.

افزایش میزان درگیری ها میان فلسطینیان ساکن کرانه باختری و ارتش رژیم صهیونیستی،‌ مقامات نظامی اسرائیل را پیش از پیش مستاصل کرده است.

سرویس جهان مشرق _ در چند ماه اخیر مناطق کرانه باختری،‌ عرصه تظاهرات و درگیری فلسطینیان با سربازان رژیم صهیونیستی بوده است. عدم ناتوانی رژیم صهیونیستی در کنترل تظاهرات و عملیات های شهادت طلبانه فلسطینیان باعث درماندگی مقامات رژیم صهیونیستی شده است.

همچنین تلفات و خسارات وارد شده به نیروهای رگیم صهیونیستی باعث عصبانیت بیشتر صهیونیست ها شده است، این عصبانیت به حدی بوده است که شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی گزارش داده است ارتش اسرائیل در حال بررسی استفاده از بالگردهای نظامی در مناطق مسکونی فلسطینیان کرانه باختری است!

استفاده اسرائیل از بالگردهای تهاجمی علیه فلسطینیان کرانه باختری
پس از نبرد سخت در منطقه جنین، ارتش اسرائیل در حال بررسی استفاده از هلیکوپترهای جنگی در یهودیه و سامره ( کرانه باختری) است

شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی در این باره نوشت :

«در پی نبرد سنگین در جنین که در آن" نوام راز "کشته شد، ارتش اسرائیل در حال بررسی استفاده از هلیکوپترهای جنگی در یهودیه و سامره است (کرانه باختری) است.»

«بالگرد نظامی در مقابل نیرویی که معمولاً توسط ارتش اسرائیل در یهودیه و سامره استفاده می شود،‌ ابزار قدرتمند تری محسوب میشود. حرکتی که در ارتش اسرائیل مورد بررسی قرار گرفت، بخشی از ایده تغییر روش شروع آتش در طی عملیات های بزرگ در یهودیه و سامره است.»

«در حادثه جنین که طی آن نوام راز کشته شد، ده ها مرد مسلح فلسطینی حجم آتش زیادی به سمت نیروهای اسرائیلی گشودند. ارتش درک می کند که در واکنش باید سطح آغاز آتش را افزایش داد و علاوه بر هلیکوپترهای رزمی، ارتش اقدامات دیگری در نظر گرفته شده است که نمی توان درباره آنها جزئیات بیشتری گفت. اشاره به این نکته مهم است که در عملیات آتش از هوا توسط بالگرد در مناطق شهری مانند یهودیه و سامره ( کرانه باختری) و به ویژه در منطقه جنین، پیچیدگی های زیادی وجود دارد، اما مطمئن نیستیم که گزینه دیگری برای ما وجود داشته باشد. در همین حال، فلسطینی ها ارزیابی میکنند که ارتش اسرائیل در آینده نزدیک بیشتر و بیشتر وارد جنین خواهد شد.»

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۲۳:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۶
    2 0
    هربارپروازاین هلیکوپترهایک شلیک باتفنگ تک تیراندازمثل دیشب به یک صهیونیست درکرانه باختری دارداین کارهای صهیونیستها فقط عملیات تابازدارندگی کامل رادرکرانه باختری به معرض نمایش علنی قرارمیدهد
  • IR ۰۰:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۸
    0 0
    خیلی آتیش گرفتی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس