ویدئویی جدید از لحظه شهادت خبرنگار «الجزیره» به دست نظامیان صهیونیست

یک روزنامه قطری با انتشار تصاویر جدیدی از لحظه شهادت خبرنگار شبکه «الجزیره» به دست نظامیان صهیونیست دروغ رژیم صهیونیستی را برملا کرد.

به گزارش مشرق، روزنامه «العربی الجدید»، امروز (جمعه)، ویدئویی جدید از لحظه شهادت «شیرین ابوعاقله» خبرنگار شبکه «الجزیره» منتشر کرد که به ضرب گلوله نظامیان رژیم صهیونیستی به شهادت رسید.

در این ویدئو، یک خیابان فرعی دیده می‌شود که خودروهای نیروهای رژیم صهیونیستی در انتهای آن پارک شده‌اند و تعدادی از تک‌تیراندازان به صورتی کاملا آشکار در آنجا مستقر هستند تا جایی که این مسئله باعث تعجب تصویربردار می‌شود و او با تمسخر فریاد می‌زند: «ارتش... تک‌تیرانداز... تک‌تیرانداز» و اضافه می‌کند: «الان است که نیروهای [رژیم] اشغالگر وارد اردوگاه جنین شوند.»

بر خلاف ادعای تل‌آویو، در منطقه‌ای که این تصاویر در آن ضبط شده، هیچ فرد مسلح فلسطینی‌ای دیده نمی‌شود. تنها روزنامه‌نگاران و خبرنگاران به صورت فشرده در کنار هم ایستاده‌اند. حتی یکی از آن‌ها سؤال می‌کند: «چه کسانی محاصره شده‌اند؟» که تصویربردار پاسخ می‌دهد: «نمی‌دانم چه کسانی محاصره شده‌اند!» این مسئله نشان می‌دهد که غیرنظامیان در محل حضور دارند و خبری از افراد مسلح نیست.

در بخش دیگری از این ویدئو، تعدادی از خبرنگاران با لباس خبرنگاری (دست‌کم پنج نفر) که با خود تجهیزات به همراه دارند به‌نحوی که هویت آن‌ها کاملا آشکار است به سمت نیروهای رژیم صهیونیستی حرکت می‌کنند و میان آن‌ها هیچ مانعی وجود ندارد.

خبرنگاران تنها چند متر به جلو حرکت می‌کنند که به سمت آن‌ها تیراندازی می‌شود. تصویربردار و برخی از همراهان او پا به فرار می‌گذارند و تیراندازی مجددا تکرار می‌شود؛ اما گروهی که در خیابان حضور داشت، در معرض تیراندازی نیروهای صهیونیستی قرار می‌گیرد که این امر در تصاویر کاملا واضح است به‌نحوی که تیری از کنار تصویربردار می‌گذرد و پس از برخورد با زمین، غبار در آسمان رویت می‌شود.

نظامیان رژیم صهیونیستی هفته گذشته در یورش به منطقه «جنین» در شمال کرانه باختری شیرین ابوعاقله خبرنگار فلسطینی شبکه «الجزیره» را در حالی که جلیقه خبرنگاری به تن داشت، به شهادت رساندند و «علی السمودی» تهیه‌کننده این شبکه را نیز زخمی کردند.

ترور این خبرنگار باسابقه فلسطینی با موجی از محکومیت‌ها در جهان همراه شد. به‌رغم آنکه رژیم صهیونیستی همچنان از پذیرش مسئولیت این اقدام سر باز می‌زند و مدعی است که قاتل مشخص نیست، روزنامه عبری «هاآرتص» اخیرا به نقل از یک مقام صهیونیست که نام وی فاش نشد، خبر داد که یک نظامی صهیونیست اعتراف کرده به سمت محلی که خبرنگار شهید الجزیره در آن قرار داشته تیراندازی کرده است.

بر اساس این گزارش، این مقام صهیونیست ضمن اعلام اینکه این شلیک از فاصله ۱۹۰ متری صورت گرفته، مدعی شد نظامی مذکور طی بازجویی گفته ابوعاقله را ندیده و نمی‌دانسته که به سمت وی شلیک می‌کند.

این مسؤول تأکید کرد، نظامی یاد شده هنگام تیراندازی در خودروی جیپ نشسته بوده و سلاح وی مجهز به دوربین تلسکوپی بوده است.

روزنامه «یدیعوت آحارونوت» هم در این خصوص نوشته بود که تحقیقاتی که رژیم صهیونیستی انجام داده، نشان می‌دهد وی با گلوله تک تیرانداز اسرائیلی کشته شده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۱۳:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۰
    0 0
    این صداها عمق وجودم را میلرزاند. باشه تا وقتی که برسیم قدس برای تسویه حساب با صهیونیسم.
    • حاجی IR ۱۶:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۰
      0 0
      زمان جنگ هم یه عده میخواستن برسن کربلا
  • IR ۱۴:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۰
    0 0
    امریکا از اسرایل حمایت نمیکرد الان پدرشو در میاوردن
  • IR ۱۶:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۰
    0 0
    کجایند آن پدر سوخته هایی که اگر این اتفاق در ایران افتاده بود گوش جهان را پر می کردند از وای آزادی ؟!!!!
    • IR ۰۹:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۱
      0 0
      جوک نگو قاغا ایران خودش اعتراضات فرانسه و آمریکا رو عین فوتبال داشت گزارش می کرد ولی نوبت به اعتراضات ما که رسید خبرنگار خارجی که هیچی خبرنگار داخلی هم حق گزارش نداشت اون وقت از آزادی حرف میزنی؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس