کد خبر 1377597
تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۳
تردید بمب نقل و انتقالات فوتبال

ستاره فرانسوی پاری سن ژرمن با تردید درباره آینده اش دو باشگاه بزرگ فوتبال را گیج کرد.

به گزارش مشرق، کیلیان امباپه ستاره فرانسوی پاری سن ژرمن بیشترین اخبار نقل و انتقالات جهان را به خود اختصاص داده و عدم تصمیم گیری این بازیکن درباره آینده اش باعث شده تا اخبار ضد و نقیض زیادی در این زمینه مطرح شود.

در حالیکه بسیاری از رسانه های اسپانیا از ماه گذشته از توافق امباپه با رئال مادرید خبر دادند و انتقال این بازیکن به برنابئو را قطعی دانستند اما نشریات فرانسوی و برخی رسانه های ایتالیا نظری متفاوت دارند.

دی ماریتزیو خبرنگار سرشناس ایتالیایی روز گذشته از خبری شوکه کننده برای رئال مادرید پرده برداشت. این خبرنگار علی رغم اخبار توافق مدعی شد امباپه برای تمدید با پاریس با دریافت مبلغی نجومی چراغ سبز نشان داده است.

تردید بمب نقل و انتقالات فوتبال

نشریه «مارکا» اسپانیا در چاپ امروزش امباپه را تیتر یک خود کرد و تردید این بازیکن درباره تصمیم گیری را معضل رئال مادرید و پاری سن ژرمن بیان کرد.

این رسانه مادریدی نوشت: کیلیان امباپه به دلیل عدم تصمیم گیری درباره آینده اش باعث شده تا دو باشگاه رئال مادرید و پاری سن ژرمن گیج کند. او با این اقدامش به نوعی به دو باشگاه توهین می کند.

هنوز تصمیم رسمی امباپه برای ماندن یا رفتن مشخص نیست ولی آنچه مشخص است تردید این فوق ستاره فوتبال جهان درباره آینده اش است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس