کد خبر 1377523
تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۴
بنتلی

بنتایگا را می توان جز برترین های کلاس شاسی بلند در جهان قرار داد. محصولی لوکس که افتخار صنعت خودروی انگلیس محسوب می شود.

به گزارش مشرق، کمپانی بنتلی هم اکنون مشغول ثبت سفارش های خود برای شاسی بلند بنتایگا نسخه EWB یا همان فاصله بین محورهای طولانی، است. طی ۱۲ ماه اول ارائه، این خودرو به صورت محدود روانه بازار می شود و جزئیات ویژه ای به عنوان مجموعه فرست ادیشن همراه خود دارد.

یکی از جاذبه های اصلی نمای ظاهری به رینگ های ۲۲ اینچی ۱۰ پره اختصاصی و عناصر کرومی بخش دماغه مربوط می شود.

از دیگر ویژگی های نسخه فرست ادیشن می توان به گرافیک داخلی جدید چراغ های اصلی جلو، نور خوشامد ال ایی دیی، سیستم صوتی ۱۷۲۰ وات از برند حرفه ای نیم اودیو  با ۲۰ اسپیکر، گرم کن فرمان، نورپردازی هوشمند داخلی، روکش جدید صندلی و قسمت داخلی درب ها، طرح جدید کنسول اصلی جلو، سیستم سرگرمی ردیف عقب با نمایشگرهای ۱۰.۱ اینچی و ... اشاره کرد.

در بنتایگا نسخه EWB برابر با ۱۸۰ میلیمتر به فاصله بین محورها در مقایسه با نسخه استاندارد افزوده شده که این به مفهوم فضای بیشتر قسمت مقابل پای سرنشین ردیف عقب است. بدین ترتیب طول خودرو به ۵۳۲۲ میلیمتر رسیده است. صندلی های جدید نیز کیفیتی در حد صندلی هواپیما را وارد کابین این شاسی بلند انگلیسی کرده که دارای امکان تنظیم ۲۲ جهته هستند. همچنین صندلی ها تا ۴۰ درجه امکان تغییر وضعیت رو به پشت دارند.

بنتلی برای شاسی بلند جدید بنتایگا امکان شخصی سازی بسیار متنوعی از کد رنگ گرفته تا جزئیات کابین را در نظر گرفته که در آینده بازهم جزئیات بیشتری را شامل خواهد شد.

در بخش پیشرانه این جنتلمن قد بلند از نمونه ۸ سیلندر ۴ لیتری با ۵۴۲  اسب بخار خروجی  گشتاور ۷۷۰ نیوتن متر استفاده شده که خودرو را طی ۴.۶ ثانیه از حالت توقف به سرعت ۱۰۰ کیلومتر برساعت می رساند.

جدیدترین خودرو شاسی بلند انگلیسی +عکس

جدیدترین خودرو شاسی بلند انگلیسی +عکس

جدیدترین خودرو شاسی بلند انگلیسی +عکس

 
منبع: عصر ایران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۱
    1 3
    من که اگه پولشم داشتم ماشینهای انگلیسی و آمریکایی حداقل نمیخریدم تا پولم نره تو جیب دشمنهای قسم خوردهٔ وطنم!!!
    • حق حساب IR ۱۱:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۱
      1 0
      اینکه نوشتید نمیخرید چون نمیتونید بخرید جای تامل داره ....در ضمن پول و جان ما همینجوری هم با این ماشینهای ایرانی بدون امنیت و پر مصرف داره هدر میره ....درستش اینه بگین میخرم با همینم دشمنای ایران رو له میکنم-_-
  • IR ۱۴:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۱
    2 0
    خودروسازی داخلی مایه شرمساری ملت ایران و نمونه کامل تسلط گروهای مافیای در اقتصاد ایران است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس