حمله هواداران به بازیکنان خودی پس از سقوط

پس از فاجعه برگزاری فینال لیگ قهرمانان اروپا ، فرانسه دوباره در زمینه مدیریت هواداران در فوتبال نمره مردودی گرفت و یک فاجعه دیگر به ثبت رساند.

به گزارش مشرق، هنوز یک روز از بی‌نظمی و مدیریت فاجعه‌بار فرانسوی‌ها در فینال لیگ قهرمانان اروپا نگذشته بود که شب گذشته یک اتفاق ناگوار دیگر در زمین فوتبال در این کشور رخ داد.

فرانسوی‌ها که نمره مردود از میزبانی فینال لیگ قهرمانان اروپا بین لیورپول و رئال مادرید دریافت کردند، شب گذشته بار دیگر با مدیریتی فاجعه‌بار و حمله هواداران به داخل زمین سوژه رسانه‌های دنیا شدند.

شب گذشته سن‌اتین در بازی پلی‌آف ماندن در لیگ فرانسه مقابل اوسر در ضربات پنالتی باخت تا به دسته پایین‌تر سقوط کند و با واکنش شدید هواداران خودی مواجه شود.

 

سن‌اتین تیمی که در لیگ فرانسه جزو پرافتخارترین تیم‌ها محسوب می‌شود، شب گذشته پس از ۱۸ سال دوباره به دسته پایین‌تر سقوط کرد. این اتفاق با واکنش هواداران عصبانی سن‌اتین همراه شد. هواداران به داخل زمین ریختند و قصد کتک زدن و درگیری با بازیکنان خودی را داشتند. پلیس در اینجا به زمین آمد و با گاز اشک‌آور با هواداران برخورد کرد.

بازیکنان هر دو تیم به رختکن پناه بردند اما تصاویر تلویزیونی نشان می‌دهد که بازیکنان، کادر فنی و کارکنان در حال سرفه شدن از گاز اشک آور پلیس وارد رختکن شدند.

سن‌اتین بارها در این فصل به دلیل رفتار عجیب هوادارانش محروم شده بود و جالب اینجاست که سن‌اتین در این بازی محروم بود و مجبور بود که یکی از جایگاه‌های هواداری خود را به دلیل رفتار هوادارانش ببندد.

این نتیجه پایان یک فصل کابوس‌وار برای سن‌اتین بود. تیمی که ۱۰ بار قهرمان فرانسه شده ولی این فصل به دلیل مشکلات مالی پس از سال ۲۰۰۴ به لیگ دسته دوم بازگشت.

دانلود

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۹
    6 0
    غرب وحشی
    • بشار عبدالواحد IR ۱۷:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۹
      0 3
      به غرب توهین نکن بدم میاد
  • IR ۱۲:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۹
    6 0
    این است جمهوری پنجم فرانسه. فرانسه زیبا. اوج تمدن و مدنیت در مهد دموکراسی.
  • رضا IR ۱۸:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۹
    5 0
    عجب تمدّنی!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس