متروپل

معاون اقتصادی رییس جمهور و وزیر کشور بامداد امروز سه شنبه در محل ریزش ساختمان متروپل آبادان حضور پیدا کردند.

به گزارش مشرق، احمد وحیدی وزیر کشور  و محسن رضایی معاون امور اقتصادی رییس جمهور بامداد امروز سه شنبه در محل ریزش ساختمان متروپل آبادان حضور پیدا کردند.

دستور ویژه وزیر کشور به استاندار خوزستان

وزیر کشور پیش از سفر خود به آبادان  به دنبال حادثه دلخراش ریزش ساختمان متروپل در شهرستان آبادان، در تماس تلفنی با استاندار خوزستان خواستار به کارگیری همه امکانات برای رسیدگی فوری به حادثه دیدگان و نجات محبوسان احتمالی زیر آوار شد.

بیشتر بخوانید:

دستور دادستان کل کشور برای برخورد قاطع با متخلفان حادثه آبادان

احمد وحیدی با حضور در محل حادثه ساختمان متروپل از استاندار خوزستان خواست، با به کارگیری همه ظرفیت ها و امکانات، برای نجات افرادی که احتمالا در پارکینگ و طبقه همکف این ساختمان گرفتار شده اند، تسریع شود.

گفتنی است وزیر کشور پیش از سفر خود به آبادان ،  به سازمان مدیریت بحران و سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور دستور دارد همه امکانات خود را در این زمینه به کار گیرند و در اسرع وقت نسبت به بررسی کارشناسانه این حادثه اقدام کنند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۸:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۳
    0 0
    فرق دستورعادی باویژه چیست؟...
  • ایرانی IR ۱۳:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۳
    0 0
    نوشدارو بعد از مرگ سهراب؟؟؟؟؟؟!!!!!! مهم مدیریت مملکت هست نه امکانات و منابع عظیم نفتی وگازی... الانه ژاپنی‌ها نفت دارد و نه گاز و نه منابع دیگر ولی تورمش منفی هست و ساختمان‌هایش در برابر زلزله ۱۰ ریشتری و چند برابر آن مقاوم هست..ولی ایران بزرگترین منابع گازی جهان را دارد و از نظر نفت نیز چهارمین منابع نفتی دنیا را دارد ولی این وضعیت مملکت هست تورم وحشتناک قیمت زمین و مسکن و رشوه و تقلب در ساختمان‌سازی مملکت...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس