کد خبر 1382780
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۰
کرملین: روسیه نفت خود را با ضرر و زیان نمی‌فروشد

به دنبال اعمال محدودیت اتحادیه اروپا بر واردات نفت روسیه، دیمیتری پسکوف سخنگوی کاخ کرملین روز پنجشنبه اعلام کرد که قطعا مسکو نفت خود را با ضرر و زیان نمی‌فروشد.

به گزارش مشرق، پسکوف امروز در یک کنفرانس تصویری با خبرنگاران گفت که همزمان با کاهش و افزایش تقاضا در جاهای مختلف، جریان نفت تغییر مسیر داده است.

پیش از این نیز میخائیل اولیانوف نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی واقع در وین در واکنش به تحریم بخشی از نفت روسیه گفته بود که مسکو مشتریان جدیدی برای نفت خود پیدا می کند.

اتحادیه اروپا چند روز پیش در نشست سران این بلوک در بروکسل برای محدود کردن واردات نفت از روسیه به توافق رسید.  

ششمین بسته تحریمی علیه روسیه در این نشست به بحث گذاشته شد که قطع دسترسی «اسبربانک» روسیه به سویفت، تحریم بخشی از نفت روسیه، ممنوعیت سه رسانه دولتی دیگر روسیه، اضافه کردن افراد بیشتری از مقامات روسیه به لیست سیاه اتحادیه اروپا از جمله موارد شامل بسته تحریمی بود.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۸:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۲
    0 8
    با تخفیف می فروشد . عربستان تولید نفت رو برد بالا ونزوئلا هم شروع کرده به فروش نفت به زودی میاد میاد زیر 30
    • IR ۱۸:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۲
      5 0
      وقتی یکی نفروشه به نظرت میاد پایین ؟ چه منطق احمقانه ای داری اونم کی روسیه مقام سوم تو فروش
  • حمید IR ۱۹:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۲
    2 2
    اروپا در آینده واردات نفت خود را از عربستان و کشورهای حوزه خلیج فارس بالا میبرد، بعبارت دیگر عربستان سعودی بجای چین و هند، نفت خود را با قیمت بالاتر به اروپا خواهد فروخت. چین و هند هم از روسیه نفت نسبتا ارزان وارد خواهند کرد.بنابراین ضرر اصلی متوجه اروپاست.
  • IR ۱۲:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۳
    1 1
    روسها بخاطر نسل کشی روسها در اوکراین وارد جنگ شدند شانس اوکراینی ها نزدیک به صفر است
  • IR ۱۲:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۳
    1 0
    خوب امریکا به بهانه بمب شیمیایی به عراق حمله کرد هیچ چی هم پپدا نکرد فقط یک میلیون نفر مردم عراق را کشت روسیه هم باید یک میلیون نفر ازصیونیست ها را باید بکشد تا خودش را به امریکا برساند و اینطوری ضایع نشود
  • IR ۱۲:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۳
    1 0
    تاکتیک امریکا در تمام دنیا علیه ایران و روسیه همان تاکتیک داعش است یعنی سنگر گیری در شهر و گروگان گیری مردم و ایجاد جنگ درون شهری است روسیه باید بمانند سوریه ارایش نظامی پیدا کند نه ستون کشی تانک
  • IR ۱۲:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۳
    1 0
    فقط تروریست های بین المللی در خاک اوکراین با ارتش روسیه می جنگند از جبهه النصره تا بازنشسته های ارتش اسرائیل و 63 کشور دنیا روسیه برای تصرف باقیمانده اوکراین باید بمباران و موشک باران فرشی را جایگزین نماید با این کار مردم از شهرها خارج می شوند و تروریست ها و تانکهای روسی باقی می مانند اما چرا دستورات پوتین را ارتش روسیه اجرا نمی کند بنظر شکافی در تصمیم گیران هرم قدرت روسیه افتاده باشد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس