کد خبر 1378371
تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۰
سری A| میلان بعد از ۱۱ سال قهرمان شد/ اینتر برد و به نایب قهرمانی بسنده کرد

تیم فوتبال میلان با پیروزی خارج از خانه برابر ساسولو در هفته آخر سری A ایتالیا، صدر جدول را حفظ و اولین اسکودتویش از سال ۲۰۱۱ را کسب کرد.

به گزارش مشرق، سرانجام چهره قهرمان فصل جاری سری A‌ مشخص شد و این تیم میلان بود که با کسب پیروزی ۳ بر صفر در خانه ساسولو در هفته پایانی رقابت‌ها، بعد از ۱۱ سال اسکودتو را از آن خود کرد.

روسونری که برای قهرمانی فقط یک امتیاز از این بازی می‌خواست، امروز (شنبه) در ورزشگاه ماپی، میزبان خود را به آسانی و با نتیجه ۳ بر صفر شکست داد و اولین قهرمانی‌اش در سری A از سال ۲۰۱۱ را جشن گرفت.

اولیویه ژیرو دو بار در دقایق ۱۷ و ۳۲ و فرانک کسیه در دقیقه ۳۶ سه گل این بازی را به ثمر رساندند تا میلان با کسب بیست‌وششمین پیروزی‌اش با ۸۶ امتیاز و ۲ امتیاز اختلاف نسبت به اینتر رده دومی، اسکودتو را فتح کند. این نوزدهمین قهرمانی میلان در تاریخ سری A بود که این تیم را به طور مشترک با اینتر در رده دوم پرافتخارترین تیم‌های لیگ دسته اول فوتبال ایتالیا پس از یوونتوس با ۳۶ قهرمانی قرار داد.

در بازی همزمان تیم فوتبال اینتر هم با نتیجه ۳ بر صفر میهمانش سامپدوریا را شکست داد. ایوان پریشیچ در دقیقه ۴۹ و خواکین کوره‌آ در دقایق ۵۵ و ۵۷ سه گل اینتر را در این بازی زدند.  با این نتیجه اینتر  بیست‌وپنجمین برد فصلش را کسب کرد اما در نهایت به نایب قهرمانی بسنده کرد.

پرونده رقابت‌های فصل جاری سری A، امشب با دو بازی همزمان از ساعت ۲۳:۳۰ بسته خواهد شد که در این بازی‌ها سالرنیتانا میزبان اودینزه است و ونتزیا از کالیاری پذیرایی می‌کند. این دو بازی در واقع رقابت پایانی میان تیم‌های سالرنیتانای رده هفدهمی و کالیاری رده هجدهمی برای فرار از سقوط به دسته دوم است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس