کد خبر 1382661
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۶
اکبرپور: استقلال بدون کمک قهرمان شد/ تکلیف کادرفنی مشخص شود تا زمان را از دست ندهیم

مهاجم اسبق استقلال گفت: استقلال در این فصل با تمام وجود کار کرد و بدون کمک هیچ کسی قهرمان شد.

به گزارش مشرق، علیرضا اکبرپور در خصوص قهرمانی استقلال که اعضای تیم از آن با نام قهرمانی پاک یاد می‌کنند، اظهار داشت: به همه هواداران و کسانی که دوست داشتند استقلال قهرمان شود، تبریک می گویم. خوشحالم که تیم قهرمان شده، همیشه حامی تیم بودیم و برایمان تیم استقلال و خوشحالی هواداران از همه چیز با ارزش تر است.

وی افزود: استقلال در این فصل با تمام وجود کار کرد و بدون کمک هیچ کسی قهرمان شد. یعنی برای این قهرمانی، فقط تیم، کادرفنی، مدیریت و هواداران زحمت کشیدند و از بیرون کمکی نبود. به خاطر همین قهرمانی پاک محسوب می‌شود. ان‌شاالله استقلال در سال‌های بعد علاوه بر لیگ برتر در لیگ قهرمانان آسیا هم قهرمانی بگیرد تا ستاره سوم را اضافه کند.

مهاجم اسبق استقلال در خصوص قهرمانی بدون باخت این تیم که همراه با رکوردهایی مانند بیشترین امتیاز، کمترین گل خورده و بیشترین برد همراه شد، عنوان کرد: استقلال امسال با اقتدار قهرمان شد و در همه موارد رکورد زد. سال خوبی بود. این نشان می‌دهد استقلال تنها تیمی بود که لیاقت قهرمانی را داشت و قهرمان هم شد.

استقلال بدون کمک قهرمان شد

اکبرپور در مورد دعوت به ورزشگاه برای حضور در جشن قهرمانی و همچنین مشکلاتی که برای حضور پیشکسوتان استقلال برای حضور در استادیوم فوتبال به وجود آمد، گفت: من هم دعوت شده بودم اما درست همان روزی که بازی بود ظهر گفتند بیایید. دستشان درد نکند اما باید ارج و قرب پیشکسوت را نگه دارند. همین پیشکسوتان درگذشته برای استقلال قهرمانی آوردند. ابهت استقلال با همین بازیکنان شکل گرفته و در آینده هم بازیکنان فعلی، پیشکسوت می‌شوند. باید احترام پیشکسوت حفظ شود.

بیشتر بخوانید:

متن خداحافظی احساسی بازیکن استقلال/ از سال آینده تنها تماشاگر بازی تیم محبوبم هستم

وی افزود: در کل دنیا به بهترین نحو برای پیشکسوت‌ها ارزش قائل هستند اما اینجا باید بیایند جلوی در بایستند و در حالیکه همه وارد ورزشگاه می‌شوند، صبر کنند ببینند می توانند وارد شود یا نه! امیدوارم این مشکلات درست شوند. پیشکسوت باید مثل همه جای دنیا صندلیش جدا باشد، سر ساعت در ورزشگاه حاضر شود و سرجایش بنشیند. نه اینکه دو ساعت قبل از بازی ببرند به محلی، بعد سوار اتوبوس کنند و از آنجا بیایند جلوی در بایستند. بعد هم که وارد شدند ببینید جا پیدا می‌شود یا نه! این ها خوب نیست. شاید بگویند تیم قهرمان شده و دنبال جایگاه است اما واقعا اگر می‌خواهند برای پیشکسوت ارزش قائل شوند باید این کار را دست انجام بدهند.

پیشکسوت استقلال در مورد شایعاتی که پیرامون جدایی فرهاد مجیدی مطرح شده، عنوان کرد: طبیعی است که یک مربی باید دلش باشد در تیم بماند. اگر خواست برود نمی‌شود او را به زور نگه داشت. تیم قهرمان شده، طبیعتا تیم مدیریتی به کادرفنی دست نمی‌زند و سعی می‌کند همان را حفظ کند. سال بعد سخت‌ترین سال برای استقلال است. همه تیم‌ها می‌خواهند جلوی تکرار قهرمانی را بگیرند. باید خواسته‌های او را تامین کنند. نقاط ضعف ترمیم شوند و اگر بازیکنی برای تقویت تیم خواست به دنبال جذبش بروند.

وی افزود: اگر به هر دلیلی یک مربی نخواست بماند حق خودش است. اگر این اتفاق بیفتد، جایگزین کادرفنی فعلی هرکسی بیاید کار برایش سخت است. او تیم قهرمان را تحویل می‌گیرد و همه انتظار دارند بازهم قهرمان شود. باید تعامل شود. این کادر فنی اگر بماند، مدیریت باشگاه باید سعی کند خواسته‌هایش را برای جذب بازیکن سریع انجام بدهد. برای سال بعد باید مثل امسال خوب شروع کنیم چون تیم هایی قهرمان می شوند که اول فصل خوب امتیاز بگیرند.

استقلال بدون کمک قهرمان شد

اکبرپور در مورد جدایی ژستد و نگرانی هواداران بابت جدایی برخی دیگر از اعضای تیم مانند سیلوا و پین، اظهار داشت: باید اول تکلیف سرمربی تیم معلوم شود و ببینیم مجیدی می‌خواهد بماند یا نه. الان ژستد رفته و می‌گویند کادرفنی او را نخواسته پس  کار با نظر این کادرفنی جلو می‌رود. وقتی سرمربی بماند در مورد حفظ بازیکنان و کمک‌هایش تصمیم گیرنده است. باید سریعا تکلیف سرمربی و کادرفنی را مشخص کنند تا از قافله عقب نمانیم. اگر ماند، مدیریت سریعا خواسته‌هایش را انجام بدهد که البته امسال دیدیم، مدیریت هرچه در توانش بود انجام داد.

وی تصریح کرد: اگر هم ماندنی نیست باید سریع تصمیم بگیرند جایگزینش را بیاورند که وقتی فصل شروع شد تازه به دنبال مربی و بازیکن نباشند. کادر مدیریتی باید تکلیف این موضوع را معلوم کند که ببینند باید با کدام بازیکن‌ها تمدید و چگونه تیم تقویت شود تا زمان را از دست ندهند.

اکبرپور در خصوص اینکه برای موفقیت بهتر در فصل بعد و همچنین لیگ قهرمانان آسیا، کدام بخش‌های تیم نیاز به تقویت دارند، اظهار داشت: به اعتقاد من تیم در دفاع چپ، در خط میانی باید بازیکن پاسور و بازیساز بیاوریم. در خط حمله باید بازیکن سرعتی و گلزن اضافه شود. در کناره‌ها نیز اگر بازیکن سرعتی اضافه شود، تیم شرایط خیلی بهتری خواهد داشت.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 11
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۲
    6 4
    وقتی میگی بدون کمک خوبه که خودت خندت نمیگیره.... زمین و زمان و گل گهر و 9 بازی پنالتی دست به دست هم دادن استقلال قهرمان بشه
    • IR ۱۴:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۴
      0 0
      آره به خصوص پنالتی دقیقه ۹۰ دربی رفت که باید به نفع استقلال گرفته می شد و داور خودش را به ندیدن زد
  • IR ۱۱:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۲
    2 2
    کاملا حق باشماست. چون هیئت دولت و مجلس شورای اسلامی کمکشان نکرد فقط در حد وزیر و فدراسیون و کمیته بی انضباطی و کمیته ناداوری بوده و امتیازهای معیشتی.
  • IR ۱۱:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۲
    1 0
    عجب رویی! مانده که خورشید آسمان را هم انکار کنند! پنج سال قهرمانی پیاپی تمام محتویات مغز اینهارو پوکانده!
  • IR ۱۱:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۲
    1 0
    قهرمانی پاک هم بعد از گلات پرسپولیس خاطره ای شد که به تاریخ پیوست. بعد از آلوده کردن مسابقات لیگ حالا سراغ تخریب تیم ملی رفته اند، دعوت دوباره خاطیان تیم استقلال حرف را تمام کرد یعنی فاتحه تیم ملی هم خوانده شد.
  • هادی IR ۱۴:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۲
    1 0
    امسال امیدوارمvar بیاد تاهمه تیمها شرایط برابری داشته باشن وحق هیچ تیمی ضایع نشه ...فرهاد هم فهمیده امسال کار سختی داره برای قهرمانی وپول کار زیادی انجام نمیده
  • محققی IR ۱۴:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۲
    1 0
    واقعا باید به حال فوتبال تاسف خورد که کارشناسان خبره ای مانند شما داره که قهرمانیها درایران ونایب قهرمانی دراسیا با14 نفر وفراری دادن بازیکنان طی این سالها وخال گذاشتن دست باشگاه وبسته شدن مداوم پنجره وتصمیمات خلق الساعه دراین مدت را ندیدی ویک مشت حرف خاله زنک را به عنوان مثلا کارشناس وپیشکسوت به خورد مردم میدین تاضعف خودتون رو نبینین 2665
  • IR ۱۵:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۲
    3 0
    آخ که چقد این پیشکسوت های تیم کیسه عقده کردند و حرف مفت میزنند
  • IR ۱۵:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۲
    3 0
    استاد تمارض دیگه برا ما کارشناس شده ، خدایا پناه میبریم به تو از شر این کیسه کشای یاوه گو
  • IR ۲۲:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۲
    0 1
    به کوری چشم تیم بابا مسعود
  • فقط تاج IR ۱۵:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۴
    0 0
    علیرضا اکبرپور یادش بخیر 5اسفند 79 چطوری لُنگ رو سوراخ کردی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس