دانشجوی ستاره‌دار نداریم/پاسخگوی مطالبات دانشجویان هستیم

رییس سازمان امور دانشجویان با بیان اینکه هم‌اکنون دانشجوی ستاره‌دار نداریم، تاکید کرد: پاسخگوی مطالبات دانشجویان هستیم و به عنوان مسوول باید تاب‌آوری خود را افزایش دهیم.

به گزارش مشرق، هاشم داداش پور با بیان اینکه به عنوان رییس سازمان امور دانشجویان، تا به حال حتی یک مورد هم دانشجوی ستاره دار در ذهنم سراغ ندارم، اظهار داشت: حتی یک مورد هم سراغ ندارم که دانشجویی را از حق خود محروم کرده باشیم که نیاز به استفاده از چنین عنوانی (دانشجوی ستاره دار) باشد.

وی درباره دانشجویانی که پرونده های آنها در قوه قضاییه باز است، تاکید کرد: سازمان امور دانشجویان به این بخش ورود نمی کند. تاکنون از ۵۰ درصد دانشگاه ها بازدید کرده ام و تا به حال از دانشجویان بحثی درباره دانشجوی ستاره دار نشنیدم. در واقع این موضوع اولویت سازمان امور دانشجویان محسوب نمی شود.

رییس سازمان امور دانشجویان در پاسخ به این سوال که رویکرد این سازمان در مقابل دانشجویانی که ممکن است نسبت به برخی موارد اعتراض داشته باشند، چیست، گفت: دانشجویان مثل فرزندان، خواهران و برادران ما هستند؛ تا جایی که امکان دارد باید صبوری کنیم، دانشجویان حرف های شان را بزنند و ما مسوولان هم گوش کنیم.

معاون وزیر علوم با بیان اینکه باید تاب آوری خودمان را افزایش دهیم، ادامه داد: همیشه آمادگی صحبت کردن با دانشجویان را دارم، به حرف های آنها حتی با وجود پرخاشگری گوش می کنم و باید اجازه بدهم مطالبات خود را مطرح کنند.

داداش پور درباره اتفاقاتی که ممکن است پشت اعتراض های برخی دانشجویان وجود داشته باشد نیز گفت: این موضوع از ۲ جهت قابل بحث است؛ نخست، اتفاقی در دانشگاهی رخ می دهد که ممکن است پشت آن، فضاسازی یا جریان هایی وجود داشته باشد. سازمان امور دانشجویان و ما هراسی از مطرح کردن مطالبات دانشجویان نداریم اما بررسی جریانات پشت این التهابات، وظیفه ما نیست.

وی تاکید کرد: وظیفه ما، برقراری آرامش در دانشگاه ها است و چنانچه دانشجویی، مطالبه ای دارد تا جایی که امکانپذیر است، خودم و دانشگاه ها را برای پاسخگویی به این مطالبات موظف می دانم. در کمیته ها و کمیسیون های سازمان امور دانشجویان، تاکنون موردی از پرونده ها نبوده که کمکی نکرده یا شرایط پرونده ای را حادتر کرده باشیم.

این مسوول سازمان امور دانشجویان با بیان اینکه همیشه سعی کرده ام روحیه آرامش بخش در دانشگاه ها ایجاد کنم، اظهار داشت: به دنبال حل چالش های دانشجویان هستیم اما بین مطالبات دانشجویان، پاسخگو بودن نسبت به آنها و دانشجویی که سعی بر ایجاد التهاب در دانشگاه دارد، تفاوت قائل می شویم.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۳:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۰
    0 0
    زمان تسویه حساب و فارغ التحصیلی رئیس دانشکده و مدیر گروه و زنش و چندین استاد به اصطلاح دکترا منِ دانشجوی از همه ناامید را فقط بخاطر اعتراض به یک درس به حراست کشاندن ..مدیر گروههای که خانوادگی در دانشگاه هستن باند و مافیا هستن !!
  • تک سوتر IR ۲۳:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۰
    0 0
    چه بد. پس با دانشجویانی که بزور برگه امتحان از زیر دست بچه مردن می کشند تا دانشگاه رو تعطیل کنند چه کسی قراره برخورد کنه!! یعنی هرچی مستکبر تر، موفق تر؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس