کد خبر 1382867
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۳:۰۰
اختلاف ۱۵۰ هزار دلاری تراکتور و ساغلام/ سرنوشت سرمربی ترکیه‌ای فردا مشخص می‌شود

با به پایان رسیدن بیست‌ویکمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال، سرمربی ترکیه‌ای باشگاه تراکتور ادامه همکاری خود با این باشگاه را منوط به افزایش مبلغ قراردادش اعلام کرده است.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال تراکتور تبریز از هفته بیست‌ویکم بیست‌ویکمین دوره رقابت‌های فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور با عقد قراردادی یک و نیم ساله همکاری خود را با ارطغرل ساغلام سرمربی ترکیه‌ای آغاز کرد.

قرارداد این مربی ترکیه‌ای برای فصل آینده مبلغ ۶۵۰ هزار دلار است، اما با پایان رقابت‌های فصل جاری این مربی در مذاکره با مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره باشگاه تبریزی خواستار دریافت مبلغ یک میلیون دلار برای ادامه همکاری در فصل آینده شد، موضوعی که با مخالفت شدید مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره باشگاه تراکتور تبریز مواجه شد.

مذاکرات  مسئولان باشگاه تبریزی با ساغلام تا امروز ادامه داشت و این مربی ترکیه‌ای در آخرین مذاکره خود با تخفیف ۲۰۰ هزار دلاری، خواستار دریافت مبلغ ۸۰۰ هزار دلار برای ادامه همکاری در فصل آینده شد، اما این درخواست او نیز با مخالف مسئولان تراکتور روبه‌رو شد و آنها اعتقاد دارند این مربی قرارداد ۶۵۰ هزار دلاری با این باشگاه دارد.

محمدرضا زنوزی مالک باشگاه تراکتور تبریز اختیار کامل در این مورد را به اعضای هیئت مدیره باشگاه واگذار کرده و قرار است فردا هیئت مدیره باشگاه تراکتور تشکیل جلسه داده تا تصمیم نهایی را در این باره بگیرد. ساغلام نیز با وجود به پایان رسیدن فصل همچنان در تبریز مانده است تا تکلیفش با سرخپوشان تبریزی مشخص شود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • رحیم ایزدی IR ۱۰:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۳
    3 0
    شهر خبر ورزشی چرت پولیسه چند اتشیه چندی سالی ایست که خودش رالجن کرده%؟.وجلوی تیم محبوب تبریزی قرار داه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس