کد خبر 1383106
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۰:۱۳

به گزارش مشرق، سعید خطیب‌زاده سخنگوی وزارت امور خارجه در خصوص سفر مدیرکل آژانس به اسرائیل طی توییتی نوشت: 

ایران به عنوان یکی از امضاکنندگان اولیه پیمان منع اشاعه، نسبت به تضعیف بیش از پیش اعتبار آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به همگان‌ هشدار می‌دهد.

کسی نمی‌تواند در قبال برنامه مخفی تسلیحات اتمی اسراییل سکوت پیشه کند و سپس ادعای بی‌طرفی کرده و درباره فعالیت‌های صلح‌آمیز هسته‌ای ایران سخن بگوید.

توییت خطیب‌زاده در خصوص سفر مدیرکل آژانس به اسرائیل

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 13
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۰۰:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۴
    5 0
    موردی نداره، رفته اطلاعات تاسیسات هسته ای ما رو بهشون بده، فردا پس فرداست که چند جای کشور رو منفجر کنن، راه دادن اینا از همون اول اشتباه بود، رهبری خون دل میخورن از رفتار بعضی مسؤلین کشوری و دولتی
  • ترابیان IR ۰۱:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۴
    3 0
    گروسی بی شرف مهره آمریکا و اسرائیل غاصب است فقط تست هسته ای جوابگوی این بی شرفها می باشد
  • رضا IR ۰۲:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۴
    1 2
    ؟! مگه در سازمان ملل سخنگو نداريد ؟!! بايد براى غربى ها و يانكى هاى بى شرف آبرو باقى نذاشت ، بايد داد ايران به آسمون هفتم برسه، بدبختانه دستگاه تبليغى مون دوزار نمى ارزه !
  • IR ۰۵:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۴
    2 1
    این جاسوس کثیف را دیگر به ایران راه ندهیم
  • CA ۰۶:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۴
    2 0
    دبیر کل آژانس اتمی به فلسطین اشغالی سفر کرده. ما منتظر نتایج سفر و خلع سلاح اتمی رژیم غاصب و اجرای ان پی تی هستیم در غیر اینصورت تحریم شواری امنیت در قبال غاصبین آدمکش. گروسی باید گزارش پیشرفت و برنامه بده.
  • IR ۰۷:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۴
    1 1
    جناب خطیب زاده. اسراییل نه، رژیم غاصب و موقت صهیونیستی
  • IR ۰۸:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۴
    1 1
    اگر مدیر عامل آژانس تقاضای ، بازدید از ایران را داشت ، حسابی شرمنده اش کنید .
  • IR ۰۹:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۴
    1 1
    گروسی جاسوس خاک تو سر اسرائیل
  • نصر IR ۱۱:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۴
    1 1
    احسنت.باید این گونه ادبیات گفتگو را با اژانس ادامه داد.هر چند آژانس و اسرائیل اسقاطی دم خروس های صهیونیزم جهانی هستند .
  • ۰۰۰ IR ۱۲:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۴
    1 0
    خيلي منطقي و عقلاني احسنت هرچند متاسفانه غربيها و مزدوران داخلي دوست ندارند اين حرف رو درك كنند
  • كورش DE ۱۲:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۴
    1 1
    همون امضاي ان پي تي بزرگترين اشتباه ما بود كه شاه انجام شد و بدبختانه در زمان جمهوري اسلامي هم ادامه يافت و لغو نشد.
  • IR ۱۳:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۴
    2 0
    ایشان به جایی سفر کرده است که تمام اخباری که توسط جاسوسانشان در انجا جمع اوری میشود در تصمیم گیری شورای انرزی اتمی و شورای امنیت سازمان ملل بعنوان سند محسوب وبرروی ان تصمیم گیری میشود
  • IR ۱۶:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۴
    1 0
    واقعاً چرا باید با وعده‌های دروغ لغو تحریم‌هایی که به بهانه‌های مختلف بر علیه ما وضع شده و مطمئناً هم هرگز لغو نخواهد شد، صنعت هسته‌ای خود را هم، به دست خودمان محدود و تخریب، و جاسوسان آژانس صهیونیست‌ها را پشتیبانی کنیم و اقتصاد کشور را هم شرطی نماییم؟! مذاکره‌ی فرسایشی برای کشور مضر است؛ آمریکا نمی‌خواهد مذاکره کند تا حرف حقی را قبول کند؛ بلکه می‌خواهد مذاکره کند تا حرف باطلی را تحمیل کند. آن‌ها در پشت صحنه‌ی دیپلماسی، گرگ درنده و روباه حیله‌گر هستند. به غربی‌ها هیچ اعتمادی نداریم و معتقدیم به ما کمک نمی‌کنند و هر جا بتوانند ضربه می‌زنند. مطمئناً عدم توافق با شیطان بزرگ قلدر و سه نوچه‌ی اروپائیش از توافق کردنی که در آن، منافع ملّت پامال بشود، عزّت ملّت از بین برود، ملّت ایران با این عظمت، تحقیر بشود، شرف دارد. مطمئناً برجام چکی نیست که قابلیت نقد شدن داشته باشد، بلکه تجربه‌ی تلخی است که از اعتماد به غرب با صرف هزینه‌ی زیاد به‌دست آمده و تاکنون هم اشتباهات زیادی در مواجهه با آن در پیش گرفته شده است؛ اکنون تنها نفعی که می‌توان از این تجربه به‌دست آورد، برداشتن این یوغ از گردن صنعت هسته‌ای و اقتصاد کشور، با عدم بازگشت به مذاکرات، و کوبیدن شجره‌ی خبیثه‌ی برجام بر سر آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان، و خروج قاطعانه و مقتدرانه از برجام با توکل بر خدا، و خنثی‌سازی تحریم‌ها از طریق ایجاد حرکت تولیدی و تحرک اقتصادی داخلی، و توسعه‌ی صنعت هسته‌ای با حداکثر سرعت و به هر میزان لازم با اخراج کامل جاسوسان آژانس و جمع‌آوری تمام دوربین‌ها است؛ و این، خواست مؤکد ما از دولت و مجلس انقلابی است که ان‌شاءالله منتظر تحقق آن هستیم.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس