کد خبر 1382010
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۰
دلیل خط خوردن بازیکنان استقلال و عدم سفر تیم ملی به قطر/اعلام جزئیاتی از دیدار دوستانه با اروگوئه

مدیر رسانه‌ای تیم ملی فوتبال در خصوص دیدار دوستانه تیم ملی کشورمان با اروگوئه توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش مشرق، محمد جماعت در حاشیه مجمع فدراسیون فوتبال درباره خط خوردن ۵ بازیکن استقلال از اردوی تیم ملی، اظهارداشت: باتوجه به اتفاقاتی که در خصوص دیدار استقلال در شب گذشته افتاد، فدراسیون و کادر به این جمع بندی رسیدند ۵ بازیکن استقلال که شب گذشته در ترکیب بودند و به اردو دعوت شده بودند را کنار بگذارند و ۵ بازیکن جدید را دعوت کنند.

مدیر رسانه‌ای تیم ملی فوتبال، ادامه داد: اردوی اصلی تیم ملی در زمان فیفا دی برگزار می‌شود و با توجه به قوانین بالادستی در این زمان، باشگاه‌ها موظف هستند بازیکن خود را برای برگزاری اردو و دیدار دوستانه به تیم ملی بدهند اما با وجود آغوش باز تیم ملی برای همکاری با استقلال و احترامی که تیم ملی به شادی هواداران می‌گذاشت این باشگاه همکاری لازم را نداشت و برخلاف وعده‌ای که داشتیم اتفاقی افتاد که فدراسیون و کادر مجبور شدند تصمیمی را که دوست نداشتند اجرایی کنند. اگر هماهنگی به وجود آمده بود این مسئله پیش نمی‌آمد.

جماعت در ادامه صحبت‌هایش با اشاره به مذاکرات صورت گرفته با باشگاه استقلال، تصریح کرد: مسیر شنبه آغاز شد، کادر مایل بود در این وضعیت ویژه کنار استقلال باشد و این شیرینی را حفظ کنند. شنبه چند جلسه با مقامات رسمی استقلال داشتیم و اینکه چگونه این وضعیت را پشت سر بگذاریم و در خصوص جزئیات صحبت کردیم اما مسائلی رخ داد که در توافقات ما رعایت نشد و عهدشکنی صورت گرفت.

بیشتر بخوانید:

جایگزین گلر استقلال در تیم ملی مشخص شد +عکس

وی در پاسخ به این سوال که آیا این بازیکنان در اردوهای بعدی دعوت می‌شوند، عنوان کرد: من اطلاعی ندارم، سرمربی تیم ملی باید نظر دهد.

مدیر رسانه‌ای تیم ملی همچنین در پاسخ به سوالی دیگر مبنی بر اینکه طبق اساسنامه سازمان لیگ تیمی که ۳ بازیکن ملی دارد باید بازی‌شان لغو شود، تصریح کرد: کادر فنی با مسئول کمیته برگزاری سازمان لیگ صحبت کرده بود و ما گفته بودیم آخرین بازی لیگ ۳ روز مانده به فیفا دی باشد. ما به دنبال صلاح و منافع تیم ملی هستیم نه باشگاه‌ها با وجود احترامی که برای باشگاه‌ها داریم. آن کسی که قصور کرده باید پاسخگو باشد. شما می‌توانید از سازمان لیگ هم بپرسید که چرا در فیفا دی مسابقه برگزار کردند.

جماعت در خصوص عدم سفر تیم ملی به قطر و اینکه مشکلات مالی مطرح شده، تصریح کرد: قرار بود ویزا عصر روز گذشته به ما برسد. برای بامداد امروز هماهنگی پرواز و سفر به قطر انجام شد اما تا این لحظه ویزای اعضای تیم صادر نشده و منتظریم ویزا صادر شود.

وی درباره اینکه آیا قطر ویزای فرودگاهی نمی‌دهد و مشکل مالی است؟ گفت: نه ویزا فرودگاهی نیست و شاید منظور شما رفرنس است. آنها باید برای تعداد افرادی که ثبت‌نام کردیم کد بدهند که تا این لحظه رفرنس را نداده‌اند. تمام کارهای پشتیبانی انجام شده و کاروان ما که ۵۰ نفره است که در صورت صدور ویزا تیم اعزام می‌شود.

مدیر رسانه‌ای تیم ملی در خصوص دیدار با اروگوئه، خاطرنشان کرد: تا این لحظه توافقات حاصل شده اما قرارداد بین دو کشور تا این لحظه امضا نشده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 12
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۰
    8 2
    طرف تو اتوبوس تیم ملی آبروریزی کرده هیچ کی ککش نگزید و ماجراهای بعدی. بابا درازگوش خودتان هستید یه عده از خدا بی خبر تصمیمات معیرالعقول می گیرید تا گند کاری های خوتون را بپوشانید انصراف همه تیم ها از بازی با تیم ملی وضعف مدیریتی خود را با جنجال های خبری رسانه ای اینچنینی می خواهید به سمت وسویی دیگر هدایت کنید.اسکوچیچ اصلا اینکاره نیست و یک بله قرانگوی صرف که قطعا در جام جهانی روی صندلی تیم ملی نمی نشیند شک نکنید
  • ابراهیم IR ۱۳:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۰
    7 3
    خاک بر سر فدراسیون و مربی سفارشیش که جنبه قهرمانی استقلال و ندارن... دیشب تا صبح کلی مسائل تاکتیکی و فنی تو اردو بوده که اینا متوجه نشدن ... تاکتیک تیم ملی همون بازی کره بود که همه دیدن
    • IR ۱۴:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۰
      3 3
      لنگیها بد سوختن یکسال هم بدون باباشون نتونستن کاری بکنند تازه چند ماه اول بابا مسعودشون لطف داشت فدای سر استقلالیها
  • رضا IR ۱۳:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۰
    8 3
    . می دانم خیلی برایتان سخت است که با همه توان تلاش کردید ولی تیم سوگلی تان جام نگرفت.
    • IR ۱۳:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۰
      2 2
      بهتر اینا که بازی دوستانه ندارند اردوی خالی نری بهتره
  • IR ۱۳:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۰
    5 1
    بدرک
  • IR ۱۳:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۰
    6 3
    آقای مجیدی باید به عنوان مربی تیم ملی انتخاب شوند تا تیم ملی توی آسیا بتونه بدرخشه
  • ک.م IR ۱۳:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۰
    2 2
    دارید با این کار ها تیم ملی رو نابود می کنید .یک مشت لنگی بی خاصیت تصمیم گیر تیم ملی شدند.
  • IR ۱۴:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۰
    1 2
    استیلی جان.... . نکن این کارا رو!
  • رضا IR ۱۵:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۰
    3 3
    بازیکنانی که خط خوردن درهرصورت ذخیره بودن . بودن یا نبودنشون فرقی نداره .
  • بشار عبدالواحد IR ۱۷:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۰
    3 5
    استقلال کیسه چیه که ملی پوش داشته باشه باز پرسپولیس کبیر یه چیز دیگس
    • IR ۲۰:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۰
      4 2
      بر شمر ملعون لعنت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس