کد خبر 1377255
تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۲
سپاه بر‌ اساس ماموریت‌های تعریف شده، از هیچ کمکی به صنایع از جمله خودروسازی دریغ نمی‌کند

سردار مسلمی، فرمانده سپاه کربلا، سردار میرزایی، فرمانده نیروی انتظامی استان مازندران، سرهنگ رمضانی، فرمانده سپاه شهرستان بابل و سرهنگ بازبند، فرمانده سپاه بابلسر از شرکت خودروسازی خزر بازدید کردند.

ایکوپرس- فرمانده سپاه کربلای مازندران در حاشیه بازدید از سایت خودروسازی خزر ضمن قدردانی از پیشرفت روبه جلو این سایت تولیدی گفت: تولیدکنندگان به عنوان جهادگران خط مقدم در عرصه‌های گوناگون با دشمنان و تحریم‌های ظالمانه و جنگ اقتصادی معاندان خوب درخشیدند و این جای بسی خرسندی است.

سردار مسلمی افزود: سپاه با توجه به ماموریت‌های تعریف شده، از جمله حفظ دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی در راستای حمایت‌ها، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها  در عرصه تولید گام برداشته است.

وی تصریح کرد: مفتخریم که سایت خودروسازی خزر با مدیریت مدیرعاملی جوان و پویا از کم‌ترین ظرفیت خود به سطح بسیار خوبی ارتقا یافته و این توانمندی به دست آمده مرهون زحمات تک‌تک عزیزان مجموعه است و حضور ما در این شرکت به منظور قدردانی از موفقیت‌های حاصل شده است.

سردار مسلمی با تاکید بر حمایت همه جانبه از سایت خودروسازی خزر اظهار کرد: مجموعه سپاه براساس ماموریت‌های تعریف شده، از هیچ کمکی به مجموعه‌های تولیدی و صنایع از جمله خودروسازی دریغ نمی‌کند.

فرمانده سپاه کربلای مازندران، عنوان کرد: اگر رقابت سالم در جامعه ایجاد شود، صنعت به رشد بالایی دست خواهد یافت و این موضوع همدلی همه ارگان‌ها را می‌طلبد.

وی افزود: کیفیت خواست همه مشتریان است و مقام معظم رهبری نیز بر آن تاکید دارند که با توجه به برنامه‌های تعریف شده، امیدواریم این امر محقق شود.

مهدی امینی، مدیر عامل شرکت خودروسازی خزر نیز در این بازدید، ضمن قدردانی از زحمات سردار مسلمی و سردار میرزایی به جهت نگاه حمایتگرانه در راستای پشتیبانی از صنایع استان به ویژه سایت خودروسازی خزر گفت: درحالی‌که تحریم گریبان صنایع را گرفته است، خوش‌بختانه به همت و پشتیبانی‌های مجموعه دلسوزان نظام، ایران‌خودرو توانسته از بسیاری موانع با قوت بیش‌تر از گذشته عبور کند.

وی افزود: دشمنان می‌خواستند با تحریم‌های ظالمانه صنایع، موجب رکود و کاهش رشد اقتصادی شوند، اما  با همت و همدلی صنعت گران و پشتیبانی مسوولان محترم نظام مقدس جمهوری اسلامی، کمر تحریم ها شکسته شد و تولید در گروه صنعتی ایران‌خودرو روند افزایشی داشته و این روند ادامه دارد.

امینی با بیان این‌که در حال حاضر سایت خودروسازی خزر در تولید روند افزایشی دارد تصریح کرد: با توجه به درایت مدیرعامل محترم گروه صنعتی ایران خودرو، آقای دکتر خطیبی و مدیران ارشد گروه، با ایجاد جو همدلانه و هم‌محور کردن همه واحدها در گروه صنعتی و همه سایت‌های تولیدی مقرر شد از اردیبهشت ماه به صورت افزایشی روند تولید عبور مستقیم و بدون کسری در دستور کار قرار گیرد و با همت همه همکاران، از اول خردادماه صد درصد خودروها به‌صورت عبور مستقیم تولید می شود.

وی افزود: تولید بدون کسری تاثیر مستقیمی بر کیفیت و همچنین کاهش هزینه های تولید خواهد داشت.

مدیر عامل خودروسازی خزر تصریح کرد: در حال حاضر با توجه به هم‌دلی ایجاد شده در گروه صنعتی ایران خودرو در راستای هدف تکلیف شده از سوی مقام معظم رهبری در موضوع کیفیت، در گروه صنعتی ایران‌خودرو ۱۶۱ برنامه زیر ساختی در تمام حوزه‌ها در راستای ارتقای کیفیت تعریف شده است تا در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری و جلب رضایت مشتریان  با سرعت و جدیت بیشتر به هدف ارتقای کیفیت به‌صورت جهشی دست یابیم.

وی افزود: ان‌شاءلله بتوانیم رضایتمندی مشتریان را از لحاظ کیفی و کمی با کمک همکاران همدل در گروه صنعتی جلب کنیم. خودروسازی خزر به‌دنبال ارتقای مجموعه و تولید محصول جدید است که در نهایت موجب اشتغال بیشتر جوانان با غیرت منطقه خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس