سمند و تیبا از فهرست تمدید اعتبار سازمان ملی استاندارد حذف شدند

سازمان ملی استاندارد ایران از تمدید اعتبار خودروهای سمند، تیبا صندوق‌دار و تیبا ۲ خودداری کرد.

به گزارش مشرق، سه خودرو یاد شده به علت عیوب پرتکرار ایمنی عملکرد، از سوی دفتر تخصصی صنایع فلزی سازمان ملی استاندارد ایران از فهرست تمدید اعتبار حذف شدند.

"مصطفی آجرلو" مدیرکل روابط عمومی سازمان ملی استاندارد ایران این مطلب را در توئیتی اطلاع رسانی کرد.

 پیشتر "مهدی اسلام پناه" رییس سازمان ملی استاندارد ایران با اشاره به توقف تولید خودروهای ناایمن و بی کیفیت، تصریح‌کرد: تا پایان سال جاری بخش عمده ای از تولیدات فعلی از چرخه تولید حذف می شوند و باید خودروهای مطابق با استانداردهای روز دنیا جایگزین آن شوند.

وی خاطرنشان کرد: ما در دفاع از حقوق مردم که حق‌الناس است، به عنوان وکیل مردم ذره ای کوتاه نمی‌آییم و به تعهدات خود در قبال مردم پایبندیم.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۱:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۴
    2 0
    ممنون میشم شفاف سازی کنید.
  • IR ۰۱:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۵
    0 0
    اقای وکیل ممنونیم که پس از ۱۰۰۰ سال، تولید سمند به قول خودتان ناایمن را متوقف خواهید کرد. اف بر شما
  • ساعت های مان را به افق دانایی تنظیم کنیم IR ۱۶:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۵
    0 0
    امیدوارم این اتفاق اغاز یک جریان طلایی مدیریت باشد بسیاری نواهای خانه برافکن واردات نابودی صنعت و منفعت واردکننده است راه حل مسئله اعمال سختگیرانه استاندارد است نه واردات ویک تاریخ مصرف کننده ماندن ژاپن با واردات صنغتی شد یا المان و امریکا؟!
  • ساعت های مان را به افق دانایی تنظیم کنیم IR ۱۰:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۶
    0 0
    امیدوارم این اتفاق اغاز یک جریان طلایی مدیریت باشد بسیاری نواهای خانه برافکن واردات نابودی صنعت و منفعت واردکننده است راه حل مسئله اعمال سختگیرانه استاندارد است نه واردات ویک تاریخ مصرف کننده ماندن ژاپن با واردات صنغتی شد یا المان و امریکا؟!
    • محمد IR ۱۵:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۶
      0 0
      آمريكا خودش بزرگترين سازنده خودرو در دنيا است اما بيشترين كارخانه هاي برند دنيا با هزينه و سرمايه خودشون در آمريكا كارخانه احداث كردن ولي با اين حال صنعت خودرو آمريكا براي اينكه بازار خودرو به رقبايي مثل بنز و بي ام و و تويوتا واگذار نكنه مجبوره بهترين خودروها با بهترين كيفيت رو توليد كنه اما در ايران كارخانه هاي خودرو سازي چون ميدونن هيچ گونه واردات خودرو وجود ناره و مردم خواسته و ناخواسته مجبور هستن تا فقط از چند شركت مونتاژ سازي كه اسم خودشونو گذاشتن خودرو ساز خودرو تهيه كنن و هيچ انتخاب ديگه اي ندارن پس كارخانه هاي به اصطلاح خودرو سازي ما هم كه در واقع ببشتر اون چيني شده خودروهاي بي كيفيت را با بيشترين سود به مردم تحويل ميدن و براي اونا در درجه اول پول زياد و كيفيت پايين مهمه نه چيز ديگه اي

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس