کد خبر 1382683
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۰
اسکوچیچ سرانجام کوتاه آمد؛ ملی‌پوشان استقلال مسافر قطر شدند/ ویزای چند ملی‌پوش در دقیقه ۹۰ رسید

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان بالاخره از مواضع خود کوتاه آمد و پنج بازیکن تیم فوتبال استقلال را به اردوی این تیم فراخواند.

به گزارش مشرق، دراگان اسکوچیچ که چند روز پیش ملی‌پوشان تیم استقلال را به دلیل حضور در بازی با نفت مسجدسلیمان از فهرست تیم ملی کنار گذاشته بود در نهایت بعد از عذرخواهی باشگاه استقلال از موضع خود کوتاه آمد و هر پنج بازیکن را به اردو فراخواند. سیدحسین حسینی، عارف غلامی، مهدی مهدی‌پور، امیرحسین حسین‌زاده و صالح حردانی نفراتی هستند که در فرودگاه امام (ره) حاضر شده و تیم ملی را در سفر به دوحه همراهی می‌کنند.

تیم ملی فوتبال کشورمان امروز و از ساعتی دیگر در شرایطی به قطر می‌رود که تا ساعاتی پیش ویزای میلاد سرلک، اللهیار صیادمنش و شش بازیکنی که به جای بازیکنان استقلال به اردو دعوت شده بودند صادر نشده بود، اما در دقیقه ۹۰ روادید این نفرات صادر شد تا آنها هم مسافر قطر شوند. پیام نیازمند، حامد شیری، سعید صادقی، آرمین سهرابیان، سروش رفیعی و سیدمهدی حسینی هم نفراتی هستند که تیم ملی را در قطر همراهی خواهند کرد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۲
    0 0
    نا امید کننده است! انگار این نمایش را فقط برای محروم کردن کنعانی زادگان براه انداخته بودند.
  • IR ۱۱:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۲
    0 0
    تیم ملی را پیشاپیش با این مدیران بی خاصیت نجومی بگیر به باد فنا دادید!
  • IR ۱۵:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۲
    1 0
    فاتحه تیم ملی را همین الان بخوانید. سرمربی که اینقدر جذبه نداره مطمئن باشید فردا آجرلو براش آرنج میچینه. آقای اسکوچیچ شما بدرد تدارکات تیم ملی هم نمیخوری ، مربی که اینجور باج بده باید انداختش بیرون. جوری از موضع خودش کوتاه اومده که فکر میکنی پنج تا رونالدو از تیم کیسه قراره بیان تیم ملی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس