کد خبر 1376953
تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۷
ایران

رسانه های صهیونیستی خبر از حضور یک مقام بلند پایه صهیونیستی در مرز ایران برای افتتاح یک پروژه مشترک میان دولت آذربایجان و رژیم صهیونیستی را داده اند.

سرویس جهان مشرق _ رسانه های عبری زبان به تازگی خبر از حضور یکی از وزرای رژیم صهیونیستی در مرز ایران و آذربایجان را منتشر کرده اند.

در گزارش منتشر شده آمده است:

«عودد فورر وزیر کشاورزی که در سفری رسمی به جمهوری آذربایجان سفر کرده است، پس از دیدار روز گذشته با الهام علی اف رئیس جمهور آذربایجان، امروز از پروژه منحصر به فرد "دهکده هوشمند" که تنها در ۷ کیلومتری مرز ایران تأسیس شده است بازدید و به بررسی فناوری های اسرائیلی که در توسعه این پروژه به کار رفته است، پرداخت.»

«این دهکده هوشمند در منطقه ای به نام زنگلان آذربایجان قرار دارد که تنها حدود ۱۲۰ کیلومتر با شهر تبریز ایران فاصله دارد. او بلندپایه ترین مقام اسرائیلی است که تاکنون تا این حد به مرز ایران نزدیک شده است.»

حضور وزیر رژیم صهیونیستی در نزدیکی مرز ایران +عکس
وزیر دولت اسرائیل ( رژیم صهیوینستی ) در مرز ایران

«با توجه به روابط نزدیک و استراتژیک بین آذربایجان و اسرائیل، رئیس جمهور علی اف تصمیم گرفت که اسرائیل به طور کلی شریک اصلی دولت آذربایجان در توسعه کشاورزی در آذربایجان و به طور خاص در منطقه کوهستانی قره باغ باشد.»

«در این زمینه، دهکده هوشمند پروژه شاخص آذربایجان است و انتظار می‌رود شهروندان آذربایجانی در هفته‌های آینده به این منطقه مهاجرت کنند. شرکت‌های اسرائیلی فعالیت‌های کشاورزی آن را مدیریت می‌کنند، از جمله ایجاد گاوداری با فناوری اسرائیلی.»

«مقامات ایران اعلام کرده اند که این پروژه ها در اصل دهکده‌های هوشمند نیستند، بلکه پایگاه‌های اطلاعاتی اسرائیل هستند که برای جاسوسی و آسیب رساندن به ایران طراحی و ایجاد شده‌اند و بارها اعتراض خود را نسبت به وجود این پروژه به دولت آذربایجان اعلام کرده‌اند.»

حضور وزیر رژیم صهیونیستی در نزدیکی مرز ایران +عکس

 «سفر وزیر کشاورزی اسرائیل به آذربایجان، پس از ماه‌ها تنش شدید بین جمهوری آذربایجان و ایران صورت می‌گیرد که طی آن ایران دولت آذربایجان را به میزبانی از پایگاه‌های نظامی و اطلاعاتی اسرائیل متهم کرد.»

«عودد فورر درباره سفر خود به نزدیک مرز ایران گفت : من خوشحالم که فرصتی را برای بازدید از این روستای هوشمند آنهم در نزدیکی مرز ایران به دست آوردم. من در اینجا دانش و فناوری اسرائیلی زیادی را میبینم که جریان زندگی را می‌سازد. این مسئله بسیار شگفت‌انگیز است که می‌بینیم صنعت کشاورزی اسرائیل در آذربایجان با استقبال مواجه شده است، این یک غرور ملی است.»


این گزارش صرفاً جهت تحلیل و بررسی رویکردها و دیدگاه‌های اندیشکده‌ها، مؤسسات مطالعاتی و رسانه‌های بیگانه منتشر شده است و هرگونه ادعا و القائات احتمالی این مقالات هرگز مورد تأیید مشرق نیست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 154
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 9
  • IR ۱۵:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۹
    این الهام که حرف تو کلش نمیره *** از روش دیگری استفاده شود . یک روش روشنگری برای ملت آذربایجان است ‌.
    • IR ۱۵:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۹
      43 78
      حرص نخور.خخخخ
    • IR ۱۶:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۹
      75 20
      15.44 حرص چی بخوره دقیقا ؟ اسرایل که کارش تمومه دلمون برا مردم اذربایجان میسوزه قراره بدبخت شن
    • IR ۱۷:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۹
      54 14
      ، شک نکنید خبرهایی در راه هستش الهام بایستی دیر یازود بره
    • آدریان دریا IR ۲۰:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۹
      4 8
      اربیل؟
    • IR ۲۱:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۹
      20 4
      در این گونه موارد ضرورت دارد که بزنید
    • SK ۱۰:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۰
      46 4
      الهام به فكر مردومشه شما اذربايجان ٢٠ساله پيشو با الان مقايسه كنين بعد الان مارو با ٢٠سال پيشمون ضمنا چرا به شما فشار اومده من نميفهمم بجاي اينا به فكر فقرو فلاكت اين مردم باشين خجالت بكشين لشكر مجازي
    • DE ۲۲:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۰
      3 2
      رژیم آپارتاید میخواد کاری را که با آلمان شرقی غربی یا کره شمالی جنوبی .....کردند با آزربایجان بکند. آنها عمدا لب مرز را‌با جذب سرمایه شرکت های بیلیاردر صهیونیستی آباد میکنند و آبهای زیر زمینی کشور همسایه را میدزدند تا خشکی و بی آبی آنها را از بین ببرد و با همین آبهای دزدی آنطرف را آباد میکنند و مردمی که آنجا زندگی میکنند با دیدن‌ آبادانی کشور همجوار و خرابی محیط خودشان بر علیه کشور خودشان شورش میکنند و دقیقا همین شورش و ناآرامی ها سالانه میلیاردها هزینه و‌خسارت بجا می آورد و اینکار اینقدر ادامه پیدا میکند‌تا به جنگ و‌خونریزی و کشتار و اعلام استقلال و در حقیقت آماده شدن برای بلعیدن صهیونیست شود و این یکی از صدها طرح ابلیس و شیطان بزرگ به فرماندهی صهیونیستهاست.
  • ناشناس IR ۱۵:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۹
    ایران هم می توانست از اسرائیل بهره ببرد ولی دشمنی پیش گرفت وگرنه اسرائیل کشوری سود مندی هست ولی فلسطین ثروت ایران را می بلعد جز جنگ ونفرین هیچ سودی ندارد
    • قریشی IR ۱۶:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۹
      74 57
      شاید شما سر سفره ای بلند شده باشی که حلال و حرام قاطیش بوده و مشکلی هم باهاش نداشتی، شاید امثال شما در نطفه حلال و حرام در خانواده تون هم با بعضی مسائل جانبی کنار اومدید ... ولی ملت با شرف ایران و نظام ولایی ایران بخاطر منافع مالی حاضر نیستند پشت در هر ناکسی قرار بگیرند . ضمنا درک این موضوع برای شماها خیلی سنگینه، ولی منافع دنیوی و اخروی فلسطین برای ما هزار شرف داره به چرکابه ای که شماها بنام مال دنیا بهش می بالید .
    • DE ۱۶:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۹
      63 23
      از یک مشت آدمکش چه بهره ای ببره؟ صهیونیست ها اگر بیل زن هستن برن باغچه خودشونو بیل بزنن و مشکلات خودشونو حل بکنن
    • IR ۱۶:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۹
      35 11
      اسرائیل واستکبار غرب وشرق تا اول منافع خودشان را درکوتاه ودراز مدت تامین ندانند ونتوانند هنه چیز را غارت کنند ونتوانند همه چیز را بروفق مراد خودشان تغییر دهند-غیر ممکنه سودی به کسی برساند
    • IR ۱۶:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۹
      37 27
      بعد این همه ظلم اسرایل دیگه باید بفهمی دشمنته بعضی ها مرز های احمقی رو جا به جا کردن
    • IR ۱۶:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۹
      49 13
      اسرائیل برای دنیا بهره ای نداره هر کاری هم که میکنه فقط در جهت عقب انداختن نابودی محتومش هست
    • خلیج پارس iran IR ۱۶:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۹
      44 18
      چرا غصه تعریف میکنی اسرائیل و یهود کی و کجا برای کشور و یا ملتی سودمند بوده که حالا بخواهند سودمند باشند.؟ تو رو بخدا اندکی تاریخ بخوان فقط بخاطر ضدیت با نظام جمهوری اسلامی کنونی میخواهید با همه چیز ضدیت کنید لج بازی کنید ؟ یهود اگر سودمند بود اروپایی ها اینها رو تو سرزمین های خودشون نگه می‌داشتند نه اینکه اینها رو اخراج و سرازیر منطقه ما در خاورمیانه کنند و براشون کشور جعلی غصبی ایجاد کنند تا از اروپایی ها فاصله بگیرند به اروپایی ها و غربی ها کمتر آسیب بزنن ! سخنرانی هیتلر رو گوش کن 80 سال پیش بین راجب یهودیان چه گفته ! تاریخ بخوان تا بهتر متوجه سخنان بنده بشوی ، اگر مسلمان هستی قرآن رو کلام خداست بخوان که فرموده از یهود دوری کن با یهود دوستی نکن با یهود هم پیمان نشو ! یهود دشمن ترین دشمنان مسلمانان است .. هیچ خیری در یهود و اسرائیل نیست آینده آذربایجان باکو رو خواهی دید .. آرزوی تفکر و تعقل ! زنده باد ایران عزیز و مقتدر پاینده ایران جانم فدای ایران
    • IR ۱۶:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۹
      33 5
      شنا یاد گرفتی؟؟!
    • IR ۱۶:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۹
      27 13
      تا احمق در جهان است اسرائیل بی روزی نمی ماند. کللل دنیا می دونن خسیس تر از یهود جماعت افریده نشده و حتی خود این وزیر تعجب میکنه که چرا آذربایجان اینهمه از روش کشاورزی اسرائیل استقبال کرده. درست مثل اینه که ما به جای فرش دستباف فرش ماشینی صادر کنیم و قطعا استقبال گسترده طرف باعث تعجب ما میشه.
    • IR ۱۶:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۹
      33 17
      اسراییل مثل یه انگل داره خون خیلی از مردم جهان رو میمکه بعد میگی میتونه سودمند باشه؟!
    • IR ۱۷:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۹
      30 9
      توصیه میکنم قرآن بخوانید ، توصیه میکنم حداقل تاریخ بخوانید ..!
    • عطا IR ۱۸:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۹
      19 13
      از امثال شما بی هویت و نشان ها این مدل حرف زدن عجیب نیست.
    • مومنی IR ۱۸:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۹
      16 3
      خجالت بکش حیا کن.با این اخلاقت قطعا به سفره خودت هم اصلا اعتمادی نیست با این قضاوت های معیوب و پر از مورد..
    • IR ۱۹:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۹
      17 13
      ایران سالیان درزمانهای پادشاهان با اسرائیل دوست بودنند ولی ایران(جز غارت ونابودی)چی نصیبش شد!؟واسرائیل(کنعان،فلسطین،آب،سد،بمب اتم،غارت تمام آثارباستانی ایران وبهترین وباارزشترین املاک درایران،ثروت وقدرت.،جنگ افزار با مالیات مردم آمریکا واروما برای کنترل وغارن نفت... منطقه..)!؟
    • IR ۱۹:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۹
      13 2
      خیلی اوسکلی
    • IR ۱۹:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۹
      12 4
      تو(بردارت خانواده فک فامیل ودوست آشنا وهمسایه ات...)اول منافع خودشو درنظر میگیره یا اول به تو سود میرسونند که اسراییل خبیثتر نحستر غارنگر ...بخواد به ایران منفعت برسونه
    • IR ۱۹:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۹
      17 0
      ناکسی که ثروت ایران را بلعید و زیرساخت هایش را 8سال بمباران کرد, صدام و نوکرانش رجوی های وطن فروش بودند
    • علی IR ۱۹:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۹
      0 4
      شماچقدر۶۶۴۶
    • FR ۲۰:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۹
      10 2
      ای بابا .... لیلی زن بود یا مرد ؟ با زیباکلام نسبتی نداری عمد اصلا انقلاب شد که اسقاطیل به درک واصل شه !
    • IR ۲۱:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۹
      14 3
      شما همگی اصل قضیه را فراموش کردید عزیزان من همه آذر بایجان خاک ایرانه وقتی دولتمردان ما سکوت کردند وحرفی نزدند آنها باور کردند که اونجا یک کشور دیگه است پیمان ذلت با اتحاد جماهیر شوروی بسته شده وامروز این کشور وجود ندارد وآن پیمان ملغی است وایران باید با قدرت آذربایجان را به سر زمین اصلی باز گر داند این دیگر خواسته ای نیست که هیچ ایرانی با آن مخالفتی داشته باشد باید تمهیدات آن فراهم شود ودر اولین فرصت ممکن به ایران باز گردد اولین قدم آگاهی دادن به مردم آذربایجان ومردم منطقه است کاری که مسئولین پر مدعای صدا وسیما عرضه آن را نداشته اند باید دولت برای این کار بودجه تعیین وتصویب کنند تا الهام علی اف بفهمد که او یک شهر وند ایرانی است بشرط آنکه جاسوس اسرائیل نشده باشد والسلام
    • IR ۲۲:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۹
      1 0
      خجالت نکشیدی همچنین امانتی نوشتی؟
    • علی IR ۲۲:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۹
      2 0
      بچه بیا پایین سرمون درد گرفت
    • IR ۲۳:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۹
      1 0
      شاعر میگه تواگر طبیب بودی سرخود دوا نمودی . اسی اگه کار کردن بلد بود یه گلی سرخودش میگرفت
    • مهدی IR ۲۳:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۹
      4 3
      خاک بر سرت که از اسرائیل حمایت می کنی تمام دنیا می دونند اسرائیل غاصبه
    • IR ۲۳:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۹
      2 1
      اره تو که راست میگی خیلی دلسوزن . میگن اینا برمیدارن تو دوران شاه، دشت قزوینو که بهترین جای ایران برای کشاورزی بوده ،تبدیلش میکنند به شهرکای صنعتی که نکنه ایران تبدیل بشه به قطب کشاورزی ! الان منطقه به اون خوبی چقدر شهرک صنعتی داره که دودو الینده و..تولید میکنند و کشاورزی دشت قزوینو با ساخت کارخونه نابود کردند .
    • CA ۰۲:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۰
      0 2
      فرزندان فرهیخته ایران نیاز به تکنولوژی دروغین که اسم رمز دخالت و نفوذ و خرابکاری و ایجاد تفرقه هست ندارند و خودشان هر چه نیاز باشد بهترینش رو میسازند. این کلمات فقط احمقها و بی سواد ها رو خر میکنه. حتما ده برابر ارزش پروژه ساده با این بی سواد ها و خاینین قرارداد میبنده و اون ها هم خوشحال هستن.
    • IR ۰۶:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۰
      0 2
      اصلا اسرائیل کشور نیست که بخواهیم بقول شما ازش نفعی ببریم یک رژیم جعلی نژادپرست و فرزند نامشروع انگلیسی هاست / این رژیم صفاک و کودک کش کاری دیگه ای جز خونریزی مگه بلده که بخواد نفعی به کسی برسونه !؟ / این رژیم ۸ میلیون نفری همه تولیدات و درآمدی رو که بدست میاره خرج همین کارهای غیرقانونی و غیر انسانی اش می‌کنه خرما حتی تولید می‌کنه به اسم کشور عربی دیگه ای صادر میکنه ؛))) تولیدات دیگه اش که بماند ../ این همه کشور برای کسب منفعت و روابط تجاری اقتصادی و سیاسی و... هست بریم مثلا با رژیم صهیونیستی ارتباط اینچنینی داشته باشیم !!؟ اصلا اون رو برسمیت نمی‌شناسیم چه برسه که بخواهیم منفعتی !! ازش کسب کنیم ؛))/ تنها خاصیتی که این رژیم برای ما ایرانی ها داره اینه که سیبل خوبیه برای زدن و زهره چشم گرفتن و باج گرفتن از آمریکا / یعنی آمریکا هرکاری بتونه می‌کنه که این. رژیم رو حفظ کنه که البته این.رژیم‌جعلی سرنوشت و پایانی جز نابودی بفضل الهی نخواهد داشت /
    • IR ۰۷:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۰
      0 2
      تو یا خیلی خری یا خودت را به خریت می زنی که این جنایتکاران ضد بشر را مفید میدانی....
    • IR ۰۷:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۰
      0 2
      این بی سوادان که از اسرائیل تعریف می کنند حداقل کمی هم تاریخ سیاسی همکاری پهلوی با رژيم صهيونيستي را بخوانند و حرفهای بی پایه رانشخوار نکنند..
    • DE ۱۳:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۱
      1 2
      ایران هم می توانست از اسرائیل بهره ببرد و از آنها کار بگیرد مثل زمین دزدی آب دزدی اسلحه فروشی غصب خاک و وطن مردم درآمد میلیاردها دلاری از فیلم های مستهجن و پورن ودر آمد هزاران میلیاردی از خرید و فروش قاچاق و مواد وخدر و آثار باستانی دزدی در کشورها قتل خبرنگاران ایجاد جنگ و فروش اسلحه ..... ولی ایران طبق اخلاق و آداب و رسوم و دین خود با رژیم آپارتاید کنار نمی آید و همان بهایی ها که در سرزمینهای اشغالی مرکز اصلیشان است و کسانی که لوس بابا بودند و دوست بهایی ها آنها میتوانند نوکری اسقاطیل را بنمایند. اسرائیل کشوری سود مندی هست برای ابلیس زیرا جنگ و خونریزی و کشت و کشتار و غارت و جاسوسی در این رژیم زیربنای اصلیست و هماهنگ با ابلیس .اسقاطیل کل سرزمین و هستی و ثروت فلسطین را به سرقت برده و فلسطینی ها بیش از ۴۰ سال است دمار از روزگار صهیونیستها در آورند طوریکه دور خود را دیوار کشیدند لذا ایران به فلسطینی ها دعا میناید و دوستان ماهستند که اسقاطیل را در مر های خود نگه داشتند نه مرزهای ایران.و ایران جز جنگ ونفرین و لعنت برای صهیونیست هیچ چیز دیگری ندارد جز نابودی صهیونیست تا بالاخره قوم حضرت موسی ع هم از دست این داعشی های گوساله پرست صهیونیست آزاد شوند .کما اینکه ملتهای عراق و سوریه و...از دست داعش امریکایی آزاد شدند.
  • مجید IR ۱۵:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۹
    26 54
    ما به متحدمامون علیه اسرائیل موشک میدیم ولی اسرائیل به متحداش تکنولوژی و صنعت میده
    • قریشی IR ۱۶:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۹
      31 9
      ما موشک میدیم چون در مقابل تروریست های دولتی مانند امریکا و اسرائیل باید شمشیر از رو ببندیم ولی خاک بر سر شماها که تصور می کنید اسرائیل به این گدا گشنه ها تکنولوژی میده! معنی تکنولوژی اون پایگاه جاسوسی اربیل بود که پودر شد رفت هوا؟ شماها بدجوری عبد و بنده اراجیف اینترنشنال و صدای امریکا هستید ....
    • سهیل IR ۱۶:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۹
      22 6
      یکی از بزرگترین شرکت های سلاح سازی دنیا به اسم رافائل تو اسرائیله . همین آذربایجان مشتری سلاح های اسرائیلیه . کشورای عربی دنبالشن ازش سلاح بخرن . واقعا فکر کردی اسرائیلی برای رضای خدا میاد تکنولوژی میده به کشورهای منطقه ما ؟ اونم کشوری که اکثریت مسلمون و شیعه داره ؟
    • IR ۱۶:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۹
      7 17
      تکنولوژی باکو جهان رو خیره کرده!!!
    • IR ۱۶:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۹
      15 6
      این پوشش تکنولوژی است برای تاسیس مقرهای شنود، اینکه از تکنولوژی موشکی ایران ناراحت هستی، باعث خوشحالیه، چون فقط مزدوران بیگانه و ضدانقلاب و آمریکا و اوباشهای منطقه ای از این مسئله ناراحت می شوند. دهکده کشاورزی هم اگه ثابت بشه، محل جاسوسی است، مثل اربیل عراق ، شخم خواهد خورد، بالاخره دهکده کشاورزیه، شخم زدن لازم داره. ضمنا برای ناراحتی بیشتر تو بگویم که فنآوری جدید جدید موشکی ایران، به همه گروههای عراقی، یمنی، فلسطینی، افغانستانی، ارتش سوریه، لبنان و چند جای محرمانه دیگر، کاملا رسبده است.
    • IR ۱۶:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۹
      20 8
      عجله نکن آخر و عاقبت باکو رو تماشا کن ! جوجه رو آخر پاییز میشمارن ... شب دراز است و قلندر بیدار ... خخخخ
    • IR ۱۶:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۹
      3 2
      به آذربایجان پهپاد انتحاری فروخته بود ؟؟!
    • IR ۱۶:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۹
      16 6
      تبریز پر از هموطنان سابق باکویی است که برای دارو و درمان دست به دامان مادر اصلی شان ایران می شوند چرا که از تکنولوژی اسرائیل فقط پایگاههای نظامی اشغال کننده باکو نصیبشان شده همانطور که کمکهای بشردوستانه!!!!!! امریکا به فقر جهت ازمایش محصولات کشاورزی تراریخته بر روی نمونه انسانی و مردم فقیر جمهوری آذربایجان بعد از فاز آزمایشگاهی حیوانی بود
    • IR ۱۷:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۹
      6 2
      چون ما از طرف صهیونیستها و امریکای وحشی در حال تهدید هستیم ناچاریم با موشک مقابله کنیم اما آنها از طرف ما تهدید نمی‌شوند و رفتار انسانی داریم پس با خیال راحت تکنولوژی صادر می‌کنند.
  • وطن دوست TR ۱۵:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۹
    47 16
    به لطف خدا و دعای امام زمان ع همچون اربیل در اینده نزدیک توسط رزمندگان حسینیون اذربایجان و رزمندگان علی اکبر ترکیه به جهنم خواهند رفت
    • IR ۱۶:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۹
      13 36
      امثال شما جاهلانی بیش نیستن ایران رو به گل نشوندید با تعصبها قومی و دینی
    • IR ۱۶:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۹
      7 35
      به اربیل حمله کرده کجا رو زده مناطق مسکونی و بیمارستانی ! آذربایجان هم که ایران میزنم تبریز رو نابود می کنه
    • IR ۱۶:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۹
      25 8
      به امید خدا. لعنت بر هرچی صهیونیست و همکارانش.
  • IR ۱۶:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۹
    17 7
    ایران بایک گلوله سقطش کند
    • IR ۲۱:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۹
      0 0
      این و اون رو مقصر میدونه،
  • ش. AE ۱۶:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۹
    13 8
    آذربایجان ، امارات ،ترکیه ، و خیلی زود افغانستان و پاکستان این افعی در دور مملکت چمبره زده و ما غافل هستیم باید از نیروهای نیابتی استفاده بشه در کسب اطلاعات این غده سرطانی فقط با شعار «بذار جا پامو وا کنم آنوقت ببین چه ها کنم» در همه جا نفوذ می‌کنه
  • IR ۱۶:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۹
    8 12
    انتظار دارید بشینه دست روی دست
    • آذری iran IR ۱۶:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۹
      16 5
      نه ولی اونها هم نباید انتظار داشته باشند ما ایرانیان بنشینیم و نظاره گر این موضوع باشیم !
  • آذری iran IR ۱۶:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۹
    26 7
    الهام علف اوف باکو همچون رجب عردوغان طورکیه هر دو عمله یهود و اسرائیل هستند الهام علف اوف باکو اگر زبان دوستی و همسایگی نمیفهمد باید با زبان دیگری به این ابله فهماند که نباید جهودها در نزدیکی سرزمین ما لانه کنند ... باید هزینه بدهند تا متوجه موضوع بشوند من خودم آذری ایران عزیز هستم اثلا" دوست ندارم در نزدیکی تبریز خاک میهنم جهودهای تروریست و مخرب لانه کنند .. یاشاسین ایران
  • محمدرضا US ۱۶:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۹
    17 7
    بنظر آذربایجان حق همسایگی را بجا نیاورده ومحل لانه اولین دشمن ایران قرارگرفته دقیقا غرب همانکاریکه بااکراین وروسیه کرد می‌خواهد با ایران بکند احتمالا جهت اجرای این کار بهانه‌های لازم را بدهند وایران را مجبور به برخورد کنند لذا باید سریعا اسرائیل در مرزهای خودش گرفتار تیرهای غیبی شوند علی‌اف بی‌اختیار دست اردغان وخود ارغان خوراکش با ضربه اقتصادی کم شود ارمنستان نیز سریعا تقویت شود کارهای فرهنگی در آذربایجان افزایش یابد مواصلاتی آذربایجان ودر صورت لزوم قطع شود
  • IR ۱۶:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۹
    9 1
    این‌روزا بلایای اسمانی زیادی ناخواسته خیلی از جاها فرو میاد
  • یاردان قلی IR ۱۶:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۹
    11 9
    گربه را آخر پاییز می شمارند پس منتظر باشید . یهود نفس های آخر داره میکشه و بیخودی دست و پا میزنه
    • IR ۲۲:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۹
      5 1
      صهیونیست می میرد
    • IR ۲۲:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۹
      1 3
      شوروی هم ۷۰ سال شعار پایان امپریالیسم سر می داد الان بیش از سه دهه است رفته تو موزه
  • Farhad US ۱۶:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۹
    11 9
    تا زمانیکه افرادی وطنفروشی با چنین افکار منفی و کامنت های زشت بر علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و نیروهای مقاومت هنوز در ایران نفس میکشند، و آندسته آشغالهای که از لبنان و فلسطین و نیروهای مقاومت انتقاد میکنند باید شب و روز به درگاه خداوند دعا کنند که اگر نیروهای مقاومت در بیرون از مرزهای کشور ما نبودند، این آقای وزیر کشاورزی اسرائیل دفعه بعد با سربازان اسرائیلی و سربازان علی اف برای خواستگاری از نوامیس این آقایان به خانه هایشان رجوع میکردند البته بدون اجازه صاحبخانه اهل بیت خانه را به فیض میرساندند،
  • مرصاد IR ۱۶:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۹
    11 4
    قابل توجه مسئولین ! آیا مزدوران پلیدی چون اردوغان و علیف ، میتوانند دوست قابل اعتمادی ، برای ما باشند ؟؟!!
  • مقدس IR ۱۶:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۹
    6 7
    تبريك به جناب سراشكر باقرى بزرگوار
  • DE ۱۷:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۹
    6 7
    با توجه به آب دزدی های تاریخی رژیم آپارتاید در فلسطین و حفر هزاران چاه عمیق و پمپ آبهای زیر زمینی فلسطینیان به داخل مناطق اشغالی و خراب کردن مزارع زیتون و کشاورزی فلسطینیان و خشک کردن چاههای آنها عملا فلسطین را به بیانانهای سوزان و بی آب تبدیل میکند و دقیقا در 8 کیلومتری مرز ایران که باشند هم از همین روش از یک کیلو متری ایران شروع به حفر هزاران چاه عمیق کرده و چنان آبدزدی زیر زمینی راه بیندازند که مناطقی بزرگ از ایران خشکسالی و لم یزرع و بدون سکنه شود. رژیم آپارتاید این غده سرطانی مانند طاعون و خوره و پیسی در حال نابود کردن نسل بشر است.حدودا 50 سال قبل دانشمندان میگفتند جنگ بعدی انسانها که کشت و کشتار زیادی خواهد شد بر سر آب است .که البته خنداه دار بود حرفشون آون زمانها چون ما متوجه اوضاع نبودیم باورمان نمیشد.
  • IR ۱۷:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۹
    9 9
    بیچاره آذربایجانی ها
  • IR ۱۷:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۹
    4 7
    قاآنی کبیر،کسی که پرچم غیرت را دوباره در جهان بالا برد‌.
    • IR ۱۷:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۹
      1 1
      ترکیه عملا شده مستعمره چین ،قبول نداری وثیقه بنادر ترابوزان ،سامسون ،انتالیا گرو وام و بازپرداخت و سود وام داده ( بیش از ۳ میلیارد دلاری که بانک جهانی در همه گیری کرونا به ترکیه نداد) اما چین وام قرارداد به ترکیه ،هنوزم باور نداری سر قضیه واکسن سینوفارم اویغورهای ترک تحویل چین داد و لال زبانی گرفته نسبت به ظلم اویغورها
  • IR ۱۷:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۹
    2 2
    چطوره که امریکاواسرائیل تبانی کردن سردارسلیمانی ودوستش وگاردشوتوی خاک عراق (که اصلا به امریکاواسرائیل مربوط نبودونیست )شهیدکردن ولی نیروهای ایرانی چنین کاری نمیکنن؟ به نظرم ایران هم همینکاروبااین گستاخای پروبکنه ....
  • IR ۱۷:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۹
    6 2
    ترا به خدا شعار ندیم واقعیتها روببینیم.
  • IR ۱۷:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۹
    7 2
    استان باکو
  • IR ۱۷:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۹
    6 1
    درودایران زمین بر سردار فاتح،
    • IR ۱۹:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۹
      4 3
      درود ایران بر سردار فاتح سلیمانی بزرگ.
  • IR ۱۷:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۹
    2 0
    چه بخوان چه نخوان استارت خورده و کل منطقه به اینو پذیرفتن. از آمریکا گرفته تا انگلیس در منطقه هم رقیب عاقلی وجود ندارد.
  • IR ۱۷:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۹
    3 0
    قفقاز و آنکارا،
  • IR ۱۷:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۹
    6 2
    روزی در کاخ های انکارا بالای سر شما نژادپرستها خواهیم آمد و مجازات خواهید شد.
    • Asad IR ۲۳:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۹
      1 0
      بی زحمت
  • محمدصالح چگینی قزوین خ سعدی ک شهیدنوروزی ب دوم 33 IR ۱۷:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۹
    4 2
    دراسلام بادیدشیعه وسنی سیدخراسانی دراحادیث به عنوان نابودکننده ی قتنه ی یهوددرفلسطین معرفی شده است که بحث یهودفتنه جو ومسلمان فتنه جومثل اسراییل وداعش جداازاسلام ویهودیت است ولی درکتب دینی همه ی ادیان ابراهیمی هم مژده ی نابودی صهیونیست راداده است بحث میدانی نیز نشان میدهدکه هدف اصلی اسراییل مهاروانهدام امنیت است شکی نیست اوانجلیست کابالیست بهاییت همه این تفکرات دجالیستی ووهابی داعشی درواقع سپرسازی برای بولدزرهای صهیونیسم برای خراب کردن خانه واواره کردن مردم است بحث نیل تافرات وملت بدون سرزمین برای سرزمین بدون ملت وهمه ی این شعارهاتوسط عشرتکده های بریتانیاهمانهاکه مردم رابراساس رنگ پوست طبقه بندی های تفکری مختلف میکردند بنیان گذاشته شده است العان صهیونیست نوع به ظاهردینی به ان زده است مثل داعش ولی اینها اینقدربدیشان واضح است که میگویند ماسکولارزندگی میکنیم که این همه تناقض باید درکوردهای گینس بعدازتذکرات سازمان ملل به اسراییل وتناقضات دوگانه حقوق بشری سازمان ملل درج شود همه ی این ها بهانه برای کشتارمردم مظلوم فلسطین است ولی جهان اینطورنمی ماند یامهدی
  • IR ۱۷:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۹
    6 4
    ای علیف بدان که مانند مورچگان زمین، ریز و درشتمان از اردبیل و زابل و مشهد و اهواز و تهران و تبریز به سراغت خواهیم آمد
  • IR ۱۷:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۹
    6 3
    پنیر مجانی فقط در تله موش پیدا میشه----چرا باکو ساده به قرباغ2 رسید؟-----عثمانی، النصره را در باکو ساکن کرد.‌بعد یک نسل قوم سنی وهابی شیعه کش النصره در باکو تولیدمثل میکند و در باکو ادعای شراکت در سرزمین باکو را دارد._____ مردم بادکوبه فزیب خوردید.
  • IR ۱۷:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۹
    7 2
    به امید فتح نخجوان
  • IR ۱۷:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۹
    3 0
    شاه اسماعیل)
    • IR ۱۸:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۹
      2 0
      شاه اسماعیل
  • IR ۱۷:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۹
    4 0
    شاه اسماعیل
  • IR ۱۷:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۹
    3 1
    تا وقتی مسئله باکو بدست بازماندکان اصلاح طلب ها هست همینه
  • حسین IR ۱۷:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۹
    0 0
    با سلام اینها که عراق رو میزنم و داد میزنم ،
  • IR ۱۷:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۹
    3 7
    مردم آذربایجان باید توجه کنند که این شرکتها و مجموعه‌های صهیونیستی در جاهای دیگه دنیا چه خساراتی رو به بار آوردند برن ببینن چه بر سر پنبه کارها و برنج کاران هندوستان اومده عاقبت اینا چیزی کمتر از اونا نخواهد بود
  • پیمان IR ۱۸:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۹
    3 5
    الهام علیف و اردوغان سمبل سیاستمداران عاقل
  • جواد IR ۱۸:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۹
    4 0
    راحت اتم بسازید و به جهان نشان بدید تا به اخبار الکی توجه نکنید... امنیت غذایی و اقتصادی ما داره کامل از بین می‌ره لااقل آش نخورده دهن سوخته نشیم
  • سلطان IR ۱۸:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۹
    3 4
    اصلا اسرائیل تنها کشوری که تمام دنیا اون بعنوان یک کشور وابسته به غرب می‌شناسن. حالا اون کشور احمقی که اومده از تکنولوژی اسرائیل استفاده میکنه. بیچاره تر از همه کشورهاست دلشون خوش کردن به اسراییل. اسرائیل حتی همون سرزمین مال خودش نیست. خخخخ
  • IR ۱۸:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۹
    3 3
    به این امون ندین هم ایران رو زخمی میکنه هم نظام رو همونکاری که ترکیه کثیف کرده
  • ۱۸:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۹
    4 3
    این کار جمهوری باکو باعث میشه ایرانیان به آرزوی دیرینه خودشون که باز گشت آران و شروان به خاک ایران است برسند
  • ولی IR ۱۸:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۹
    3 3
    سلام اسرائیل با پای خودش می آید راست گلوله و الهام با دست خودش گور میکنه
  • IR ۱۸:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۹
    3 3
    موشکهای سپاه باید کار کنند. ، البته بعد از هشدار. فوری
  • مهران ۱۹:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۹
    3 2
    با سلام اسراییل اگه میخواست مراکز کشاورزی در آذربایجان راه بیاندازه، چرا نزدیک مرز ایران اینکار را می‌کنه؟ اینها سایتهای جاسوسیست در پوشش پروژه‌ای کشاورزی. البته اشکالی ندارند زیرا که ایران میتواند این مراکز را با توپ‌های خود براحتی پوشش بده.
  • IR ۱۹:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۹
    3 4
    ملت ایران دشمنی با کسی ندارن
    • ساسان IR ۲۰:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۹
      3 3
      بله ما با کسی که به منافعمون آسیب نزنه دشمنی نداریم ولی اینهمه فشار های اقتصادی وتحریم و محاصره کشور بوسیله دوستان است؟ لطفا تعقل،لطفا مطالعه،لطفا ایرانی بودن.... در یک کلام:نباید مثل کبک باشیم،دشمن دیگه بالقوه نیست بالفعل است.
  • GB ۱۹:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۹
    5 1
    دهکده هوشمند کجا بود، حتما مرکز جاسوسی و جمع آوری اطلاعات هست.
  • TR ۱۹:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۹
    4 2
    خدا پشت و پناهشون باشه كه از ملت اذربايجان حمايت ميكنن
  • IR ۱۹:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۹
    1 1
    ... آقا یه موشک فاتح خرجش است
  • داود IR ۲۰:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۹
    1 3
    متاسفانه انفعال حکومت جمهوری اسلامی و حماقت دولت باکو به فاجعه بزرگی ختم خواهد شد.اسراییل میداند دیر یا زود اسراییل در خاک فلسطین نابود خواهد شد و برای همین آدربایجان را انتخاب کرده و با غفلت باکو و ایران اسراییل دوم صورت خواهد گرفت که تحت حمایت امریکاست و همان بلایی که سر فلسطین آمد بر سر آدربایجان خواهد آمد و اینبار لب مرز ایران که یا باید یک جنگ تمام عیار بین ایران و امریکا و اسراییل صورت بگیرد و یا شاهد اسراییل دوم باشیم که دومی محتمل تر خواهد بود و اینبار اسراییل بر کشوری مسلط خواهد شد که از نظر منابع طبیعی سرشار است و تنها علاج آن آگاه کردن دولت باکو وفشار نظامی برای بیرون کردن اسراییل است
  • FR ۲۰:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۹
    1 1
    خود رژیم اسراییل که به درک واصل شد این دهکده هم به نفع مردم آذربایجان !
  • IR ۲۰:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۹
    4 2
    خاک ترکیه و قفقاز، ملک ایرانی هاست. خاک ترکیه و قفقاز، مهریه زنان ایرانی است. تروریست اردوغان فتشیست است.
  • ابوالفضل IR ۲۰:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۹
    1 2
    اشکال داره مگه
  • DE ۲۰:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۹
    3 1
    علی اف باید بره!!!
  • مرتضی IR ۲۰:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۹
    1 1
    این یه باد کنک نزدیکش بترکه تا خوده تل آویو مثل میدوئه. راهش یه موشک. بعدش درست میشن
  • IR ۲۰:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۹
    2 0
    نامردی اگه موشک سقطش نکنید
  • IR ۲۰:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۹
    3 1
    ما چه دشمنی با اسراییل داریم
  • IR ۲۰:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۹
    1 1
    کشورهای دوزاری مثل جمهوری باکو برای باجگیری از اسرائیل با بلیط ایران بازی کنند
  • IR ۲۰:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۹
    0 1
    خخخخ...
  • م IR ۲۱:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۹
    1 1
    شما کجا اسرائیلی دیدید
  • م IR ۲۱:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۹
    1 1
    شما کجا اسرائیلی دیدید
  • علی IR ۲۱:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۹
    1 1
    اگر به خودمان اطمینان داشته باشیم هیچ نگرانی از بابت همکاری همسایگانمان با دیگران نخواهیم داشت حتی آن دیگران آمریکا یا سر سپرده او اسرائیل کودک کش باشد ‌. باید بدون دخالت به حسن همجوار خود با همسایگانمان پایبند باشیم .
  • IR ۲۱:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۹
    3 1
    نظرائمه جمعه استان ترک نشین چی هست؟؟
    • علیرضا IR ۰۹:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۰
      1 1
      اونها فقط علیه ارامنه جبهه میگیرند ،برای آنها همکاری باکو با اسراییل مهم نیست ،نژاد و قومیت و زبان
  • IR ۲۱:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۹
    1 0
    چیزی که عوض داره گله نداره
  • IR ۲۲:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۹
    4 0
    زمانش رسیده که علی اف به درک واصل شود و ما به ترکمانچای پایان دهیم.
  • قاسم IR ۲۲:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۹
    0 0
    دوست عزیز نگران نباش گل گفتی اسرائیل عاشششق ایرانه این همه کشورو نمیبینه میدونی چرا چون همه جا رو سرسبز و اباد کرده الان دور مرزمون خشک شده اومده اباد و سبزش کنه عراق بذرو کاشت هی اب داد از بس اب داد که مجتمع امور کشاورزی تو عراق دورش ترک خورد تو اربیل بخاطر فرو نشصت زمین تا دورو ورش سبز شد که کردستان ۲۴ اعلام کرد اربیل اباد شد داداش ارزو داری ایران اباد شه؟
    • DE ۱۶:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۸
      0 0
      با توجه به آب دزدی های تاریخی رژیم آپارتاید در فلسطین و حفر هزاران چاه عمیق و پمپ آبهای زیر زمینی فلسطینیان به داخل مناطق اشغالی و خراب کردن مزارع زیتون و کشاورزی فلسطینیان و خشک کردن چاههای آنها عملا فلسطین را به بیانانهای سوزان و بی آب تبدیل میکند و دقیقا در 8 کیلومتری مرز ایران که باشند هم از همین روش از یک کیلو متری ایران شروع به حفر هزاران چاه عمیق کرده و چنان آبدزدی زیر زمینی راه بیندازند که مناطقی بزرگ از ایران خشکسالی و لم یزرع و بدون سکنه شود. رژیم آپارتاید این غده سرطانی مانند طاعون و خوره و پیسی در حال نابود کردن نسل بشر است.حدودا 50 سال قبل دانشمندان میگفتند جنگ بعدی انسانها که کشت و کشتار زیادی خواهد شد بر سر آب است .که البته خنداه دار بود حرفشون آون زمانها چون ما متوجه اوضاع نبودیم باورمان نمیشد
  • IR ۲۲:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۹
    1 2
    اسرائیل یک کشور جعلی جایی برای غرور ملی ندارد جناب وزیر غاصب سرزمینهای مسلمانان فلسطینی
  • IR ۲۲:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۹
    2 2
    ملت ایران با اسراییل دشمنی نداره لطفا سرتون به حل مشکلات لاینحل خوتون باشه
    • IR ۲۲:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۹
      0 2
      مگه تو وکیل ملتی؟ ما با اسقاطی مشکل داریم و آرزوی نابودی رو می منیم
  • ناشناس IR ۲۲:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۹
    1 0
    لعنت ب اسراییل کثافت نباید نزدیک مرزهامون بشه . چرا اسراییلی ک کنار مرز اذربایجان داره جاسوسی میکنه رو موشک بارون نمیکنید یبار موشک بخوره دیگه حساب کار دست اذربایجان میاد ولی حیف
  • IR ۲۲:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۹
    3 1
    این شهرک باید با خاک یکسان شود
  • IR ۲۲:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۹
    2 1
    جیلیزویلیز کنید و بسوزید
  • IR ۲۲:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۹
    2 1
    دولتهایی مانند آذربایجان مجبورند که حتی بشکل سمبلیک رابطه خود را با اسراییل برقرار کنند زیرا مقادیر زیادی از پواهای کشور که به دلار میباشد را در بانکهای غربی سپرده گذاشته اند و تمامی سیستم بانکی غربی توسط شبکه مافیایی یهودی کنترل میشود. در صورت عدم حمایت ظاهری از مواضع آمریکا و اسراییل دسترسی آن کشورها همچنین دسترسی اشخاص بالا رتبه دولتی به حسابهای خودشان مسدود خواهد شد. این سناریو شامل تمامی کشورهای به اصطلاح حامی غرب مانند عربستان و شیوخ عرب - اتحادیه اروپا و دیگر کشورها میباشد. تنها ایران - روسیه - ونزوئلا و ... چند کشور از این قاعده مستثنی هستند. در صورت پیروزی روسیه بر علیه ناتو در اوکرایین نظم نوین جدیدی شکل خواهد گرفت که کار آمریکا و اسراییل را تقریبا برای همیشه یکسره خواهد کرد. لذا حمایت همه جانبه از روسیه بهترین و اصولی ترین کاری است که میتوان انجام داد.
  • IQ ۲۲:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۹
    1 1
    جماعت بی خیال این حرف ها داره یک بیماری ویروسی جدید میاد به اسم ابله میمونی چند کشور گرفتار شدند
  • IR ۲۲:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۹
    1 1
    همین روزا... یزیدوف بعد از عین الاسد و اربیل نوبت توئه مرتیکه مزدور فاسد! دوست داری کدوم شهرهات شخم بخوره؟!
  • IR ۲۲:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۹
    1 1
    باید بمباران بشه
  • IR ۲۲:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۹
    1 1
    یزیدوف احمق داره بهانه لازم برای الحاق شهرهامون به خاک مادری رو فراهم میکنه
  • سید حسن IR ۲۳:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۹
    1 1
    البته هوشمند سازی رو درست گفته چون بوقتش سپاه اونجا رو شخم میزنه
  • IR ۲۳:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۹
    1 1
    بعد از عین الاسد و اربیل، سیلی سوم به وقت یک و بیست...
  • حمید IR ۲۳:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۹
    2 2
    دم اذربایجان گرم زندگی مردم مهمه
  • IR ۲۳:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۹
    0 2
    متاسفانه کشور غاصب از جنبه دامداری و زراعت و صنعت به دلیل ضریب هوشی 95خیلی جلو تر از سایر ملل است و فضولات انسان و دام و فاضلاب را تصفیه و بیخطرسازی و استفاده مجدد میکند و با خشکسالی راحت مقابله میکند در بیابانهایش و لازمه ملل کم سواد یا عقب افتاده به دلیل مدیریت نامناسب هم از ان یاد بگیرند و تکرار کنند.
  • اسماعیل IR ۲۳:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۹
    1 0
    موشک سوم خرداد
  • مصطفی IR ۲۳:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۹
    0 1
    خیلیا نمیدونن صهیونیستا تا چه حد نژادپرستن و توی مبانی دینی و اعتقادیشون که اثر کمی از دین یهودیت درش مونده و به کل تحریف شده تا چه حد به نژادپرستی و دشمنی با دیگران تاکید شده،بر عکس اسلام که دین رافت و مهربانیه،و همرو یکسان میدونه،صهیونیستا اگه براشون بشه همین آدربایجانیارو هم از بین میبرن چون غیر از خودشون بقبه رو دشمن میدونن
  • سیدیوسف هاشمی IR ۲۳:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۹
    2 0
    سه چیز بی سه چیز پایدر نماند: 1- عام بی بحث 2-مال بی تجارت 3- ملک بی سیاست ملک داری سیاست خودش را میطلبد ازقدیم گفتن برای یکی بمیر که برات تب کندمگر زمان جنگ یاسر عرفات نگفت ایران دوست و عراق برادر ماست مگر صدام که اعدام شد عزای عمومی اعلام نکردند دلم میخواست توی دنیا فقط ما باشیم و انها تا بعد قضاوت میکردیم انسانیت را ! اسرائیل دشمن ماست چرا چون بااعتقادات ما همخوانی ندارد باشد قبول توی این دنیا خدا وکیلی کدوم کشور با ما صاف صادقه چند وقت میدوشنمون بعد هم که شرایط عوض شد تغییر سیاست میدن مثل جیبوتی و ... البته چون هر مطلبی را روزنامه درج نمیکند اجبارا باید خیلی از واقعیات را بایدفاکتور گرفت اسایش دو گیتی مضمون این دو حرف است با دوستان مروت با دشمنان مدارا
    • سیدیوسف هاشمی IR ۲۳:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۹
      2 0
      با عرض پوزش چند کلمه هنگام تایپ اشتباه درج گردیدند که اصلاح می گردد سه چیز بی سه چیز پایدارنماند 1-علم بی بحث 2-مال بی تجارت 3-ملک بی سیاست
  • فراجناحی IR ۲۳:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۹
    1 0
    یکی از وزرای دولت سیزدهم هم در سفر به بیروت هر بصورت نمادین موشکی، پهپاد و... رونمایی و سخنرانی آتشینی هیمنه پوشالی اسرائیل را به آتش بکشد
  • عبدالهی IR ۲۳:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۹
    10 2
    بابا این رژیم صهیونیستی میگن کارشناسان زبدهای در امور اب وکشاورزی دارد باید اونا را به خدمت مسلمین گرفت.
    • IR ۰۸:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۰
      0 1
      کدام کارشناس زبده!؟هرجی دارند ازامریکا انگلیس واروپا ودزدی هست-واز مسلمانان نخبه استفاده میکنند
  • IR ۰۱:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۰
    1 0
    بهتره جاسوس با عنوان گردشگر بفرستید جلو ببینند چه کار میکنند که یاد بگیرند و داخل تکرار کنند چون الان مدیر و رئیس ها هر چند از جنبه اسلامی صالح و مورد تائید هستند ولی از جنبه علمی و نظارت و ابداع و خلاقیت و نواوری و اختراع خیلی عقب افتاده هستند و نمیتوانند فعالیت تولیدی و صنعتی کاربردی کنند و صنایع و زراعت و دامداری و تولید خوراک دام عمدتا ورشکست یا در حال ناکارامدسازی و واگذاری مثل نیشکر و مغان و بقیه اند یا درگیر قاچاق دام و محصول و خوراک دام به داخل و خارج هستند. از نحوه مدیریت انها هم گزارش بگیرند و داخل تکرار کنند. متاسفانه کشور غاصب با اینکه بیابانه ولی از جنبه زراعت و غیره حرف اول را میزند
  • علی IR ۰۱:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۰
    0 1
    کشور آذربایجان هم برای ما شاخ شده،اینا کارشون جاسوسیه،الکی میگن کارکشاورزی میکنن،ایران نباید اجازه بده که اینا به راحتی کار جاسوسیشون انجام بدن،مرگ براسراییل.
  • IR ۰۱:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۰
    1 0
    خود کشور غاصب هر چند غارتگر و خرابکار و قاتل افراد علمی است ولی متاسفانه در مبارزه با خشکسالی و دامداری و زراعت خیلی جلو است و سالهای بعد شدیدا خشکسالی خواهد بود به گفته ناسا و دما بالای 50 درجه میشود با 150میلیون نفر قحطی زده بی اب و علف و غذا و بهتره زودتر چند نفر را شش تیغ کنید به عنوان جاسوس با عنوان گردشگر بفرستید اذربایجان از نحوه مدیریت و اقداماتش فیلم بگیرند و داخل تکرار تا سود کنند و خودکفا شوند وگرنه همه کشت و صنعتها ناکارامدسازی میشود و توسط خصوصیسازی فروش میرود به دلال و زن و بچه برخی افراد برای مجتمعسازی و...یا فروش میرود به کشور خارجی برای کاشت فراسرزمینی
  • IR ۰۱:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۰
    2 0
    عوامل غاصب با اینکه قاتل و غارتگر هستند به تعبیر مسلمانان ولی از جنبه امور زراعت و دامداری و مقابله با خشکسالی خیلی جلو هستند و در بیابانها گلخانه زدند و در گوگل ارث قابل رویته و ترکیه و سایر ملل هم رابطه دارند باهاش
  • حسين DE ۰۱:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۰
    0 1
    اين دهكده "هوشمند" موشك لازمه .
  • IR ۰۱:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۰
    1 0
    اسرائیل یک غده سرطانی هستش اما یادتون تره کل دنیا رو اونا می چرخونن،مسئولین ما اگه بخوان جلوی هر ابرقدرتی بایستن فقط یک راه داره به مردمشون ظلم نکنن و باهاشون صادق باشن،همون کاری که شهدا کردن،تنها راه عاقبت بخیری این سرزمین همین است
  • US ۰۴:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۰
    2 0
    طبق قانون هر عملی یک بازتابی دارد مساوی با ان ودرجهت خلاف ان ، حالا داستان اسراییل وایران همان است ایران نزدیک مرزاسراییل دوستانی دارد و اسراییل نزدیک مرز ایران دوستانی دارد و به نظر می رسد عمق نفوذ هردو کشور نسبت به هم یک اندازه است و اقداماتشان شبیه به هم است .
  • اصغر هاشمی IR ۰۵:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۰
    0 1
    لطفا خوب بسازید که موقع تحویل گرفتن این دفعه دیگه همه چیز رو چک می کنیم. مثل هواپیماهای اف 14 شاه نشه که چندتاش روشن نمی شد.
  • IR ۰۷:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۰
    0 1
    یهودی های آذربایجان و مناطق دیگر را مهاجرت میدهند آنجا.... اسرائیل سوم بعد از کردستان عراق
  • ناشناس IR ۰۹:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۱
    2 0
    دمش گرم اومدن آذاربایجان را هم مثل دبی بسازنند
  • IR ۰۰:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۴
    0 1
    مثل سگ ترسیده بدبخت مفلوک
  • IR ۱۰:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۸
    0 1
    ایران عاجز در همه جا . پاکستان - افغانستان - ترکیه - عراق - خلیج فارس - آذربایجان - تاجیکستان -

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس