کد خبر 1377605
تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۳
پایان شب سیاه و سفید گرت بیل در رئال

شب گذشته گرت بیل در ترکیب رئال مادرید حضور نداشت تا خداحافظی تلخ با ورزشگاه برنابئو پس از ۸ سال بازی داشته باشد.

به گزارش مشرق، شب گذشته مثل همیشه خبری از گرت بیل نبود تا روزهای سیاه و سفید این بازیکن در برنابئو به پایان برسد. بازیکنی که در سال ۲۰۱۳ با انتقال ۱۰۰ میلیون یورو به گران‌ترین بازیکن فوتبال نام گرفت، در سال‌های پایانی خود به یک نیمکت نشین و یک بازی حاشیه‌ای بیشتر شباهت داشت تا یک ستاره! گل قهرمانی دسیما را زد ولی در ادامه به یک بازیکن اضافی در تیم زیدان بدل شد. ۲ گل زیبا در فینال کیف مقابل لیورپول به ثمر رساند ولی در ادامه روی سکوها چرت زد و با کاغذ در دستش کاردستی درست کرد و به سوژه دنیا لقب گرفت.

پایان شب سیاه و سفید گرت بیل در رئال

گرت بیل هر چقدر در رئال مادرید بالا و پایین‌ داشت و یک بازیکن معمولی بود ولی برای تیم ملی ولز  یک ستاره و یک رهبر بود. انگار او در پیراهن کشورش به یک اسطوره بدل می‌شد و می‌توانست زیباترین گل‌ها را به ثمر رساند ولی وقتی به مادرید می‌رسید، به یک پچه بازیگوش که دوست ندارد در آنجا باشد، شباهت داشت.

گرت بیل در ۸ سال حضورش در رئال مادرید ۱۲۵ بازی را به دلیل مصدومیت از دست داد. ۱۲۵ بازی به عبارتی بدین معناست که بیل در مسابقات لالیگا که ۳۸ بازی در فصل دارد، نزدیک به ۴ فصل در لالیگا مصدوم بوده است! آماری حیرت‌انگیز که نشان می‌دهد چقدر این بازیکن با اینکه گل‌های مهم به ثمر رسانده ولی در بسیاری از مسابقات به دلیل سهل‌انگاری و بد تمرین کردن مصدوم و دور از میادین بوده است.

پایان شب سیاه و سفید گرت بیل در رئال

گرت بیل در لالیگا ۱۷۶ بازی در این ۸ فصل انجام داد، ۸۱ گل زد، ۴۶ پاس گل داد و ۳ بار قهرمانی را از آن خود کرد. به عبارتی می‌توان گفت که ستاره ولز هر موقع در زمین بود، عملکرد خوبی داشت، مشکل اینجاست که به دلیل حواشی و مصدومیت‌ها زیاد در ترکیب قرار نمی‌گرفت.

پایان شب سیاه و سفید گرت بیل در رئال

او در شبی که حتی در لیست بازیکنان آنچلوتی نبود با سانتیاگو برنابئو خداحافظی کرد. البته او در جشن قهرمانی امسال رئال نیز حضور نداشت تا یک خداحافظی تلخ را به ثبت رساند. بازیکنی که به عنوان ستاره انگلیسی وارد شد، گل قهرمانی را زد ولی به دلیل حاشیه ، گلف، مصدومیت و بی‌تجربگی به یک بازیکن میان رده در فوتبال نام گرفت.

پایان شب سیاه و سفید گرت بیل در رئال

بیل برای آخرین می‌تواند در فینال ۸ خرداد مقابل لیورپول در لیست قرار گیرد. او البته مصدوم است و احتمال این موضوع بسیار پایین‌ به نظر می‌رسد.

آنچلوتی در خصوص او گفت: بیل خداحافظی کرد؟ او هنوز یک بازی دارد که خداحافظی کند ولی به نظرم در ذهن هواداران یادش باقی خواهد ماند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس