تعرض به مسجدالاقصی زلزله‌ای در منطقه ایجاد خواهد کرد

حماس به شدت درباره ارتکاب هرگونه حماقت از سوی رژیم صهیونیستی علیه قدس و مسجدالاقصی هشدار داد و آنرا موجب زلزله در منطقه دانست.

به گزارش مشرق، اسماعیل رضوان عضو دفتر سیاسی حماس به المسیره گفت: گروههای مقاومت فلسطین در حال آماده باش هستند و اشغالگران مسئولیت کامل تبعات هر حماقتی که گزندی به مسجدالاقصی وارد کند، هستند.

وی افزود: همه امکانات مقاومت برای دفاع از قدس و مسجدالاقصی است و همه گروههای مقاومت امروز در حال آماده باش به سر می برند. هماهنگی با اتاق امنیتی مشترک با نیروهای محور مقاومت گواهی بر دستاورد بزرگ در وحدت میدانهاست.

رضوان تاکید کرد: دشمن قبل از ارتکاب هر گونه حماقتی باید هزاران بار فکر کند زیرا هرگونه گزندی به قدس و مسجدالاقصی به مثابه جنگ منطقه ای است. ما بر پایه هماهنگی عالی میان گروههای مقاومت در فلسطین و محور مقاومت در خارج عمل می کنیم.

وی گفت: هرگونه تعدی به مقدسات زلزله ای در منطقه ایجاد خواهد کرد و کیان رژیم صهیونیستی را هدف قرار می دهد. ما اجازه تغییر قواعد درگیری و واقعیت موجود در قدس اشغالی و مسجدالاقصی را نخواهیم داد.

رضوان در ادامه از مصوبه پارلمان عراق در جرم انگاری عادی سازی با رژیم صهیونیستی هم تمجید کرد و از پارلمانهای عربی و اسلامی خواست که پارلمان عراق را الگو خود قرار دهند و روابط خود با رژیم صهیونیستی را قطع کنند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس