کد خبر 1379737
تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۵
وضعیت مبهم «یحیی» /مدیران پرسپولیس بر اساس فهرست کدام مربی دنبال بازیکن رفتند

مدیران باشگاه پرسپولیس درحالی این روزها دنبال تقویت تیم برای فصل آتی هستند که هنوز تکلیف مربی تیم مشخص نشده است.

به گزارش مشرق، ‌ پرسپولیس امسال بر خلاف سال های قبل، دستش از تمام جام‌های پیش رویش کوتاه ماند تا به نوعی ناکام ترین تیم این فصل فوتبال ایران لقب بگیرد.

یکی از عواملی که باعث شد تا پرسپولیس نتواند روزهای خوبش را تداوم بخشد، بازیکنانی بودند که در این فصل به جمع سرخپوشان اضافه شدند اما نتوانستند عملکرد خوبی داشته باشند و کارایی لازم را نداشتند و به همین خاطر پرسپولیس نیاز به یک خانه تکانی اساسی در روزهای پیش رو دارد.

بازیکنانی نظیر علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی گنجی، ‌ محمد محبی، یاسین سلمانی، محمد خدابنده لو، ‌ پیمان بابایی و ... بازیکنانی هستند که نامشان برای حضور در پرسپولیس مطرح شده است اما مسوولان باشگاه قرار است پس از اتمام لیگ عقد قرارداد با این بازیکنان را خبر بدهند.

نکته جالب اینجاست که اخباری مبنی بر تغییرات در کادر فنی پرسپولیس هم به گوش رسید.   با وجود اینکه یحیی گل‌محمدی دو فصل دیگر با سرخپوشان قرارداد دارد و رضا درویش هم تا الان از این مربی حمایت همه جانبه دارد، اما قطع شدن روند قهرمانی‌ها در فصلی که پرسپولیس چیزی از نظر فنی نیز آنطور که باید برای ارائه نداشت، موجب شده تا تغییرات در کادر فنی در پایان فصل قابل پیش بینی باشد.

وضعیت مبهم «یحیی» /مدیران پرسپولیس بر اساس فهرست کدام مربی دنبال بازیکن رفتند

یکی از نکات مهم این است که بازیکنانی که نامشان برای حضور در پرسپولیس شنیده می‌شود، با نظر کدام مربی‌ به این تیم اضافه خواهند شد؟

البته خیلی از اوقات مدیران بازیکنان خوب در دسترس را جذب می‌کنند تا از نقل و انتقالات عقب نمانند و با این حال شاید این اتفاق را در پرسپولیس هم شاهد باشیم تا دست هر مربی‌ای که برای فصل بعد هدایت پرسپولیس را بر عهده دارد خالی نماند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • رضا IR ۲۱:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۴
    9 4
    اینقدر قهرمان قهرمان نکنید پرسپولیس وزیر شدن بابا مسعودشون ۵۰ سال فقط برای بقا در لیگ تلاش کرده! الان هم که با کمک وزیر و فدراسیون فوتبال و لطف داوران تیم سوم لیگ است. خب برای تیمی که قبلاً‌ فقط جام‌های اسنپ را برده یک شاهکاره
    • ضد کیسه IR ۲۲:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۴
      3 7
      خفه شو چاقال دو تا فینال آسیا هم کار وزیر بود ؟
    • IR ۲۲:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۴
      2 2
      در پاسخ به 22:46 لنگی یعنی توهین یعنی ب ادب یعنی فحاش یعنی....
    • مصطفی IR ۰۱:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۵
      1 2
      قبل انقلاب ما ۲تا قهرمانی لیگ داریم کیسه یکی ، دهه ۶۰ ما ۶ تاجام باشگاه های تهران داریم کیسه ۲ تا ، دهه ۷۰ ما ۴ تا قهرمانی لیگ کیسه۲ تا بابا مسعود کجا بود قبل انقلاب ولی الحق قهرمانی دسته ۳ یه چییییییییز دیگه اس اره داشم
    • IR ۰۱:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۵
      1 1
      با این اوصاف قهرمانی امسال اس دق لال میشه با حمایت بابا حمید شما!!! فینال لیگ آسیا واسه پرسپولیس بوده ولی پولش واسه اس دق لال
    • IR ۱۱:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۵
      0 0
      کیسه کش , کلاغ های کور اسمون هم از بسیج شدن سازمان لیگ و فدراسیون و سردار و فایل صوتی مشاور حقوقی سازمان به کمیته محترم انضباطی برای تقدیم قهرمانی بعد از 9 سال بشمارید 9 سال حالا یک جام هم بهتون دادند .شکی نیست علاوه بر حمایت همه جانبه بی عرضهگی یحیی و بی انگیزه گی بازیکنا برای 5 قهرمانی متوالی و سوزناک موثر بود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس