کد خبر 1382369
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۶
قرعه کشی خودرو

اگرچه قرار بود اسامی اولین دوره قرعه کشی خودرو امروز اعلام شود؛ با این حال هنوز خبری از اعلام نتایج نیست.

به گزارش مشرق، اردیبهشت ماه اولین دوره ثبت نام در سامانه جدید قرعه کشی خودرو آغاز شد و تا یک هفته یعنی سوم خردادماه ادامه داشت. پس از پایان مهلت ثبت نام اعلام شد که قرعه کشی نهم خرداد ماه انجام و اسامی منتخبان ۹ صبح دهم خرداد ماه اعلام شود.

با این حال نتایج قرعه کشی دیروز منتشر نشد و وزارت صمت علت این امر را «انجام استعلامات و صحت‌سنجی روندها به‌منظور تخصیص دقیق و عادلانه خودرو توسط سازمان حمایت از مصرف‌کننده به متقاضیان» اعلام کرد.

بیشتر بخوانید:

چه تعداد خودرو در دور اول قرعه کشی از طریق سامانه متمرکز خودرو عرضه شد؟

همچنین مسئولان وزارت صمت تاکید کردند که اسامی اولین دوره قرعه کشی خودرو امروز چهارشنبه اعلام خواهد شد؛ با این حال هنوز خبری از اعلام نتایج نیست و در سامانه جمله «متقاضیان می توانند بزودی نتایج را از طریق همین سامانه مشاهده کنند.» درج شده است.

نکته قابل توجه آنکه ۸ روز از پایان مهلت ثبت نام در قرعه کشی می گذرد اما هنوز وزارت صمت نتوانسته نتایج قرعه کشی را اعلام کند؛ از سویی دیگر برخلاف آنچه وعده داده شده بود که در هر دوره ۲۰۰ تا ۳۰۰ هزار دستگاه خودرو عرضه خواهد شد در این دوره فقط ۱۷۶ هزار و ۹۱۱ دستگاه خودرو عرضه شد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • حسن IR ۱۲:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۱
    4 0
    فردا اعلام میکنن که مردم نتونن پول جابجا کنن .شنبه و یکشنبه هم تعطیله
  • IR ۱۲:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۱
    3 0
    یعنی ملتی هستیم به سان موشهای ازمایشگاهی که هر چند وقت یکبار بلایی جدید سرمان میارند!!
  • غلامرضا گزمه IR ۱۵:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۱
    0 1
    س براداران خودرو ساز من از ۹۹ تا حالا سه دفعه ثبت نام کردم تاحالا برنده نشدم من که نه خودرو دارم نه موتور هیچی بیکارم برندهشم که باماشین کارکنم خرجی زن بچه مو کارکنم لیاقت خودرو داخلی رو ندارم کسانی سه چهارتارماشین دارن بازم دنبال اینند که ماشین دیگه داشته باشن ما هم بی ماشینم خدا بزرگه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس