داداش‌زاده: تضمینی وجود دارد که درویش 3 سال مدیر پرسپولیس باشد؟/ باید بازیکنان مدنظر گل‌محمدی را بگیرند

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در خصوص فصلی که سرخ‌پوشان پشت سر گذاشتند و نایب قهرمان شدند صحبت‌هایی انجام داد.

به گزارش مشرق، بهزاد داداش‌زاده در خصوص عملکرد پرسپولیس در بازی روز گذشته مقابل فجر شهید سپاسی اظهار داشت: پرسپولیس بازی خوبی انجام داد. البته از قبل هم مشخص بود که پرسپولیس در سال ۱۴۰۱ نسبت به سال ۱۴۰۰ شرایط خوبی ندارد. با تغییرات مدیریتی و همچنین بسته بود پنجره نقل و انتقالات شرایط سخت بود و دیدیم که پرسپولیس از این بابت لطمه خورد. خیلی‌ها بسیج شده بودند تا پرسپولیس نتیجه نگیرد، اما درنهایت دوم شدیم و این نتیجه بدی نیست. پرسپولیس بازیکنان خوبی داشت، اما برعکس فصل گذشته حواشی زیاد بود و این موضوع به تیم لطمه زد. متأسفانه آرامش یحیی گل محمدی و کادر فنی را بهم زدند تا پرسپولیس نتواند باز هم قهرمان شود.

وی افزود: در همه این سال‌ها رمز موفقیت پرسپولیس آرامش بود اما با اتفاقاتی که رقم زدند این آرامش از بین رفت. متأسفانه حاشیه‌ها به عوامل پشت پرده پرسپولیس را از پا درآوردند و این مسائل به تیم لطمه زد. به نظرم اگر پرسپولیس برنده دربی می‌شد می‌توانست قهرمان ایران شود، اما این اتفاق رخ نداد و به هر حال اینها از جذابیت فوتبال است. ما باید پرسپولیس و استقلال قوی داشته باشیم تا تیم ملی قدرتمندی هم داشته باشیم. در سال‌های گذشته این پرسپولیس بود که قهرمان می‌شد، اما متأسفانه امسال این موضوع رخ نداد.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس با اشاره به حواشی خودساخته که در باشگاه و تیم به وجود آمد و اینکه این موضوع چقدر در جلوگیری از ششمین قهرمانی متوالی نقش داشت، گفت: متأسفانه برخی حواشی به وجود آوردند تا پرسپولیس نتیجه نگیرد و این موضوع به تیم خیلی لطمه زد. دیدید که یک بازیکن آرام مثل امید عالیشاه در تبریز چه بلایی سرش آوردند. تبریز همیشه شهری بوده که پرسپولیسی زیاد داشت، اما دیدید که در این بازی چه اتفاقاتی رخ داد. ما اگر قهرمان نشدیم، دلایل زیادی داشتیم که یکی از آنها همین بود که بازیکنان مدنظر یحیی گل‌محمدی به پرسپولیس اضافه نشدند و پنجره نقل و انتقالات بسته بود، هر چند که در استقلال این شرایط وجود نداشت و با مدیریت آقای آجورلو آنها قهرمان شدند که من هم به استقلالی‌ها تبریک می‌گویم. به اعتقاد من پرسپولیس از نظر مهره چیزی کم نداشت، اما همان طور که گفتم حواشی به این تیم ضربه زد.

تضمینی وجود دارد که درویش ۳ سال مدیر پرسپولیس باشد؟

داداش‌زاده در ادامه گفت‌وگوی خود درباره آینده پرسپولیس افزود: خواهش می‌کنم از قول من تیتر بزنید که آیا خود آقای درویش سه سال در این تیم می‌ماند تا بتواند برنامه‌هایش را عملی کند؟ به هر حال ثبات مدیریت بسیار مهم است و آقای درویش در صورت ماندن در پرسپولیس باید برنامه‌های یحیی گل محمدی را پیاده کند و بازیکنانی که او می‌خواهد را بگیرد. اگر یحیی در پرسپولیس بماند و بازیکنان مدنظرش جذب نشوند، باز هم تیم دچار مشکل خواهد شد. به نظر من باید از یحیی گل‌محمدی حمایت شود تا او بتواند تیم خوبی را برای فصل آینده ببندد. مردم از گل‌محمدی انتظار قهرمانی دارند و قهرمان شدن نیاز به ابزار دارد. پرسپولیس مدافع، هافبک و مهاجم گلزن می‌خواهد و اگر این بازیکنان جذب نشوند باز هم پرسپولیس لطمه خواهد خورد. درویش اگر می‌خواهد در پرسپولیس بماند باید بازیکن باکیفیت بگیرد و پول آن را تامین کند تا نظر یحیی جلب شود، اما اگر نمی‌تواند برنامه‌های یحیی گل‌محمدی را پیاده کند، استعفا بدهد بهتر است.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در مورد اینکه به این تیم در فصلی که گذشت چه نمره‌ای می‌دهید، تصریح کرد: ضمن احترام به همه هواداران و پیشکسوتان من از ۲۰ نمره به پرسپولیس ۲۰ می‌دهم؛ چراکه با وجودی شرایطی که برای این تیم به وجود آوردند همین نایب قهرمانی یک مقام خوب است. خیلی‌ها حاشیه ساختند تا پرسپولیس قهرمان نشود، اما این دومی هم کار بزرگی بود. باید از زحمات کادر فنی قدردانی کرد؛‌ چراکه آنها شرایط سختی را پشت سر گذاشتند، درست است که در چند بازی نتیجه مدنظر هواداران رقم نخورد، اما ۵ قهرمانی متوالی کار بزرگی بود که پرسپولیس به آن دست یافت و خیلی‌ها تلاش کردند تا ششمین قهرمانی متوالی به دست نیاید.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس