فغانپور:‌ مشکلی برای انتشار قرارداد با فدراسیون کانادا نداریم/صحبت‌های من در خصوص قرارداد ویلموتس بود

مسوول حقوقی فدراسیون فوتبال گفت:‌ روز گذشته صحبت‌هایی در خصوص قرارداد ویلموتس انجام دادم که متاسفانه برخی آن را به قرارداد بازی با کنادا ربط دادند.

به گزارش مشرق، صفی‌الله فغانپور در رابطه با اظهاراتش در مورد قرارداد بازی با کانادا و پاسخ ماجدی به وی گفت: بحثی که روز گذشته در تلویزیون مطرح کردم در مورد قرارداد دیدار با کانادا نبود. با توجه به اینکه قبلا در مورد قرارداد ویلموتس بحث می‌شد و می‌گفتند حقوقی فدراسیون می‌گوید اطلاع ندارد، در مورد آن صحبت کردم و پاسخ سئوالات را دادم. قرارداد ویلموتس را صراحتا گفتم که به من نشان ندادند. این بحثی بود که مطرح کردم و آن را به قرارداد کانادا پیوند زده‌اند. بحث مالی قرارداد به من ربطی نداشت.

وی ادامه داد: حتی در مورد بازی کانادا از من پرسیدند که این قراداد باید انتشار پیدا کند که من گفتم این قرارداد از طرف آنها لغو شده و انتشار آن مشکلی ندارد. سایر مطالب که در مورد قرارداد صحبت کردم مربوط به ویلموتس بود.

مسوول حقوقی فدارسیون در رابطه با اینکه از میرشاد ماجدی و حسن کامرانی فر بابت سفر به ترکیه انتقاد کرده بود، خاطرنشان کرد:‌ آن یک بحث دیگر بود. اعتقاد دارم که در قراردادها امور حقوقی در مذاکرات حضور داشته باشد. اگر باشیم، قطعا  می‌توانیم حضور موثری داشته باشیم. قراردادها از دل مذاکرات به دست می‌آیند.

وی در پاسخ به این مطلب که کمیته حقوقی در چند سال اخیر در فدراسیون نقش سمبولیک داشته و در قرارداد اسکوچیچ و ویلموتس دخالتی نداشته، گفت: به هیچ عنوان این‌طور نیست. تنها در قرارداد ویلموتس که خارج از ایران تنظیم شد حضور نداشتیم و در سایر قراردادها حضور داشتم و اظهار نظر کردم. بحث من این است در مذاکراتی که منجر به قرارداد می‌شود هم حضور داشته باشیم. هر جا از ما مشورت خواستند ما نظرمان را دادیم.

بیشتر بخوانید:

فغانپور تاکید کرد: من آدمی هستم  که هر حرفی می‌زنم پای حرفم را امضا می‌کنم و هر قراردادی که به من ارجاع شد در حد صلاحیت کمیته اظهار نظر می‌کنیم و نظر می‌دهیم.

وی در مورد پایان همکاری‌ خود با فدراسیون فوتبال در پی اختلافات موجود گفت: هنوز چیزی به صورت رسمی به من اعلام نشده است. یکسری اختلاف داخلی است که سوء تفاهم به وجود آورده و ارتباطی به این موضوعات ندارد.

مسوول کمیته حقوقی فدراسیون فوتبال در خصوص شایعات اخیر مبنی بر برکناری‌اش از این سمت، خاطرنشان کرد: هنوز به پایان نرسیده است. باید رئیس فدراسیون یا دبیر کل تشخیص دهند که این مجوز تمدید شود یا خیر. آنها این مجوز را دارند که تا سه ماه دیگر تمدید کنند.

فغانپور در مورد صحبت از برخی تیم‌های دیگر که در آستانه عقد قرارداد برای دیدار دوستانه قرار داشتند، گفت: این موضوع در حوزه اختیارات من نیست که بخواهم اظهار نظر کنم. تیم ملی سرمربی و سرپرست دارد. پس از اینکه تیم برای بازی انتخاب شد وظیفه من است که قراردادش را تنظیم کنم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۷
    0 1
    آذری آریایی است و‌ترکزبان شده است. بنابه روایت تواریخ کهن جد ترکان «النجه خان» فرزندترک بن یافث، دوپسرداشت؛ یکی راتاتارودیگری رامغول نامید. _____ بنا به نظر محقق مشهور آمریکایی رولد لمب در کتاب زندگی‌نامهٔ چنگیزخان مغول، در سده‌های اخیر مشخص شده که ترک‌ها نیز از نژاد مغول هستند. و زردپوست و چشم بادامی بودن شرط اصلی نژاد ترک است.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس