کد خبر 1381133
تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۸
تخریب کلی ساختمان متروپل آبادان در چند روز آینده

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهر تهران با اشاره به اینکه در ۴،۵ روز آینده کار آواربرداری در ساختمان متروپل آبادان به پایان خواهد رسید، گفت: پس از این بازه زمانی کل ساختمان تخریب و جمع‌آوری خواهد شد.

به گزارش مشرق، قدرت‌الله محمدی مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهر تهران در جریان شصت‌وششمین جلسه شورای شهر تهران با اشاره به حادثه ریزش ساختمان متروپل در آبادان اظهار کرد: پس از این اتفاق با دستور شهردار تهران، اکیپی از آتش‌نشانان به همراه تجهیزات مورد نیاز اعزام و اقدامات لازم جهت آواربرداری و امدادرسانی به مصدومان و حادثه‌دیدگان آغاز کردند.

وی با اشاره به اینکه جنس حادثه متروپل با پلاسکو متفاوت است، گفت: در حالی این اتفاق افتاده است که ما شاهد انباشت مصالح، میلگرد و بتن در مساحتی حدود ۲ هزار متر هستیم و در واقع بنابر اعلام مسئولان تا به حال حادثه‌ای به این شکل در کشور نداشته‌ایم.

محمدی با بیان اینکه در حال حاضر نیروهای امدادی از ۴ جبهه وارد امدادرسانی به آوارگان احتمالی در این حادثه شده‌اند، گفت: در شب‌های گذشته نیز۴ ساختمان در اطراف ساختمان متروپل با همکاری مالکان تخریب شده است و کار امدادرسانی در ۴ جهت ادامه دارد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی با اشاره به وجود ۱۲۹ ساختمان پرخطر در شهر تهران، گفت: نامی جز سوداگران مرگ چیز دیگری نمی‌توان برای افراد سوجود برای این ساختمان‌ها نامید و قطعا سازمان آتش‌نشانی اسامی این ساختمان‌ها را با همراهی دادستانی منتشر خواهد کرد و ما ابایی از این مسئله نداریم چرا که جان مردم اهمیت ویژه‌ای دارد.

وی ادامه داد: متاسفانه در روزهای اخیر نیز برخی از شبکه‌های معاند با اخبار دروغ و شایعه‌پراکنی به این اتفاق دامن زده‌اند. اما به هر ترتیب نیروهای امدادی اعم از آتش‌نشانی و هلال احمر به وظیفه خود در فرآیند امدادرسانی ادامه می‌دهند.

محمدی همچنین با اشاره به اینکه در ۴،۵ روز آینده کار آواربرداری در ساختمان متروپل آبادان به پایان خواهد رسید، گفت: پس از این بازه زمانی کل ساختمان تخریب و جمع‌آوری خواهد شد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۸
    0 0
    در جای آن نمادهای مثبت فرهنگی و تربیتی بپا دارید که الگوی نسلی شود که نتیجه طمع و کم فروشی و فرصت داشتن برای خیانت را بجای درستکاری پیشه خودشان کردند و این فاجعه ناخواسته را بوجود آوردند -

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس