کد خبر 1378692
تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۰
پلیس به دنبال راننده شیطان‌صفت ۲۰۶ آبی‌رنگ/سرقت پس از آزار و اذیت زن جوان

مرد شیطان‌صفت که زن جوان را در پژو ۲۰۶ آبی‌رنگ مورد آزار و اذیت قرار داده بود، با فرستادن پیامک به چند نفر از بستگان قربانی، اقدام به اخذ پول از آنها کرد.

به گزارش مشرق، چندی قبل رسیدگی به پرونده سرقت، تهدید با سلاح سرد و آزار و اذیت یک زن جوان در یک دستگاه پژو ۲۰۶ آبی‌رنگ در منطقه گیشا توسط محمد امین تقویان؛ بازپرس شعبه هشتم دادسرای امورجنایی تهران آغاز شد.

بررسی‌های اولیه ادامه داشت تا اینکه یکشنبه یکم خردادماه، قربانی حادثه با حضور در دادسرای جنایی به بازپرس پرونده گفت: روز حادثه قصد داشتم از خانه دوستم به خانه مادرم بروم اما به دلیل اینکه شارژ تلفن‌همراهم تمام شده بود در درخواست تاکسی اینترنتی ناموفق بودم به همین خاطر تصمیم گرفتم با مسافربر شخصی به سمت مقصد حرکت کنم.

وی گفت: ساعت پنج صبح سوار بر یک پژو ۲۰۶ آبی‌رنگ شدم اما پس از ۲۰ دقیقه راننده مسیرش را به سمت منطقه گیشا تغییر داد، وقتی که به این موضوع اعتراض کردم وی با تهدید سلاح سرد وسایلم را سرقت کرد و من را به مدت چند دقیقه مورد آزار و اذیت قرار داد.

قربانی پرونده ادامه داد: مرد شیطان‌صفت که پس از حادثه تلفن‌همراهم را سرقت کرده بود با فرستادن پیامی از سوی من به سه نفر از اعضای خانواده‌ام درخواست پول کرده و دست به سرقت پنج میلیون تومانی زد.

بازپرس شعبه هشتم دادسرای امور جنایی پس از شنیدن اظهارت قربانی پرونده به کاراگاهان پلیس آگاهی دستور داد متهم را در کمترین زمان شناسایی و دستگیر کنند.

بنابر این گزارش، تحقیقات درباره سرقت و تهدید با سلاح سرد در شعبه هشتم دادسرای امور جنایی ادامه دارد و پرونده آزار و اذیت قربانی برای سیرمراحل قانونی به به دادگاه یک کیفری استان تهران ارجاع شد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۶:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
    54 1
    تو ساعت پنج صبح چه تو خونه دوستت میکردی
  • IR ۱۶:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
    32 1
    ۵صبح ۲۰۶ سوار نمیشن
  • IR ۲۰:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
    2 0
    راننده پژو را غارت میکنه
  • IR ۲۲:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
    1 0
    یعنی نتونستی با موبایلت شارژ بگیری؟! از خودپرداز هم نتونستی شارژ بگیری؟ اما تونستی و جرات کردی که ساعت ۵ صبح خودت تنها سوار یک پژو ۲۰۶شخصی بشی؟! فکر کنم خودت هم کمی تا قسمتی شیشه خورده داری
  • IR ۰۰:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۳
    2 0
    پنج صبح؟! خب به دوستت میگفتی تاکسی اینترنتی یا آژانس برات بگیره
  • تک سوار IR ۰۰:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۳
    1 0
    از اون زنه هم بگید که چطور شد که سر از ماشین دراورد. احتمالا باید بگید زن طماع قربانی مرد شیطان صفت شد.
  • IR ۰۰:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۳
    1 0
    اینکه این خانم ساعت ۵ صبح از خانه اش خارج گشته و به کجا رفته به خودش ربط دارد .اما باید بداند خروج یک زن تنها آن هم در ساعت غیر معمول شائبه انگیز بوده و طبیعی است که حادثه ناگواری هم برایش رخ دهد .چون در ایران زندگی میکند .و متاسفانه در ایران هم رخداد این گونه حوادث تابع عواملی است که در جامعه ما به آنها یا پرداخته نمی شود یا کم پرداخته و مورد بحث قرار می گیرد .مادامی که احکام صادره متناسب با جرم افراد نباشد ؛ قانون کیفری و جزاء ؛ بازدارندگی اش ساقط گردیده و باعث می شود که مجرم یا مجرمین به صرف آگاهی از عواقب کارشان ترغیب به تکرار جرائم ؛ این بار با شدت و حدت بیشتر گردند .وقتی که طرف ۱۸ مرتبه سابقه بازداشت و زندان دارد هنوز به قول معروف عرقش خشک نشده است که با یک پرونده دیگر وارد عمل می گردد. متاسفانه مدت ها است که قوه قضائیه و قضات محترم تحت تاثیر عوامل مختلف از جمله بازتاب های بین المللی مبادرت به صدور حکم می نمایند .اگر ما هم بدون توجه به این ملاحظه کاری ها مثل کشورهای عربی برخورد قاطع با مجرمین داشته باشیم و به انداختن دست و پا و انگشتان آنها اقدام کنیم قطعا آمار هنجارشکنی ها پائین آمده و دیگر هر کسی به خودش جرات نمی دهد که هرچه دلش خواست انجام بدهد .در می یابد که قانونی ؛ حساب و کتابی برای رسیدگی و برخورد هست . (با در نظر گرفتن مواضع و سم پاشی و لجن پراکنی معاندین داخلی و خارجی ) اما وقتی که امنیت داخلی به معنی واقعی کلمه بر جامعه حاکم گرد. ؛ صد البته که آنها هم خاموش گشته و سنگ اندازی هایشان بی اثر خواهد گشت .
  • IR ۰۴:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۳
    1 0
    افسانه های فیمینیسم این داستان مرد شیطان صفت راننده پژو ۲۰۶ آبی
  • DE ۲۲:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    0 0
    حالا چرا تا هشت صبح خونه ی این دوستت نموندی؟ اصلا چرا از خونه ی دوستت به مادرت زنگ نزدی بیاد دنبالت؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس