کد خبر 1377025
تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۸
خیلی‌ها نمی‌خواستند استقلال قهرمان شود/ تکمیل رکورد انگیزه است

پیشکسوت باشگاه استقلال با بیان اینکه آبی پوشان راه سختی را تا قهرمانی طی کرده اند گفت: خیلی عوامل دست به دست هم داده بودند تا استقلال به قهرمانی نرسد.

به گزارش مشرق، حسن روشن به قهرمانی آبی پوشان در فصل بیست و یکم لیگ برتر اشاره کرد و گفت: استقلال توانست در فصلی که مشکلات زیادی داشت به قهرمانی دست پیدا کند. آن هم سه هفته زودتر از اینکه لیگ به پایان برسد.

وی تاکید کرد: عوامل زیادی دست به دست هم داده بودند تا این تیم به قهرمانی نرسد اما یکدل بودن و دور شدن از حواشی باعث شد تا با حمایت هواداران، استقلال یک مسیر پردردسر را طی کرده، سختی‌های زیادی را تحمل کند اما در پایان با اتحاد به قهرمانی برسد.

روشن در مورد پیروزی حساس استقلال برابر فولاد خوزستان گفت: خیلی‌ها اعتقاد داشتند این بازی با تساوی به پایان می‌رسد و قهرمانی به هفته بعد کشیده خواهد شد اما استقلال یک بازی زیبا و کاملاً منطقی را ارائه کرد و توانست به پیروزی دست پیدا کند ضمن اینکه پرسپولیس هم برابر سپاهان شکست خورد و این نتیجه باعث شد که آبی‌ها سه هفته زودتر و با ۹ امتیاز اختلاف لیگ را به قهرمانی به پایان برسانند.

بیشتر بخوانید:

فرمولی که استقلال را قهرمان آسیا می‌کند

پیشکسوت باشگاه استقلال در پاسخ به این پرسش که چه عواملی باعث قهرمانی استقلال در لیگ شدند گفت: به اعتقاد من وحدت، همدلی، یکپارچه بودن، اعتماد کادر فنی به جوانان و نبود چه دستگی در استقلال و مدیریت خود باعث شد این قهرمانی به دست بیاید. سرمربی آبی پوشان به جوانانش اعتماد کرد و آنها هم با اینکه بی نام و نشان بودند مزد اعتماد مجیدی را به او دادند.

وی افزود: باید از حسین حسینی یاد کنم. دروازه بانی که در این فصل عملکرد فوق العاده ای داشت. او فصل خوبی را پشت سر گذاشت و بارها باعث شد تا دروازه استقلال باز نشود ضمن اینکه آبی‌ها یک گلر جوان دیگر هم به نام رضایی داشتند که او هم اگر چه کم بازی کرد اما نشان داد که آینده خوبی در فوتبال ایران خواهد داشت.

پیشکسوت باشگاه استقلال در مورد رکورد نباختن در ۲۷ بازی هم گفت: استقلال تا به اینجای کار رکورد خوبی از خود به جای گذاشته است. ۲۷ بازی بدون باخت یکی از بهترین رکوردهای فوتبال در ایران است ضمن اینکه اطمینان دارم آبی‌ها انگیزه بالایی دارند تا در سه بازی آینده هم بدون باخت از زمین خارج شوند تا بتوانند یک رکورد فوق العاده را در فوتبال ایران و آسیا به دست بیاورند.

روشن در پایان خاطرنشان کرد: نباید به سادگی از حمایت هواداران عبور کنیم. دو سال بود که فوتبال را بدون تماشاگران تماشا می‌کردیم اما در بازی‌های اخیر استقلال تماشاگران حضور پیدا کردند و نقش مهمی در قهرمانی استقلال داشتند و امیدوارم شرایط به گونه‌ای رقم بخورد که در هفته پایانی لیگ که قرار است آبی‌ها جشن قهرمانی بگیرند هواداران هم در ورزشگاه حضور داشته باشند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • مهدی IR ۱۷:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۹
    2 0
    خیلی ها هم دلشون نمی خواسته پرسپولیس قهرمان شود. حتی صدا و سیمای الاستقلالی.
  • امانی IR ۱۸:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۹
    0 1
    شرم آور است که تا کی پیشکسوتان که خودشان زمانی هم در راس کار بودند بخواهند اینگونه اظهار نظر کنند آخه اگر تیمها خوب وقوی بازی کنند و مستحق برو باشند امکان نداره عواملی که مهمترینشان داوران هستند ونقش اصلی و اساسی را در برد و باخت میتوانند بازی کنند بتوانند نتیجه یک تیم را برگردانند همچنانکه دیدیم آیا از این گل گهر ۷امتیاز به استقلال سپاهان و هدیه داده نشد درحالیکه به حکم بازی جوانمردانه نباید داده میشد البته این موضوع بیشتر بر میگرده به پیشکسوتان استقلال که این روزها از شوق قهرمان شدن بعد از یک دهه تقریبا برای عدم نتیجه گیری تیمشان دراین یک دهه همه ارکان را مورد تهمت و افترا قرار داده وبه دروغ گویی روی می آورند و متاسفانه ارکان فدراسیون از ریاست و کمیته انضباطی و کمیته داوران فشل عمل میکنند وگرنه باید این افراد را باید بابت اظهاراتشان والبته عدم ثابت نمودن آن مجازات می کردند
    • حقیقت گو IR ۱۰:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۱
      0 0
      اولاً از هفت امتیاز گل گهر فقط دو امتیاز به استقلال داده شد که با توجه به ۹ امتیاز برتری استقلال نسبت به پیروزی تاثیری در قهرمانی استقلال نداشت اما از نظر جوانمردی ، چطور وقتی بخاطر ۵ دقیقه تاخیر حضور در زمین ،۳امتیاز سپاهان به حساب شما ریخته شد رگ جوانمردی شماها قلنبه نشد ، درباره مخالفان قهرمانی استقلال ، یک نمونه اش دربی رفت که پنالتی روی ژستد را تمام ایران دید ولی داور ندید ، یا دربی برگشت و آن پیروزی که با دست زده شد و داور بازم ندید !!! فکر می کنید چرا پیروزی به اصفهان می رود درگیری درست می شود ، به تبریز میرود آشوب به پا می شود ، به اهواز می رود آن بساط برپا می گردد ؟ چون تمام فوتبال دوستان ایران شاهد بودند که چه ناحقی ها ، زدوبند ها ،تضعیف حریفان و ناداوری هایی از طرف مافیای بابامسعود و حسن کلید ساز صورت گرفته تا تیم. جنابعالی پنج سال قهرمانی شود که امسال در نبود بابامسعودتون ، حتی یک روز صدرچدول را ندید ، خواهش میکنم هرکس از جوانمردی حرف زد شما پیروزی ها سکوت اختیار کنید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس