ارجاع 504 هزار پرونده جدید به سازمان تعزیرات حکومتی

عضو کمیسیون قضایی مجلس گفت: براساس گزارش ارائه شده در دوره ریاست رئیس اخیر سازمان تعزیرات حکومتی ۵۰۴ هزار پرونده به این سازمان ارجاع و حدود ۴۰۰ هزار پرونده نیز در این سازمان مختومه شده است.

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام محمدتقی نقدعلی نماینده مردم  خمینی ‌شهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نشست امروز کمیسیون قضایی مجلس گفت: در جلسه امروز طرح دو فوریتی کنترل و ساماندهی اجاره‌بهای املاک مسکونی را مورد بحث بررسی قرار گرفت که این طرح به کمیسیون قضایی به عنوان کمیسیون فرعی ارجاع داده شده بود.

وی افزود: اعضای کمیسیون پس از انجام بررسی‌های خود کلیات طرح فوق‌الذکر را رد کردند چرا که دستورالعملی که برای کنترل و ساماندهی اجاره بهای مسکن در هیأت دولت تصویب شده مشکل را حل می‌کند.

عضو کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: علاوه براین سازوکاری که در این طرح پیش‌بینی شده بود نه تنها به کنترل اجرابهای مسکن کمکی نمی‌کرد بلکه به مشکلات در این حوزه دامن می‌زد.  

نقدعلی خاطرنشان کرد: در ادامه این جلسه رئیس سازمان تعزیرات حکومتی به همراه معاونین خود در کمیسیون حاضر شدند و گزارشی را از عملکرد سازمان تعزیرات طی مدتی که رئیس جدید به این سمت منصوب شده به اعضای کمیسیون ارائه کردند.

وی افزود: در این جلسه رئیس سازمان تعزیرات حکومتی گزارشی از نیازهای این سازمان در حوزه نیروی انسانی و نیاز به ساختمان به اعضای کمیسیون ارائه کرد.

عضو کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: رئیس سازمان تعزیرات حکومتی همچنین گزارشی از پرنده‌های ارجاع و همچنین مختومه شده در این سازمان به اعضای کمیسیون ارائه کرد.

عضو کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: براساس گزارش ارائه شده در مدت ریاست رئیس جدید سازمان تعزیرات حکومتی ۵۰۴ هزار پرونده به این سازمان ارجاع شده و حدود ۴۰۰ هزار پرونده نیز در این دوره مختومه شده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس