کد خبر 1377321
تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۲
بمب نقل‌وانتقالاتی خنثی شد؟

به نظر می‌رسد ستاره فرانسوی تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن در آستانه عقد قرارداد جدیدی با این باشگاه است.

به گزارش مشرق، کیلیان امباپه که به نظر می‌رسید رئال مادرید را به عنوان تیم بعدی خود انتخاب کرده است، حالا خبر می‌رسد که نظرش تغییر کرده و قصد دارد در پاری‌سن‌ژرمن بماند. جان‌لوکا دی‌مارتزیو خبرنگار سرشناس ایتالیایی و کارشناس نقل‌وانتقالات شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورت» مدعی شد؛ امباپه در آستانه تمدید قرارداد و ماندن در پاری‌سن‌ژرمن است.

طبق ادعای دی‌مارتزیو؛ با وجود توافق شخصی امباپه با رئال مادرید، سران باشگاه پاری‌سن‌ژرمن ناامید نشدند و برای تمدید قرارداد ستاره فرانسوی خود پا پس نکشیدند و با بهبود پیشنهاد خود سعی در متقاعد کردن او برای ماندن در جمع پاریسی‌ها کردند.

بر اساس این گزارش؛ مدیران باشگاه پاری‌سن‌ژرمن متقاعد شده‌اند که کیلیان آماده تغییر نظرش و ماندن در پاریس است. این تصمیم تنها به مسائل مالی مربوط نمی‌شود و برای ماندن کیلیان در پاری‌سن‌ژرمن، چندین نفر از افراد مرتبط با او و خانواده‌اش نیز مداخله کرده‌اند، افرادی که در سال ۲۰۱۷ در آوردن او از موناکو به PSG تعیین‌کننده بودند.

دی‌مارتزیو در پایان خاطرنشان کرد؛ چند ساعت آینده در تصمیم‌گیری امباپه ۲۳ ساله برای آینده حرفه‌ای‌اش تعیین‌کننده خواهد بود و پاری‌سن‌ژرمن حالا دست برتر را دارد.

کیلیان امباپه تاکنون در ۲۱۶ بازی برای پاریسی‌ها به میدان رفته و آمار ۱۶۸ گل‌زده و ۸۷ پاس‌گل را از خود برجای گذاشته است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس