ترفند جدید نانوایی‌ها برای افزایش قیمت نان/ نانوایی‌ها: فروش به قیمت قبلی برای ما صرفه‌ای ندارد

این روزها برخی نانوایی‌ها با ترفند جدید قیمت نان را افزایش می‌دهند.

به گزارش مشرق، این روزها برخی نانوایی‌ها با ترفند جدیدی قیمت نان را افزایش داده اند، آنها نان کنجدی را گران تر کرده‌اند و برخی افراد که به خاطره کیفیت بخشی به نان مصرفی ، نان کنجدی درخواست می‌کنند، مجبور هستند قیمت‌های دوبرابری بپردازند.

بر اساس گزارش میدانی خبرنگار ما از منطقه ۱۹ تهران نانوایی‌های سنگک فروشی که پیش تر نان سنگک ۳ هزار تومانی را با اضافه کردن کنجد به ۵۰۰۰ تومان و هفت هزار تومان می‌دادند، اکنون قیمت‌ها را به ۷ و ۱۰ هزار تومان افزایش داده‌اند.

یک خریدار نان در صف نانوایی گفت: این شیوه جدید نانوایی‌ها برای افزایش قیمت است، در حالی که هیچ اطلاعیه هم در نانوایی نصب نکرده‌اند تا مردم قبلاً از قیمتی که افزایش داده‌اند باخبر شوند.

نانوا هم درباره علت گران کردن نان کنجدی گفت: پیش از این هر کیلو کنجد را ۷۰ هزار تومان خریداری می‌کردیم، اما اکنون به ۱۰۰ هزار تومان افزایش یافته است، بنابراین فروش به قیمت قبلی برای ما صرفه‌ای ندارد.

این افزایش قیمت ها به صورت خودسرانه و توسط برخی نانوایی‌ها انجام شده و هیچ گونه مجوز افزایش قیمت از سوی ستاد تنظیم بازار صادر نشده است

۲۰ اردیبهشت ماه دولت اصلاح یارانه ها را کلید زد و برای چهار قلم کالای اساسی روغن، مرغ، تخم مرغ و لبنیات که متاثر از نهاده وارداتی بودند، قیمت‌های جدیدی تصویب شد، هنوز اصلاح یارانه نان سنتی انجام نشده است و آنها باید به قیمت های قبلی بفروشند، اما نانوایی‌های سنتی می‌گویند قیمت‌های فعلی برای آنها به صرفه نیست.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۹:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۶
    10 0
    خیلی از نانوا ها سالها است که به درآمد حرام عادت کرده اند .
    • IR ۱۰:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۸
      1 0
      و از آن بدتر حکومت فقط از خود سلب مسئولیت می کند
  • IR ۲۰:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۶
    1 0
    اصفهان که گرون میدند بعد که میپرسی چرا میکند ما ارد ازاد تهیه میکنیم قبلا فبل از عید 5000 تومان بود فکر کنم الان بگند ما ارد ازاد تهیه میکنیم و ارد ازاد گران شده است و دولت هم 60 درصد روی اجناس گذاشته است به خاطر همین نان به قیمت 1401 شده 10000تومان.
  • IR ۲۳:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۶
    1 0
    کلا کنجد را ممنوع کنید، غیر بهداشتیه. باور کتید کپک دارند.
  • IR ۰۰:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۷
    0 0
    قديما خشخاش مي ريختن روي نان سرشار ازكلسيم بود هيچكس هم پوكي استخوان نداشت بجاي كنجد كپك زده و نامرغوب به نانوايي ها دولت خشخاش بدهد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس