کد خبر 1378934
تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۹
ایرپاد

اولین ایرپاد USB-C جهان توسط فردی که اولین آیفون USB-C را ساخت به نمایش گذاشته شد.

به گزارش مشرق،  لپ‌تاپ‌ها، آی‌پدها، آیفون‌ها و ایرپادهای اپل از طریق مدار پورت لایتنینگ شارژ می‌شوند. به نظر می رسد آنها فاقد پورت های USB قابل قبول جهانی هستند که تطبیق پذیری آنها را افزایش می دهد.

طراح کن پیلونل کسی است که با عدم پشتیبانی از USB-C برای محصولات محبوب اپل راحت نیست. او همچنان به دنبال راه هایی برای گنجاندن پشتیبانی USB-C برای دستگاه های اپل است. پیلونل اکنون AirPods خود را برای پشتیبانی از شارژ USB-C و انتقال داده تغییر داده است.

معرفی اولین ایرپاد USB-C جهان +عکس

پیلونل دانشجوی کارشناسی ارشد رباتیک در موسسه فدرال سوئیس است او اولین آیفون USB-C جهان را پس از مهندسی کردن این ویژگی در آیفون و حذف پورت لایتنینگ آن طراحی کرد. پورت USB-C در آیفون می تواند برای انتقال داده و همچنین شارژ دستگاه استفاده شود. او اکنون این شاهکار را در AirPods خود تکرار کرده است. ایرپادهای USB-C از ایرپادهای معمولی اپل به جز وجود شارژ USB-C قابل تشخیص نیستند.

معرفی اولین ایرپاد USB-C جهان +عکس

ایرپادها بسیار کوچکتر هستند و شامل جداسازی دقیق تری توسط مخترع می شود. پیلونل محفظه پلاستیکی را برای نوار پورت لایتنینگ باز کرد. سپس پورت لایتنینگ را با USB-C خود جایگزین کرد. پیلونل تاکید کرده است که فرآیند تعویض پورت لایتنینگ فرآیندی پیچیده است. همچنین ساخت یک USB-C سفارشی کار گرانی است. اکنون، پیلونل می گوید که از همان کابل USB-C برای شارژ مک بوک، آیفون و ایرپادهای خود استفاده می کند.

معرفی اولین ایرپاد USB-C جهان +عکس

گمانه زنی ها مبنی بر انتقال اپل به USB-C در سال آینده وجود دارد که دلیل آن فشار برخی بخش ها از جمله اتحادیه اروپا است. تلاش های پیلونل تا حدودی روشنگر این امکان در آینده است. اگر اپل واقعاً پورت لایتنینگ اختصاصی خود را برای USB-C کنار بگذارد، باید تنظیمات AirPods خود را نیز انجام دهد.

خبرنگار: پیام آروری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۹:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۳
    0 0
    چقد عالی بود دست مریزاد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس