کد خبر 1377908
تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۱:۴۰
شرایط مس و ملوان مثل وضعیت استقلال و پرسپولیس

وضعیت تعیین قهرمانی لیگ دسته اول فوتبال در این فصل مشابه لیگ برتر است و ممکن است قهرمان این فصل با در نظر گرفتن بازی رودرو تعیین شود.

به گزارش مشرق، دو تیم ۶۰ امتیازی مس کرمان و ملوان انزلی در رده‌های اول و دوم جدول قرار دارند و اگر تا پایان مسابقات دوتیم پایاپای پیش بروند و هم امتیاز باقی بمانند درست مثل لیگ برتر کار به محاسبه بازی رو در رو و گل زده در خانه حریف می‌کشد. به این ترتیب اگر مس و ملوان در هفته پایانی هم امتیاز باشند این تیم مس کرمان است که قهرمان خواهد شد زیرا در خانه حریف یک گل زده است. مسابقه دو تیم در بازی رفت با نتیجه مساوی یک بر یک و در بازی برگشت در کرمان با تساوی بدون گل به پایان رسیده است.

در لیگ برتر نیز پیش از اینکه قهرمانی استقلال قطعی شود، گفته شد در صورت هم امتیاز بودن دو تیم استقلال و پرسپولیس با توجه به گل زده استقلال در خانه حریف این آبی پوشان تهرانی هستند که قهرمان می‌شود. 

از سویی دیگر با توجه به دو مسابقه ساده ملوان در دو هفته پایانی که مقابل دو تیم سقوط کرده ماشین سازی و شاهین شهرداری بوشهر است برخی کارشناسان قهرمانی ملوان را محتمل‌تر می‌دانند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۹:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۱
    3 0
    «اگر تا پایان مسابقات دوتیم پایاپای پیش بروند و هم امتیاز باقی بمانند درست مثل لیگ برتر»!!!!!!!!!!!!!! عامو مشرق از خواب پاشو به منبع خبرتم بگو پاشه، خواب و رویا می بینید؟ شام سبک تر بخورین تا دچار هذیان نشین. درست مثل لیگ برتر؟؟؟؟؟؟؟؟؟ کجا تیم محبوب تان لنگ، با استقلال هم امتیاز بود؟ در چه هفته ای؟ استقلال قهرمان شد رفت،تمام. اینها همه نشانه ذات خبیث لنگی تان هست.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس