سرلشکر سلامی - نمایه

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران، با بیان اینکه هرگونه اقدام از سوی دشمن با پاسخی قوی مواجه خواهد شد، تأکید کرد که ریخته شدن خون شهید «صیاد خدایی» بی‌پاسخ نخواهد ماند.

به گزارش مشرق، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، امروز (سه‌شنبه)، در گفت‌وگو با خبرنگار شبکه یمنی «المسیره» تأکید کرد که ترور شهید «صیاد خدایی» بدون پاسخ نخواهد ماند.

سردار سلامی در این خصوص گفت: «هر اقدامی از طرف دشمن با پاسخی قوی مواجه خواهد شد. ما دشمن را به حال خود رها نخواهیم کرد و همواره آن‌ها را تحت تعقیب قرار خواهیم داد.»

فرمانده کل سپاه اضافه کرد: «معادله‌های ما در برابر دشمن پابرجا خواهد ماند و تشدید و قوی‌تر خواهد شد. [ریختن] خون شهید صیاد خدائی بی‌پاسخ نخواهد ماند.»

حوالی ساعت ۱۶ روز یکشنبه  یکی از پاسداران مدافع حرم در کوچه‌های فرعی خیابان مجاهدین اسلام تهران به دست دونفر موتورسوار با شلیک ۵ گلوله ترور شد و به شهادت رسید.

رسانه‌ها گزارش دادند که این ترور در نزدیک خانه شهید به وقوع پیوسته و ضاربان تحت تعقیب نیروهای امنیتی هستند.

روابط عمومی سپاه پاسداران در اطلاعیه‌ای رسما این گزارش را تأیید و اعلام کرد که روز یکشنبه در یکی از کوچه‌های منتهی به خیابان مجاهدین اسلام تهران، مدافع حرم «سرهنگ پاسدار صیاد خدایی»   هدف جنایت تروریستی قرار گرفت.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • مسعود IR ۱۸:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۳
    1 1
    درودخدابرفرزندشهیدایران وآذربایجان صیادخدایی میانه .
  • IR ۲۰:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۳
    1 1
    چندتا موشک توی مقر فرماندهی ارتش یا موساد برخورد داشته باشه صهیون ها از خواب بیدار میشوند
  • DE ۰۲:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۴
    0 0
    مرگ بر صهیونیسم خونخوار!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس