جنگنده

پیکر شهیدان سرگرد قاسم زمانی و ستوان یکم محمدجواد بای خلبان و کمک خلبان امروز با حضور مسولان نظامی و مردم شهیدپرور اصفهان ابتدا در منطقه پایگاه هشتم شکاری اصفهان تشییع شد.

به گزارش مشرق، پیکر ۲ شهید سانحه سقوط هواپیمای آموزشی امروز (چهارشنبه) در پایگاه هشتم شکاری اصفهان برگزار شد.

یک فروند هواپیمای جنگنده اف۷ ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه  روز گذشته (سه‌شنبه سوم خرداد) به دلیل نقص فنی در منطقه انارک از توابع شهرستان نایین و در محدوده شرق اصفهان سقوط کرد.

مسوول روابط عمومی ارشد نظامی ارتش جمهوری اسلامی در استان‌های اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری به خبرنگار ایرنا گفت: پیکر شهید ستوان یکم محمدجواد بای پس از تشییع در پایگاه هشتم شکاری برای خاکسپاری به استان گلستان اعزام شد.

بیشتر بخوانید:

تصاویری از شهدای حادثه سقوط جنگنده ارتش در اصفهان +فیلم

سرهنگ رسول معتمدی افزود: پیکر سرگرد قاسم زمانی نیز پس از تشییع در پایگاه و سپس در شهرستان خورزوق در گلستان شهدای اصفهان به خاک سپرده شد.

هواپیمای سقوط کرده ازنوع جنگنده آموزشی و ماموریت آن تیراندازی هوایی بود که بنا به اعلام مسوولان  علت اولیه سقوط آن نقص فنی گزارش شده است.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۴
    3 0
    تا چه زمانی می خواهید از این جنگنده های فرسوده و از رده خارج استفاده کنید، چقدر باید شهید بدیم. یا جنگنده جدید بخرید و یا پرواز این جنگنده های فرسوده را متوقف کنید.
    • IR ۱۳:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۵
      0 0
      خواب تشریف داری؟کی جنگنده به ایران میده؟ آمریکا اجازه نمیده روسیه و چین نمیخواند بدند چون ممکنه تکنولوژی شون رو ایران بدست بیاره،هیچکس نمیخواد ایران قوی باشه
  • IR ۱۳:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۴
    2 0
    روحشون شاد!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس