کد خبر 1377251
تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۷
جزئیات توافق امباپه با رئال فاش شد/ دستمزد کیلیان ۵ برابر کریم بنزما

ستاره پاری سن ژرمن با مشورت خانواده اش تصمیم نهایی درباره آینده اش را می گیرد.

به گزارش مشرق، کیلیان امباپه ستاره پاری سن ژرمن فردا(یکشنبه) آخرین بازی اش را برای این تیم انجام می دهد و بعد از آن به عنوان بازیکن آزاد می تواند به هر تیمی برود.

با نزدیک شدن اتمام قرارداد امباپه با پاریس گمانه زنی ها بیشتر شده است. رئال مادرید از ۲ سال گذشته به دنبال شکار این مهاجم با استعداد است ولی هنوز پاسخ نهایی را نگرفته است و تنها رسانه های اسپانیا از توافق بین طرفین خبر می دهند.

در جدیدترین خبر در این زمینه فابریزیو رومانو خبرنگار سرشناس ایتالیایی اعلام کرد مذاکره خانوادگی تعیین کننده انتقال امباپه به رئال مادرید یا ماندنش در پاریس است.

مذاکره خانوادگی تعیین‌کننده برای رئالی شدن امباپه

هنوز تصمیم نهایی گرفته نشده و امباپه فردا بعد از بازی قصد دارد با خانواده اش جلسه ای سرنوشت ساز برگزار کند و در نهایت تصمیم خود را برای رفتن به رئال یا ماندن در پاریس را بگیرد.

گزارش های رسیده از مادرید نشان دهنده این است که امباپه فردا آخرین بازی اش را با پاریس انجام می دهد و بعد از آن راهی رئال خواهد شد.

اما نشریات فرانسوی اعلام می کنند امباپه هنوز تصمیم نهایی اش را نگرفته است. باید منتظر ماند تا بعد از بازی فردا ستاره پاری سن ژرمن چه تصمیمی برای آینده اش می گیرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس