کد خبر 1382913
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۸
کویت، کاردار سفارت آمریکا را احضار کرد

پس از آنکه سفارت آمریکا در شبکه‌های اجتماعی پیامی در ارتباط با همجنسگرایی منتشر کرد، ‌ کویت پس از خشم گسترده مردم این کشور، کاردار سفارت آمریکا را احضار کرد.

به گزارش مشرق، وزارت امور خارجه کویت، ‌ در واپسین ساعات پنجشنبه، «جیم هولت اسنایدر» جانشین کاردار سفارت آمریکا را احضار کرد.

رسانه‌های کویتی، پنجشنبه، خبر داده بودند که سفارت آمریکا در شبکه اجتماعی «توئیتر»  پیامی در ارتباط با همجنسگرایی منتشر کرده است.

بنابر گزارش خبرگزاری رسمی کویت، وزارت امور خارجه کویت اعلام کرد که «عبداللطیف الاحمد» جانشین دستیار وزیر امور خارجه این کشور در امور آمریکا یادداشتی به طرف آمریکایی تحویل داده و در آن تأکید کرده که کویت «آنچه منتشر شده را» برنمی‌تابد.

وزارت امور خارجه کویت در ادامه بر لزوم احترام به قوانین، مقررات جاری کشور کویت و پایبندی به عدم انتشار پیام‌هایی مشابه پیام مذکور در راستای مفاد توافق روابط دیپلماتیک ۱۹۶۱ وین تأکید کرد.

طبق گزارش منابع خبری، سفارت آمریکا با انتشار بخشی از سخنان «جو بایدن» و استفاده از پرچم همجنسگرایان در شبکه توئیتر نوشته بود: «در دفاع از حقوق انسانی "جامعه ال‌جی‌بی‌تی، " رئیس‌جمهور بایدن گفت: هر انسانی سزاوار احترام، عزت و زندگی بدون ترس است با چشم‌پوشی از اینکه آن‌ها چه کسانی هستند و چه کسانی را دوست دارند.»

رسانه‌های کویتی گزارش دادند که این پیام سفارت آمریکا به شدت باعث خشم مردم این کشور شد و نمایندگان پارلمان کویت خواستار عذرخواهی سفارت آمریکا شدند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۳
    13 2
    تروریست های وحشی آمریکایی با تحت فشار گذاشتن ملت هایی که با آنها مخالف هستند، می خواهند آنها را به زانو در بیاورند بعد آروغ دفاع از حقوق بشر می زنند. ننگ بر وارثان قوم لوط. عذاب خدواند متعال قطعا برای شما دردناکتر از آنست که می پندارید.
    • IR ۱۳:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۳
      4 0
      دیگه رام شدن یواش یواش هم گورشون گم میکنن میرن از منطقه اگر هم نرن به فجیع ترین شکل ممکن توسط مردم همین منطقه سلاخی میشن مخصوصا عراقی ها دل خوشی ازشون ندارن
    • DE ۱۶:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۳
      2 0
      رئیس‌جمهور آب جو بایدن منظور آن جوبایدن گفت: هر انسانی سزاوار احترام، عزت و زندگی بدون ترس است با چشم‌پوشی از اینکه آن‌ها چه کسانی هستند و چه کسانی را دوست دارند.» فلذا ما بخاطر احترام و برای عزت مردم خودمون و شهروندهای امریکایی ، ما به افغانستان و عراق و دهها جای دیگر مانند اجدادمون گاوچرونها حمله کردیم و میلیونها انسان را به قتل رسوندیم به خاطر اینکه مردم امریکا تابستون به اندازه کافی ویسکی تگری در یخچالهاشون داشته باشن و با نفت و گاز مفت عراق بتونند ماشین های ۸سیلندر و ۱۲ سیلندر اس یو وی سوارشن و حتی زمستان استخرشون آب گرم داشته باشه .ما اینقدر برامون راحتی مردم خودمون البته طفید پوست هامون مهمه. رسانه‌های
  • IR ۱۱:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۳
    1 0
    کاری نکن ارباب خشمگین شود کوچولو موچولو خخخ
  • نیما IR ۱۱:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۳
    2 0
    مرگ بر همجنسگرایی
  • IR ۱۴:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۳
    6 0
    کم کم آب بندی شون میکنن، دو سال دیگه خود امیر کویت دشداشه رنگین کمان میپوشه و غربگداها هم میریزن اینجا به ما میگن یاد بگیرین تعامل با جهان رو، حالا وایستین نگاه کنین!!! خخخخخخخخ
  • IR ۱۸:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۳
    0 0
    ال جی بی تی یه واژه گمراه کننده است در واقع خنثی ها که دارای حقوق مشروع در اسلام هستند در کنار طرفداران لواط و سحق قرار گرفتند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس