کد خبر 1381107
تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۲
شیائومی

گوشی جدید اقتصادی شیائومی از نمایشگر ۹۰ هرتزی و تراشه دایمنسیتی ۸۰۰ بهره می‌برد.

به گزارش مشرق، یکی از مورد انتظارترین گوشی‌های اقتصادی شیائومی که متعلق به برند ردمی است و احتمالا قرار است در ماه بعد میلادی رونمایی شود ردمی ۱۱ نام دارد که هنوز البته زمان دقیق رونمایی آن مشخص نیست. حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده از طرف ۹۱Mobiles، مشخصات فنی و زمان عرضه این گوشی هوشمند لو رفته است که در ادامه به آن‌ها خواهیم پرداخت.

طبق این گزارش، ردمی ۱۱ از نمایشگر ۶.۵۸ اینچی ال‌سی‌دی فول اچ‌دی پلاس بهره می‌برد که به نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی مجهز است. قلب تپنده این گوشی تراشه دایمنسیتی ۸۰۰ است که در نسخه پایه همراه با حافظه رم ۴ گیگابایتی و حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی قابل افزایش از طریق درگاه کارت حافظه microSD خواهد بود.

مشخصات فنی گوشی شیائومی ردمی ۱۱ +عکس

در بخش دوربین، ردمی ۱۱ از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و سنسور ۲ مگاپیکسلی برخوردار است که البته هنوز نوع سنسور دوم مشخص نیست که آیا ماکرو است و یا تشخیص عمق خواهد بود. وظیفه ثبت تصاویر سلفی و برقراری تماس‌های ویدئویی نیز برعهده دوربین ۵ مگاپیکسلی است. تمام این مجموعه از باتری ۵۰۰۰ میلی‌امپر ساعتی با شارژ ۱۸ واتی تغذیه می‌کند.

در نهایت باید اشاره کرد که برچسب قیمتی احتمالی ردمی ۱۱ در نسخه پایه رم ۴ گیگابایتی و حافظه ۶۴ گیگابایتی برابر با ۱۸۰ دلار خواهد بود. در مجموع، اگر مشخصات فنی احتمالی ردمی ۱۱ که در این گزارش ذکر شده است منطبق بر واقعیت باشد می‌توان انتظار داشت که گوشی جدید ردمی به عنوان نسخه بهبودیافته ردمی ۱۰ روانه بازار شود.

مشخصات فنی گوشی شیائومی ردمی ۱۱ +عکس

منبع:جی اس ام آرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۸
    2 0
    دلار 60 هزارتومن شده؟ پس چرا قیمت تبلت نسبت به اسفند ماه 2برابر شده؟ چرا تبلت زپرتی 10 اینچ که 3.5 بوده شده 7 تومن؟ اداره مالیات باید امسال 2برابر پارسال از فروشندگان لپ تاپ مالیات بگیره.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس