لایجه دفاعی تراکتور با جزئیات به کمیته انضباطی می رود

باشگاه تراکتور تبریز مقصران عوامل ناتمام ماندن دیدار با پرسپولیس را عوامل غیر خودی می داند.

به گزارش مشرق، دیدار تیم‌های فوتبال تراکتور تبریز و پرسپولیس در هفته بیست و هشتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال به دلیل پرتاب سنگ و اشیا نیمه تمام ماند تا کمیته انضباطی با اطلاعیه‌ای فوری تصمیم‌گیری درباره این دیدار را به دریافت گزارش ناظر بازی و دفاعیات هر دو باشگاه منوط کند.

پرسپولیس که غفلت سازمان لیگ و همچنین سهل انگاری باشگاه تراکتور را عامل سنگ‌های بسیار زیاد سمت اعضای این تیم می‌داند خواستار برنده شدن در این دیدار با رأی کمیته انضباطی است.

با این حال باشگاه تراکتور تبریز مستندات جامعی از اتفاقات مربوط به این بازی تهیه کرده تا مانع از صدور رأی سه بر صفر به سود پرسپولیس شود.

تراکتور در لایحه دفاعی خود عوامل بیرونی و غیر خودی را یکی از دلایل اصلی مربوط به ایجاد تشنج در بازی دو تیم دانسته است و رفتار هواداران منتسب به تراکتور را برای این باشگاه نمی‌داند.

این لایحه دفاعی قرار است تا عصر فردا یکشنبه در اختیار فدراسیون فوتبال قرار بگیرد و مسئولان این باشگاه نیز در نشست احتمالی کمیته انضباطی شرکت کنند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • شریف زاده IR ۱۲:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۱
    10 2
    نمی دانم باشگاه تراکتور از یک قشر پان ترکیست چرا دفاع می کند. قضیه من اظهرالشمس است. چه بخواهید و چه نخواهید مسئولیت اصلی متوجه تیم تبریزی است. حالا چه قربانی باشید و یا چه شما را قربانی کنند. فلش این مشکلات به سمت شماست. اگر تماشگران کمی صحه صدر و بصیرت داشتندقطعا بازی به نفع شما تمام می شد. حالا باید دنبالاین و آن بگردیدتا شایدبارقه امیدی برای شما بتابد. که بعید می دانم . ضمنا من نه طرفدار قرمز پایتخت و نه قرمز تبریز هستم. ولی عاقل باشیدو عاقلانه رفتار کنید. تبریز مهد بازیکنان بزرگی است. این رفتار زیبنده مردم خوش مشرب تبریز نیست.
  • IR ۱۳:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۱
    10 2
    پرچم اجانب را عوامل غیرخودی بالا بردند؟ پس چرا رسانه های باکو و ترکیه تراکتور را پایگاه خودشان میدانند
  • ایرانی آذری IR ۱۳:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۱
    7 4
    وقایع تاسف بار در ورزشگاه تبریز نشان داد که نه برای میزبانی جام ملتهای آسیا که حتی برای میزبانی جام غرب آسیا هم لیاقت نداریم ، لیاقت شماها همان بازی بدون تماشاچی است من از آذری بودنم تاسف می خورم.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس