزمایشگاه‌ها کمک می‌کند تا رگ‌ها را راحت‌تر شناسایی کنند و تزریق برای بیماران به راحتی انجام شود.

باباعلی تصریح کرد: عمل شناسایی رگ‌ها در بیماران دارای اضافه‌وزن، نوزادان و بیماران سرطانی سخت است و این دستگاه کمک ویژه‌ای به پرستاران می‌کند تا عمل شناسایی رگ‌ها را به سهولت و به سریع‌ترین زمان ممکن انجام دهند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۴
    0 3
    فقط شو تبلیغاتی است . نرم افزار رگ یاب سالهاست وجود دارد آیا گام دوم انقلاب با اینهاست ؟ ساخت دستگاه "رگ‌یاب" موبایلی توسط فناوران دانشگاه آزاد دستکش ضد سرماخوردگی طرحی برای آموزش پیشگیری و مراقبت از زخم پای دیابت ساخت میکروسکوپ‌های دو منظوره با قابلیت تصویربرداری آنلاین برای نخستین بار در دنیا سیستم آفت یاب هوشمند................ .
    • سروش IR ۱۰:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۵
      0 0
      مأمور هستی که دستاوردهای کشور رو شو تبلیغاتی بنامید توی چندین پیام دیگه هم همین حرف ها داره تکرار میشه توی خدمات رسانی های دولت توی حضور بعضی از سلبریتی ها در حادثه آبادان و ... دقیقا این جمله شو تبلیغاتی کلید خورده و مشخصه ار کجا اومده و میاد از ویرانه های آسایشگاه تیرانا در آلبانی
  • IR ۱۳:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۴
    9 0
    12:52تو همون نابغه با آی کیو بالا نیستی که آمریکایی ها بارها دزدیدنت باهات در سیرک شو تبلیغاتی برگزار کردند ناراحتی که این ابزار ها در داخل هم تولید میشه .پیشنهاد میکنم درخواست کنی اینبار که دزدیدنت در پارک آبی شو تبلیغاتی برات بزارند داغ کردی بزنی به آب

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس