کد خبر 1377137
تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۶
یورش صهیونیست‌ها به کرانه باختری/ ۱۳ فلسطینی بازداشت شدند

نظامیان رژیم صهیونیستی در یورش به کرانه باختری ۱۳ فلسطینی را بازداشت کردند.

به گزارش مشرق به نقل از خبرگزاری سما، سلسله اقدامات خصمانه نظامیان صهیونیست علیه شهروندان فلسطینی در اراضی اشغالی همچنان ادامه دارد. نظامیان صهیونیست به مناطق مختلف کرانه باختری یورش بردند.

بر اساس این گزارش، به دنبال یورش گسترده نظامیان صهیونیست به کرانه باختری درگیری شدیدی میان آنها و شهروندان فلسطینی درگرفت. شاهدان عینی اعلام کردند که ۱۳ تَن از شهروندان فلسطینی توسط صهیونیست‌ها بازداشت شدند.

چندی پیش منابع فلسطینی اعلام کردند که از آغاز سال جاری میلادی تاکنون بیش از ۱۲۰۰ فلسطینی توسط صهیونیست‌ها در کرانه باختری بازداشت شده‌اند.

بر اساس این گزارش، منابع مذکور تأکید کردند که ۳۵۰ نفر از بازداشت شدگان در واقع کسانی هستند که رژیم صهیونیستی اتهام دست داشتن در عملیات‌های مقاومتی و استشهادی در اراضی اشغالی را به آنها نسبت داده است.

پیشتر محمود الزهار از رهبران جنبش مقاومت اسلامی «حماس» در گفتگو با خبرگزاری آناتولی با تاکید بر اینکه بازدارندگی ایجاد شده توسط نیروهای مقاومت مانع از هر گونه حمله رژیم صهیونیستی و ترور رهبران فلسطینی می‌شود، اظهار داشت: هر گونه تلاش برای ترور یحیی السنوار رهبر جنبش حماس با واکنش قاطع روبرو خواهد شد.

وی با ابراز تردید در مورد امکان اجرای عملیات ترور افزود: درخواست‌ها برای ترور رهبر حماس از چارچوب تهدید و ارعاب فراتر نرفته است و تمامی سو قصدهای پیشین علیه شخصیت‌های فلسطینی بدون هیچ‌گونه هشدار قبلی صورت گرفته است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس