کد خبر 1377347
تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۰
واکنش درویش به اتفاقات تبریز

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با انتقاد از فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ و باشگاه تراکتور در برگزاری بازی، عذرخواهی آنها از اعضای تیم و صدور رای منصفانه در این رابطه را خواستار شد.

به گزارش مشرق، رضا درویش در رابطه با اتفاقات بازی با تراکتور گفت: اصلا نمی‌دانیم از چه کسانی باید شاکی باشیم. برگزار کننده سازمان لیگ است و آنها هستند که باید در مورد صفر تا صد این موضوع، مسوولیت قبول کنند. از طرف دیگر باشگاه تراکتور و هیئت فوتبال استان میزبان، بیایند توضیح دهند که چرا این اتفاقات وحشتناک که ممکن بود به قیمت جان یک یا چند نفر تمام شود رخ داد؟ مگر غیر از این است که ما باید از فوتبال لذت ببریم؟ پس چرا تماشاگران میزبان بازی را با جنگ اشتباه گرفته بودند؟ آن هم جنگ یک‌طرفه‌ای که پرسپولیس فقط سنگ می‌خورد و ناظر و مسئولان برگزاری باید پاسخ دهند چرا با وجود مشاهده این شرایط اجازه شروع و ادامه بازی را دادند؟

مدیرعامل پرسپولیس گفت: طبق مقررات باید ۳۰ درصد ورزشگاه بلیت فروخته می‌شده، ابتدا مسوولان برگزاری توضیح دهند آیا این تعداد تماشاگر ۳۰ درصد ورزشگاه بود؟ اگر یک نفر حاضر شد بگویید این ۳۰ درصد رعایت شده است دیگر هیچ خواسته‌ای نداریم. آیا ۵۰ درصد بود؟ آیا حتی ۷۰ درصد بود؟ نزدیک به صددرصد استادیوم پر شده بود. چرا این تعداد تماشاگر به ورزشگاه آمده بود؟

درویش با اشاره به مسئولیت‌های دیگر سازمان لیگ اضافه کرد: مسوولین برگزاری بازی وقتی با این شرایط روبرو شدند چرا اجازه برگزاری بازی را دادند؟ چرا به داور اجازه داده شد سوت شروع بازی را بزند؟ می‌توانستید بگویید شرایط برگزاری بازی وجود ندارد و بازی برگزار نمی‌شود مگر شرایط مناسب برگزاری بوجود آید و یا حتی بازی از ابتدا لغو می‌شد. از ابتدا مشخص بود که بازی تحت کنترل شما نیست.

وی گفت: موضوع بسیار مهم دیگر، سلامتی و جان بازیکنان و کادر فنی تیم پرسپولیس بود. چه کسی مسوول اتفاقات ورزشگاه تبریز است؟ اگر بدتر از این اتفاقات رخ می‌داد چه کسی جواب می‌داد. تخلف و ناکارآمدی مسوولین برگزاری یکی‌، دوتا نیست. ابتدا شما نتوانستید طبق مصوبه‌ای که وجود داشته عمل کنید. شما گفتید ۳۰ درصد اما سه برابر آن تماشاگر به ورزشگاه آمده است. این اولین ناتوانی. ناتوانی دوم اینکه وقتی شما با این شرایط روبرو شدید می‌توانستید بازی را برگزار نکنید اما از این کار هم خودداری کردید. ناتوانی سوم که خیلی برای من عجیب است، وقتی شما می‌بینید که تیم من کلی سنگ خورده و همه چیز از شرایط عادی خارج شده و تمرکزش را از دست داده، دوباره اصرار بر برگزاری بازی دارید. فقط برای اینکه بر روی ناکارآمدی و ضعف خود سرپوش بگذارید. این واقعا نابخشودنی است. شما به جای اینکه اشتباه خود را بپذیرید اصرار بر تکرار آن داشتید.

مدیرعامل پرسپولیس گفت: شما می‌دانستید مقررات چه می‌گوید، در بازی‌ای که این همه سنگ‌پراکنی شد، این همه به کادر فنی و بازیکنان ما حمله شد و جان آنها به خطر افتاده بود، اصرار بر برگزاری می‌کنید! به چه قیمتی؟ فقط به این دلیل که گزارش عملکرد بدهید که ما بازی را برگزار کردیم.

درویش گفت: از مدیرعامل باشگاه تراکتور هم تعجب می‌کنیم. آقای سهرابی عزیز کل ایران بازی را دیدند و فهمیدند مشکلات از کجا شروع شده؛ آن وقت شما می‌گویید بازیکنان پرسپولیس باعث تنش شدند؟ سرمربی ما از لحظه ورود به استادیوم فحش شنیده و سنگ به سویش پرتاب شده که واقعا باید پرسید چرا؟! بعد از آن هم باران سنگ سمت بازیکنان ما آمده که خدا رحم کرده به سر کسی نخورده است. آقای سهرابی خودتان هم می‌دانید که سرمربی و کاپیتان تیم شما بعد از نیمه‌تمام ماندن بازی میکروفون دست گرفته‌اند و از هواداران‌تان خواسته‌اند اگر رفتارشان ادامه داشته باشد رای به پیروزی پرسپولیس می‌دهند ولی باز هم این تنش‌ها روی سکوها ادامه داشته است.

او گفت: آقای سهرابی گفته‌اند که امنیت ورزشگاه بعد از دقایقی برقرار شده؛ حالا ما سوال داریم که این چه امنیتی است که وقتی می‌خواهند سرمربی ما را از جایگاه ویژه به رختکن بیاورند آن هم در شرایطی که مهدی کیانی و چند مامور نظامی در کنارش هستند باز هم سمت‌شان سنگ و صندلی و اشیا مختلف پرتاب می‌شود؟ ما که از خودمان حرفی نمی‌زنیم و فیلم این اتفاقات در تمام رسانه‌ها و تلویزیون پخش شده است. خواهشاً اینقدر راحت حقایق را وارونه جلوه ندهند و به جای فرافکنی به دنبال اصلاح رفتار تماشاگران خودشان باشند.

وی در ادامه با اشاره به ضعف سازمان لیگ در اتفاقات هفته‌های گذشته گفت: این لیگ پر از تناقض است، ظاهرا این تناقض‌ها خیلی هم عادی شده است. در همین هفته‌ در یک ورزشگاهی صددرصد تماشاگر حضور پیدا می‌کند و در یک ورزشگاه دیگر و در بازی یک تیم کم ‌طرفدار و در همین پایتخت، بازی تیم پیکان را بدون تماشاگر برگزار می‌کنید. هفته قبل در سیرجان اجازه حضور تماشاگران ما را نمی‌دهید اما دیروز صددرصد ورزشگاه پر می‌شود.

وی گفت: سوال من این است که چرا اجازه نمی‌دهید در سیرجان که کوچکترین مشکلی نداشته و همیشه امنیت کامل داشته،  تماشاگر ما بیاید و بعد این هفته صددرصد ورزشگاه پر می‌شود. دارم بدبین می‌شوم که آیا رفتارهای سازمان لیگ بی‌طرفانه است. در هفته‌ای که تیم من نیاز به حمایت تماشاگر دارد و میزبان هم هستیم بازی را بدون تماشاگر می‌کنید ولی هفته بعد که مشخص است اجازه نمی‌دهند هوادار پرسپولیس به ورزشگاه بیاید و اصلا جرات ‌نمی‌کند از ترس جانش به ورزشگاه بیاید، می‌گویید با ۳۰ درصد بعد ۱۰۰ درصد ورزشگاه پر می‌شود. شما خودتان را جای من بگذارید. آیا واقعا می‌گویید هیچ قصد و غرضی در این تصمیمات نیست؟ هیچ پشت پرده‌ای ندارد؟ بدبین نمی‌شوید از این همه تناقض و می‌گویید همه این‌ها اتفاقی است. دو حالت دارد؛ یا خیلی ناتوان هستید در برگزاری مسابقات یا سوء نیتی وجود دارد.

درویش گفت: این فوتبال تمام می‌شود، این بازی‌ها برگزار می‌شود، ولی فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ یک مسوولیت مهم دارند، از نظر من این موضوع بالاتر از همه موضوعات است و آن هم حفاظت از جان انسانهاست که شما دیشب نتوانستید این مهم را انجام دهید و جان تمام اعضای تیم من در خطر جدی قرار داشت. شما حتی جان بازیکنان تیم تراکتور را در خطر انداختید.

مدیرعامل پرسپولیس گفت: ما از این پرونده به راحتی نمی‌گذریم، تا مطمئن نشویم که قضاوت عادلانه‌ای در رابطه با ما دراین پرونده نمی‌شود، کوتاه نمی‌آییم و یقین داشته باشید که تا آخر این‌ موضوع را پیگیری می‌کنیم. طرف ما باشگاه تراکتور نیست، طرف ما سازمان لیگ و فدراسیون است، دیگر این بار نمی‌توانند بهانه بیاورند، مسوول صفر تا صد تمام این اتفاقات برگزار کننده مسابقه بوده است و تا زمانی که مطمئن نشویم که صددرصد حقوق باشگاه رعایت شده ما این پرونده را ادامه می‌دهیم.

وی ادامه‌ داد: باشگاه تراکتور، سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال حتما باید از اعضای تیم ما عذرخواهی و دلجویی کنند که جانشان را در این شرایط به خطر انداختند. اگر این کار را نکنند لازم‌ باشد در هر مرجعی این پرونده را پیگیری می‌کنم و ثابت می‌کنم که اینجا چه اجحاف بزرگی در حق بازیکنان و کادر ما صورت گرفته است. این پرونده هم مانند اتفاقات بازی با سپاهان نشود که ما میهمان بودیم و هواداران آن تیم مشکلات و حواشی را برای ما بوجود آوردند و بعد ما از میزبانی محروم شدیم. مطمئنا اگر پارسال هم بودم به آن‌حکم هم تن نمی‌دادم. فدراسیون فوتبال باید حتما تمام حقوق پرسپولیس را بدهد و رای عادلانه صادر شود و حتما از اعضای تیم ما دلجویی شود که با بی‌تدبیری جان آنها را به خطر انداختند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 32
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • علی IR ۱۹:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۰
    11 47
    فرافکنی سخن پراکنی رسانه های مرکز علیه تراختور به صورت رگباری ادامه دارد
    • رضا IR ۱۹:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۰
      33 6
      شدید دست تجزیه طلبان ترکیه و باکو چرا؟؟؟؟؟؟
    • اهبرخان IR ۲۰:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۰
      29 9
      من به عنوان یه تبریزی ایرانی از فدراسیون فوتبال خواهشمندم یکبار که شده این پانترک هارا بنشانید
    • IR ۲۰:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۰
      18 5
      ببینید چکار کردید که بازی نیمه کاره موند! کلی مصدوم و مجروح دادیم و تمام تیم تو رختکن حبس شدن تا یک سری تماشاگر نما از ورزشگاه بیرون برن و با اسکورت پلیس رفتن فرودگاه با اون وضعیت خستگی و مجروحیت.
    • ۲۰:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۰
      28 7
      تراکتور شده لانه پانچرک های وطن فروش
    • آذری ترک نیست IR ۲۲:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۰
      14 4
      وقتی یه عده پانمغول علیه یه قوم دیگه صحبت میکنن چه انتظاری دارید؟ آذریها تاج سر ایرانیان هستن اما پانمغولها ازونا جداس حسابشون. دود از کنده بلند میشه
    • IR ۲۳:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۰
      9 3
      اگر کسی مبمردایاارزش داشت یاپرچم عثمانی مغوا واول خرجان ترک یاتوهین به خلیج فارس اگراراست میگید خاک ابران قابل واگزارب نییت پس شماگورتان راگم کنید وبه همان مغولان واعراب بپیوندیداذری ایرانی زیربارذلت ترک مغول نمیرود پس باید سما ازایران بروید ودرتویلهای خودتان هرکاری باهم نوعان مغول خود بکنید
    • IR ۲۳:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۰
      6 19
      دقیقا پان فارسها دارن هی دارن نفرت پراکنی میکنن با مارک های مثل جدایی طلبی و.....
    • عجب IR ۰۰:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۱
      2 1
      بابا چه رویی داری تو.چطوره یحیی از خ دش به خاطر سنگ پرانی عذرخواهی کنه. وجدان داشته باشی این حرف رو نمی زنی.کمتر از وجدان حتی اگر انسان باشی می فهمی چه اتفاقی افتاد
  • ناشناس IR ۲۰:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۰
    27 8
    لعنت به قوم گرایی و خودبرتربینی چند ماع محروم بشن آدم میشن
  • IR ۲۲:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۰
    7 1
    بهترین کار اینه که فیلم بازی رو برای فدراسیون فوتبال آسیا و فیفا بفرستن تا اونا به صورت عادلانه تصمیم بگیرن.
  • بوسجين اردبيل IR ۲۲:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۰
    6 0
    اولا از مسئولين باشگاه مي خواهيم بدون بيانيه و وارد شدن در حواشي كه پدر همه در اورده و همش براي فرا فكني است دست بكشند قسمتي از اين ماجرا ها فقط نايجه رجز خواني سخيف مديران و پيش برخي پيشكسوتان و بازيكنان هست كه البته ريشه همه اين هوچيگريها در بيسوادي است كه هوادران را حتي بصورت لحظه اي از لذت بردن محروم كردند اقايون هر مستندات دارند بايد به نهاد مربوطه ارائه دهند البته اگر تراكتوريها عاقل بودند مي توانستند بازي را ببرند اما دست به خودزني كردند ثانيا نهاد مسئول بايد با توجه به واقعيت ميداني و علمي و بدون توجه به فشار ها و حواشي به ان رسيدگي كنند رسيدگي كنند چگونه انهمه سنگ و انهمه مواد انفجاري وارد انجا شده مسئولين ان چه كساني بودند اصل ماجرا ميداني و تبيني ان سنگ است كه بايد قاطعانه در مورد ان زوم كنند تا شاهد چنين رفتاري نباشيم و ديگر در استلديوم ها به جاي فوتبال بازي سنگ پراني و فحاشي نباشيم
  • آذربایجان جنوبی GB ۲۲:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۰
    4 19
    تراکتور لشکر آذربایجان جنوبی است. همان طور که در بازی له شدید یک در خیابان شما و حکومت تان را له می کنیم. زنده باد خاک آذربایجان جنوبی. هر بار پای شما به تبریز برسد بساط همین خواهد بود.
    • ماحسون(کورد ایلام) IR ۰۱:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۱
      2 4
      این حرفو هیچ وقت به کوردها نزن، خاک ترکیه هم مال ماست،چی فکر کردی،60 درصد مردم ترکیه كورد اصیل و کورد زبان هستن ولی بخاطر،جنایت های عردوپا علیه کوردها مجبورأ ترکی بگن، درضمن کافیه حذبی از کوردها بیاد سرکار دو دستی ترکیه رومیده ایران، فاحشه خانه های 50 دلاریش هم که همشون ترکیه ای مغول هستن هم نابود می شود
    • IR ۰۱:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۱
      3 1
      زمانش که برسه مثل موش دنبال سوراخ میگردی لات مجازی
    • ساسان IR ۰۹:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۱
      3 3
      لشکر مغول و مزدور باکو و ترکیه بودن افتخار داره ؟؟؟؟؟؟برای اولین بار شده می‌شنوم افتخار به عملگی و مزدور دشمنان ایران
    • سعید IR ۰۹:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۱
      2 1
      لات کوچه خلوت. بی وجودتر از شما ندیدم
    • IR ۱۳:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۱
      0 0
      خیلی خواب میبینی دوست عزیز...من خودم آذربایجانی هستم...قدرت اش و داری بیا حکومت تشکیل بده ؛همسال من نمی زارن ، همسال تو تو این خاک نفس بکشه...(نژاد پرستی از خصلت های شیطان است؛انسان باشید قبل از آنکه سخن از دین و اصالت سرزمین خویش زنید...ما همه انسان هستیم)
    • رضا IR ۱۴:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۱
      1 0
      تو ترک نیستی . ترکها انسانهای خوبی هستن . این کثافت بازیها کار وطن فروشانی مثل تو وامثال توهستش . دودش به چشم مردم تبریز میره . لعنت برشما
    • Fara hare IR ۱۲:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۱
      0 0
      حرومی کمپ نشین مغول نمای اردوغان نما.باز از کمپت توهم ساختی.میخای همین الان ما مردم آذری ایران بیایم و سپاه و ارتش تبریز رو وادار کنیم استان آذربایجان شمالی رو حداقل از نظر سیاسی برگردانیم به مام ایران.بی عرضه گی احمق‌های نظام رو بخاطر بخاطر باز گذاشتن دست مغول نمایان مذدور اردوغان جهودی زاده رو تو ی یک تیم فوتبال و بعضی مسولان اونجا مثل پزشکیان رو به عنوان رأفت احمقانه و مزخرف سباسی واسلامی که هیچ سودی برای حداقل من آذری وایرانیان استان های دیگر ایران رو چسبوندی به آذری های ایران.یادت رفته تو قضایای قبلی ایجاد شده توسط مذدوران مغول نمای کمونیست اون موقع ما آذری ها اون چن تعدادی مذدور بیگانه مثلاً سیاسی و چن صد نفرحامی احمق شان رو توی شهر هامون چجوری قلع وقمع کردیم.مطمن باش مذدوران اردوغانی جهودی زاده الان چ...س مزدوران شورری ابرقدرت اون زمان هم نمیشن و بی عرضه گی مسولان ابله نظام الان ربطی به ما آذری ها نداره اگه حمایت واراده ای باشه وعرضه اعلام یک فراخوان به عنوان مبارزه با عوامل بیگانه دشمن خونی مردم آذربایجان و کشتار هایی که اربابان عثمانی اینها از مردان و پسران ایرانیه آذری و تجاوز هایی که به بانوان ایرانی زن و دختران آذری کردند و بردن آنها به سرزمینهای غصبی وخانه وفاحشه خانه های کثافت خودشان ذکر کنید و بگویید می‌بینید که دیگه کسی حتی به تعداد بزور سازمان یافته چن صد نفری جرات ابراز ندارند و خود مردم اگه اینها به پستشان بخورد سرشان رو میبرندواویزان دروازه شهر شان میکنند.ولی متاسفانه با نفوذ در حاکمیت با عنوان رأفت اسلامی و در مسولان استان آذربایجان به عنوان مذدور رسمی مانع از حتی ذکر این جنایات برای مردم می‌شوند در حالیکه دشمنان همین مردم دهها شبکه تلویزیونی برای ایشان تأسیس کردند و همین کشتار ها و تجاوزاتی که به همین مردم کردند رو به عنوان مغولان ترک هم خون درحالیکه هیچ همخونی ندارند و فقط مقداری گویش مشترک و اسم دزدی از همین خطه مردم آذربایجان کردند رو به عنوان افتخار برایشان تبلیغ میکنند ومتاسفانه مسولان ارشد کشور هم که هیچ اطلاعی از جنگ رسانه و روانی ونفوذ ندارند چشمشان رو به این کار سازمان یافته بستند ودلشان به مردان وزنان سالمند وابرو دار که بعضی مواقع از این جنایات میگن وخیلی هاشون هم تحت شستشوی مغزی رسانه قرار گرفتن برای جنگ رسانه خوش کردند
  • IR ۲۲:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۰
    13 4
    باتوجه به اینکه بنده اهل استان اردبیل هستم واقفم متاسفانه ترکیه و اطرافیان ریسجمهور دلقک استان باکو با قایل شدن امتیاز خاص به برخی افراد استان تبریز ومزدورپروی اقدام به تزیق این افراد قلیل خاین به تجمعاتی مثل ورزشگاه جهت هنجارشکنی ودر درازمدت به شرطی شدن ادعای ارضی شوند جادارد مسولین اطلاعات چشم از این افراد برندارد ومسله سطحی نگاه نکنند ادامه این شیوه مبارزه مشود ادعای ارضی باکو وترکیه دراینده حتما این افراد رادستگیر کنید انگاه می فهمی اینها درانسوی کشور چه امکاناتی دراخیار زنوبچه اشان گذشته شده فقط مرد باشید یکی یکی این موشهای خایین به مملکت ازسوراخشان دربیاورید اینها ازگروه وداردسته ونواده پیشوران هستن
  • فراهانی IR ۲۲:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۰
    10 1
    کاملا درست و صحیح است مطالب مدیرعامل پرسپولیس فوتبالدوستان عزیز طرفدار هر تیمی هستید واقع بین باشید اینجا بحث تیم و فوتبال نیست چرا فدراسیون چرا مردم تبریز چرا مسئولین امنیت و غیره چرا اجازه میدهند پرچم آذربایجان و ترکیه را بیارند و ب اهتزاز درآرند این خیانت ب مملکت و به ایران عزیز ماست سگ ایران به همه باکو آنکارا می ارزه
  • ماحسون(کورد ایلام) IR ۲۳:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۰
    3 5
    ای درود بر شرف و مرام کوردها و فارس ها ، الان مرکز شهر ابلام و دو شهر دیگر استان های کورد نشین ،نه هتل دارن نه مسافرخانه اصلا ندارن، به شدت غریبه پرست ،مهمان نواز، با اصالت، فارس ها هم، چون هم ریشه اصلی آریائی هستیم،
    • سعید IR ۰۹:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۱
      6 0
      از آب گل آلود ماهی نگیر. لعنت به نژاد پرستی از هر نوعش.
  • .... DE ۲۳:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۰
    4 7
    چقدر دروغ باران سنگ اما به هیچ کس نخورد ولی قلدری عالیشاه در تحریک ورزشگاه مملو از تماشاچی نادیده گرفته می شود . برا شروع آتش در توفان جرقه ای لازم است که آنرا عالیشاه زد. و چقدر بی عدالتی همه رسانه بر علیه تراکتور و به پیروزی
    • سعید IR ۰۹:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۱
      2 2
      خیلی وقته تشت رسواییتون افتاده مزدور. مردم کور نیستن. همه دیدن وحشی بازیاتونو.
  • مسعود IR ۲۳:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۰
    6 3
    عقده ای هستند کمبود دارند
  • محمد از تهران IR ۲۳:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۰
    5 10
    یاشاسین آذربایجان..یاشاسین تراختور ‌‌.
  • IR ۰۶:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۱
    3 5
    اگر بموقع جواب باکو و ترکیه داده شده بود، امروز کار به اینجا نکشیده بود. در عوض عملأ اجازه داده شد تا زبان ترکی، که در حقیقت دمیدن بر آتش بود، به زبان رسمی مردم این خطه تبدیل شود!
    • سعید IR ۰۹:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۱
      3 1
      این حاصل 10 -15 سال مماشات و بستن چشم روی واقعیته.
  • آذر IR ۱۰:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۱
    1 4
    با تمام این توصیفات، دستهای پنهانی بوده که اجازه داده اینهمه سنگ و پرچم ترکیه و باکو بیاد داخل ورزشگاه؛ همانطور که این جریانات از آن سوی مرزها پشتیبانی می‌شود، بعید نیست که یه عده مرکزنشین هم هستند که دنبال گل‌آلود کردن آب برای ماهی گرفتن باشند. از زمان قاجار تا به حال کم نبودند دست‌نشانده‌هایی که هم از آخور مرکز می‌خوردند و هم از توبره آن سوی مرز. فوتبال و ... هم فقط و فقط وسیله‌ای هستند برای رسیدن به مطامع شیطانی هر دو طرف.
  • علی IR ۱۰:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۱
    3 0
    ننگ و نفرین بر مدیریت چنان باشگاه هایی، چه در تهران و چه در تبریز که این سنخ بیشعوری خائنانه از هوادارانش را با زیر سبیلی سکوت رد می کنه !! همه پان ها محکوم هستند چه پان فارس چه پان ترک چه پان عرب... هیچ فرقی نداره ! ؛ تجزیه طلب اصلی کسی است که رسانه دستش هست و در انگ تجزیه طلبی دابل استاندارد عمل می کنه و از یک بازی ساده فوتبال جنجال تجزیه طلبی راه می اندازه( ولو بحق)؛ اما !! درمقابل این بیشعوری فارس زبانان قلیل؛ خفه غون می گیره! وقتی فوتبال بهانه میشه تا کلیت یک قومیت تجزیه طلب معرفی بشه ؛ دعواها شروع میشه!، وقتی صد برابر اون فحش،های کذایی در تبریز ؛ در استادیوم آزادی داده میشه اما کسی متعرض اونا نیست و یک صدم این کارها تو تبریز یا اهواز سریعا انگ تجزیه طلبی میخوره ، یعنی کبریت به اتش خیانت ملی زده می،شه ! ؛تحریک اقلیت های قومی مملکت امری خائنانه و ضد ملی است؛ دابل استاندارد خائنانه تر!! آینده ایران در گرو همزیستی مسالمت آمیز بین اقوام و طیف های مختلف درون کشور عزیز و یکپارچه ایران هست!! اف بر سکوت مدیران باشگاه ها و استانداران و معاونان امنیتی و سیاسی ذیربط،چه در تهران چه در تبریز!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس