کد خبر 1382353
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۸
فرشاد پیوس: مهدی عبدی می‌تواند آقای گل شود

فرشاد پیوس با اشاره به انتقادات از گل محمدی گفت: یحیی کماکان بهترین گزینه برای پرسپولیس است و این صحبتهایی که از سوی برخی مطرح شد عقده گشایی بود.

به گزارش مشرق، فرشاد پیوس در مورد فصلی که پرسپولیس سپری کرد، اظهار داشت: فصل سختی بود و می دانم که هواداران خیلی اذیت شدند. وقتی تیمی ۵ سال متوالی قهرمان می شود خود به خود توقعات بالا می رود اما به نظر من این تیم امسال بد نتیجه نگرفت.

وی افزود: بعد از ۵ قهرمانی به لحاظ آماری خیلی هم بد عمل نکرده و اگر مقابل فجر ۳ امتیاز را بگیرد و رای احتمالی کمیته انضباطی که به سود پرسپولیس خواهد بود، بیاید جمع امتیازات تیم به نسبت پارسال که قهرمان شد ،۴ اختلاف کمتر هست.

پیوس تصریح کرد: پرسپولیس با برانکو در آخرین سال حضورش که قهرمان شد، ۶۱ امتیاز کسب کرد. پس امسال از نظر امتیازگیری بد کار نشده است. بله درست است در چند بازی تیم ضعف بود و اشتباهاتی داشت که نباید تکرار می شد. این اشتباهات هم از طرف  کادر بود و  هم بازیکنان.

مهاجم اسبق سرخپوشان ادامه داد: اتفاقات امسال باعث می شود باشگاه برای فصل بعدی تیم خوبی را ببندد. الان دیگر مشخص است که هوادار چه می خواهد.

پیوس در خصوص اینکه معتقد است که گل محمدی باید بماند یا خیر گفت: یحیی کماکان بهترین گزینه برای پرسپولیس است و این صحبتهایی که از سوی برخی مطرح شد عقده گشایی بود که به نظر من آنها توهین کردند و همه چیز را زیر سوال بردند. آن حرفها درست نیست و یحیی باید بماند. باشگاه هم باید از او و تیم حمایت کند. پرسپولیس نیازمند بازیکن ملی پوش است تا دوباره بتواند برای قهرمانی بجنگد.

بیشتر بخوانید:

بیرانوند رسما با پرسپولیس امضا کرد

پیوس تاکید کرد: پرسپولیس به خاطر مسائل مدیریتی امسال ضربه خورد. چرا وزیر در این ۶ ماه که آقای ذوالفقارنسب استعفا کرد کسی را به جای او انتخاب نکرد؟ مگر می شود باشگاه این همه ضربه بخورد؟ تا مدتها که صدری  بود حکمش را برای مدیرعاملی نمی زدند و بعد درویش آمد.

وی اضافه کرد: قرار بود اعضای هیات مدیره زودتر از این تکمیل شوند. در این مدت بقیه اعضای هیات مدیره نقشی در باشگاه نداشتند و حالا شاهد این وضعیت اسفناک هستیم. افرادی را که سابقه نداشتند را آورده اند. سابقه  نداشته افراد هیات مدیره تا این حد منفعل باشند و شنیده ام حتی جلسات خاصی برگزار نشده است.

مهاجم اسبق سرخپوشان تاکید کرد: آیا از طرف آقای سجادی توجهی که به باشگاه استقلال شد به پرسپولیس شد؟ برای آنها اول فصل جاری مدیر عامل و هیات مدیره خوب انتخاب شد اما در پرسپولیس درویش تنهاست. الان خواسته هوادار این است که وزارت ورزش ترکیب خوبی را بگذارد. این نام هایی که اکنون برای هیات مدیره میشنویم برای پرسپولیس کامل نیستند. هیات مدیره این باشگاه باید از خاک خورده ها استفاده کند. این افرادی که نامشان مطرح شده کجای کار هستند؟ و چه کمکی تا به حال کرده اند؟

پیوس خاطر نشان کرد: در هیات مدیره باید حداقل دو پیشکسوت تیم و افراد اقتصادی قوی حضور داشته باشند. این گزینه های مطرح شده نمی توانند کاری از پیش ببرند. از وزیر می خواهیم برای انتخاب مدیران تبعیض نگذارد و شک نکنید اگر امسال پرسپولیس مدیریت قوی داشت  نمی‌گویم قهرمان می شد اما خیلی از مشکلات را نداشت.

منبع: آخرین خبر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۱
    0 0
    و ناگهان مسعود میرود و همه جامها با هم پرپر میشود.
  • یحیی IR ۱۳:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۱
    0 0
    پس از رفتن بابا مسعود:من یتیمی بی پناهم بی گناهم بی گناهم...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس