کمیسیون قضایی مجلس مسئولان را مکلف به ثبت اموال افراد تحت تکفل‌شان کرد

عضو کمیسیون قضایی مجلس گفت:‌ کمیسیون قضایی با مصوبه امروز خود مسئولان را مکلف کرد تا در سامانه رصد مسئولان اموال و دارایی‌های همسر، فرزند و افراد تحت تکفل‌شان را ثبت کنند.

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام محمدتقی نقدعلی نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نشست امروز کمیسیون قضایی مجلس گفت:‌ اعضای کمیسیون قضایی در جلسه امروز خود ادامه رسیدگی به طرح رصد اموال و دارایی‌های مسئولان و نظارت بر سفرهای آنها را در دستور کار خود داشت تا ماده ۵ این طرح به تصویب اعضای کمیسیون رسید.

وی افزود:‌ براساس مصوبه امروز کمیسیون قضایی مجلس مسئولان مکلف شدند تا اموال همسر، فرزند و افراد تحت تکلف خود را در سامانه رصد اموال مسئولان ثبت کنند.

وی اظهار داشت: همچنین براساس این مصوبه هیأتی با عضویت سه قاضی و در صورت نیاز با عضویت نمایندگان مجلس و اعضای دولت در صورتی که شبهه‌ای در مسائل مالی و یا انجام سفرهای یک مسئول پیش بیاید را مورد رسیدگی قرار می‌دهد.

عضو کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در ادامه جلسه امروز بابک نگاهداری رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس حاضر شد و گزارشی از اقدامات انجام شده و نیز برنامه‌های پیش‌رو این مرکز به اعضای کمیسیون ارائه کرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس