کد خبر 1382090
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۹
واکنش سراجی به عزل از هیئت رئیسه فوتبال؛ خداحافظ فوتبال پاک!

عضو معزول هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال گفت امروز مشخص شد که زبان سرخ سر سبز می‌دهد بر باد.

به گزارش مشرق، مهرداد سراجی درباره عزلش از هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال با رأی مجمع، اظهار داشت: حرفی برای گفتن ندارم و فکر می‌کنم توپ در زمین رسانه‌هاست. شما (رسانه‌ها) صدای ما و دیگران را امروز در مجمع شنیدید و حالا نوبت شماست برای مردم توضیح بدهید که چه اتفاقی رخ داد و چرا سراجی وصله فوتبال نیست.

وی درباره اینکه آیا بعد از عزل او هیئت رئیسه رسمیت دارد، عنوان کرد: همه صحبت‌ها را قبلاً انجام داده‌ام و اگر مراجعه کنید به صحبت‌های قبلی من پاسخ را متوجه می‌شوید. باز هم از رسانه‌ها تشکر می‌کنم، چون شما یار من بودید و من همیشه به شما امید داشتم. از من انتقاد می‌شد که چرا توییت می‌زنی و در فضای رسانه حضور داری و مردم را مطلع می‌کنی. امروز مشخص شد که زبان سرخ سر سبز می‌دهد بر باد.

بیشتر بخوانید:

با وجود عزل سراجی، هیات رئیسه از رسمیت نیفتاده

سراجی درباره اینکه آیا به توییت زدن ادامه می‌دهد، یادآور شد: امیدوارم همیشه در کنار شما باشم و شما شفاف‌سازی کنید.

عضو پیشین هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال درباره اینکه با یک رأی عزل شد، تصریح کرد: کلیات را باید دید و یک رأی بالا و پایین مهم نیست. ببینید چه فرآیندی طی شده است. به قول آقای فکری از فوتبال پاک خداحافظی می‌کنم. خوشحالم که سه نفر دیگر ابقا شدند. آقای براتی یکی از بهترین‌های فوتبال است و شخصیت‌ ارزشمندی است. برای دو عضو دیگر نیز خوشحال هستم. امیدوارم تیم ملی به دور دوم جام جهانی راه پیدا کند و همه آن لحظه را جشن بگیریم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس