کد خبر 1382313
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۶
کانادا جایگزین ایران را پیدا کرد/ دیدار با تیم شصت و یکم جهان!

نشریه کانادایی از تیم جایگزین تیم ملی ایران برای برگزار بازی دوستانه خبر داد.

به گزارش مشرق، فدراسیون فوتبال کانادا هفته گذشته در اقدامی غیرورزشی و کاملا سیاسی با ادعاهایی واهی دیدار دوستانه تیم ملی این کشور را با ایران لغو کرد.

نشریه «CBC» کانادا در این زمینه، خبر داد: فدراسیون فوتبال کانادا بعد از لغو بازی با ایران سریعا وارد مذاکره با چند فدراسیون شد تا بازی جایگزینی برای دیدار با ایران پیدا کند.

اعتراف تلخ کانادایی‌ها درمورد لغو بازی با ایران

در نهایت با فدراسیون پاناما به توافق رسید تا یکشنبه آینده یک بازی دوستانه به جای دیدار با ایران با این تیم در ونکوور برگزار کند.

اما رقیب تدارکاتی جدید کانادا ضعیف تر از ایران است. پاناما ۴۱ رتبه از ایران در رده بندی فیفا پایین تر است. البته این تیم در مسابقات مقدماتی جام جهانی عملکرد خوبی از خود به جای گذاشته بود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۱
    8 8
    تقصیر مسیولین دو کشور است لغو این بازی.
    • IR ۱۰:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۱
      6 7
      اونا لغو کردن تقصیر ما است؟ چرا نمیخواهی بفهمی؟؟؟؟
    • IR ۱۱:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۱
      4 3
      امیدوارم حالت خوب بشه!
  • بنده خدا IR ۱۰:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۱
    4 1
    از مفهوم قهرمانی در ورزش متنفرم و برای پیروزی یا شکست مجموعه بازیکن هایی که تیم ملی ایران خطاب می کنید هیچ ارزشی قائل نیستم. اما با یک نگاه تحلیلی، تصور می کنم پیشنهاد بازی دوستانه، سپس بالا گرفتن جنجال ها و در نهایت لغو بازی، برنامه ریزی هماهنگ شده میان کانادا و آمریکا برای فرصت سوزی تمرین آمادگی بازیکنان ما بود. احتمالا کسانی در مجموعه فدراسین فوتبال ما هم در این نمایش با طرف خارجی هماهنگ بودند. در هر صورت برای هیچ تیمی در هیچ تورنومنت ورزشی از جمله جام جهانی فوتبال آرزوی موفقیت یا شکست نمی کنم، چون این برد و باخت ها هیچ ارزش و برتری خاصی ایجاد نمی کند و در ساده انگارانه ترین و بهترین حالت یک وسیله سرگرمی زودگذر بیشتر نیست.
  • IR ۱۰:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۱
    5 2
    اعتراف تلخ کجای این خبر بود؟؟؟؟؟؟!!!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس