کد خبر 1379213
تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۳
زلنسکی: فقط با خود پوتین مذاکره می‌کنم

رئیس جمهور اوکراین تاکید کرد تنها در صورت حضور همتای روس خود در پای میز مذاکره و طرح توقف جنگ، حاضر به گفتگو است.

‌به گزارش مشرق به نقل از العربیه، رئیس جمهور اوکراین می‌گوید تنها در صورتیکه گزینه توقف جنگ روی میز باشد، حاضر به مذاکره با همتای روسی خود است.

«ولودیمیر زلنسکی» روز دوشنبه گفت که «ولادیمیر پوتین» تنها مقام روسی است که او مایل است با او برسر چگونگی پایان دادن به جنگ دیدار و گفتگو کند. رئیس جمهور اوکراین همچنین گفت که با توجه به آنچه به گفته او شواهدی از اقدامات روسیه علیه غیرنظامیان خوانده شد، هر گونه مذاکره با روسیه دشوارتر می‌شود.

رئیس جمهور اوکراین، با رد ملاقات با دیگر مقامات روس، افزود رئیس جمهور روسیه درباره همه چیز تصمیم می‌گیرد. اگر ما در مورد پایان دادن به جنگ بدون حضور شخص او صحبت کنیم، تصمیمی اتخاذ نمی‌شود.

زلنسکی تاکید کرد که نمی‌توانم هیچ گونه ملاقاتی را با کسی از کشور روسیه به غیر از رئیس‌جمهور بپذیرد و فقط در صورتی که موضوع توقف جنگ روی میز باشد، حاضر به گفتگو است. زیرا هیچ دلیلی برای ملاقات غیر از این وجود ندارد.

روسیه و اوکراین از ابتدای جنگ چندین دور مذاکره برای حل و فصل اختلافات را برگزار کردند، که بدون آنکه نتیجه‌ای داشته باشد، مدتهاست متوقف شده است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • DE ۱۹:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۳
    0 0
    زلنسکی: فقط با خود پوتین مذاکره می‌کنم. یه 50 نفری را با خودت ببر پوتین رزمی کار قدریه تکون بخوره صد تیکه شدی دلقک. اونجا دیگه نمیتونی به شیر و خامه و کره و دوغ اروپا آویزون بشی. فوتت کنه رفتی تو سوراخ موش.
  • رضا IR ۱۹:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۳
    0 0
    دلقک را چه به سیاست.بشین تا بیاد.احمق در دام آمریکا و انگلیس افتادی.اگه تسلیم نشی نابودی کامل اکراین را خواهی دید که تا همینجا هم این اتفاق افتاده.خسارت فراوان برای روس و اکراین باید اتفاق بیفتد و بعد آمریکا و انگلیس راضی به صلح خواهند شد اون هم با اما و اگر و خسارتهای فراوان بعد از جنگ برای روس و اکراین.
  • FR ۲۰:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۳
    0 0
    هههههه ! اونوقت میخواهی به پوتین چی بگی ؟! بچه پررو بهترین کاری که برای کشور و مردم اوکراین وحتی اروپا و جهان میتوانستی انجام دهی استفا در دومین روز حمله نظامی روسیه بود.....کاری که نهایتا خواهی کرد بعد از اینهمه خسارت و اوارگی و کشتار

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس